sobota, 19 grudnia 2020

Blogmas #19.12.2020 Paczka od Babci i Andrzejka + vlogmas z 17 i 18 grudnia

 Chyba bede miala w domu mala izbę przyjec. Jak nie Krzysiek, to teraz cos Milosz niewyraznie wygląda. Wlasnie zasnal wtulony we mnie, a chwilę przed narzekal, ze bardzo mu zimno. Temperatura w uchu tez wysoka, bo 38 st. Mam nadzieję,ze masc kamforowa pomoze. W razie co jestem tez zaopatrzona w paracetamol. Po prostu zapowiadaja sie "super" swieta. Dobrze,ze juz ma wolne w szkole, to w domu szybciej wroci do formy. 


Dzisiaj dotarla paczka z Niemiec od babci i Andrzejka. Nie otwieralam przy dzieciakach, bo Milosz zaraz, by chcial wszystko zjesc ;) A poza tym byly tam tez dwa auta, ktore kiedys mama kupiła dla Fizia i miala je przywieźć, ale sie nie udalo. Zapakuje je pod choinke, to bedzie mial radoche. 

Znalazło sie tez pare ciekawostek, jak otwieracz do puszek, depilator,tabliczka z imieniem Nadia, naklejki na okna, swinka na szczescie, kartka z oplatkiem ;) 











Dziękujemy :) 

VLOGMAS 




6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo. Ale niemiecka czekolada jest najlepsza ;)

      Usuń
  2. No wlasnie mi on podpadal jakos. Na stronie byl z meskimi, wiec sie dalam zlapac. Ale jak przyszedl, to jakos mi tak na meski nie pasowal ;) Ale to nic tylko £2.50 hahaha, bede miala dla siebie ;) I on wlasciwie nie pachnie jakos szczegolnie damsko, jak dla mnie taki unisex :) Ale Bob napewno nie bedzie go uzywal, jak powiem, ze damski :D
    Babcia zawsze wie, jak ucieszyc cala rodzinke ;) Tylko, ze dzieciaki prowadzily wojne o folie babelkowa, a karton stal na widoku i zadno nie zajrzalo :D Milosz to nawet nie zalapal, ze tam cos dobrego jest :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jak mieszkalam jeszcze w Pl to moj brat nam przysylal różne niemieckie slodkosci zawsze mnie to cieszylo oj to były czasy jeszcze beztroskie. Teraz juz inaczej jest nikt mi nic nie przysyła a szkoda cóż samo zycie. Teraz myślę że ja będę mamie wysyłać coś bo biedna sama to słodycze ja ucieszą chociaż
    Wesolych Swiat dla was tylko pozazdroscic takiej rodzinki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My standardowo dostajemy paczke od mojej mamy i od brata, bo brat ze swoja dziewczyna sa chrzestnymi Milosza, to tak przy okazji i reszta rodzinki cos dostaje ;) a ja wysylam od siebie najczesciej Krzyska bratankom, chociaz w tym roku nie bedzie paczki ze słodyczami, bo byly inne sprawy na glowie. Tylko paczka do siostry z ciuchami po Krzysku, bo zalegaly w kanciapie, a przeprowadzka tuz za rogiem ;)

      Usuń

FreePrints UK - dobra jakosc za niska cene !

Byl taki czas, ze co miesiac zamawialam sobie zdjecia i jedna fotoksiazke ze strony www.freeprintsapp.co.uk . Tak jak nazwa glosi sa one t...

Szukaj tutaj

UK (365) videoklip (241) recenzja (221) kosmetyki (215) zakupy (200) ksiazka (190) dziecko (100) blogmas (95) funciak (94) Christmas (89) Primark (87) Avon (75) Blackburn (70) wyprzedaze (70) Body Care (63) BM (60) denko (59) prezenty (56) Superdrug (55) do twarzy (55) zwyczaje i tradycje (53) HM (47) edukacja (47) turystycznie (46) foto (45) TK Maxx (42) krem (41) zdrowie (41) ebay (36) kulinarnie (36) TESCO (33) Boots (32) NIVEA (32) do ciala (32) uroda (32) do domu (31) Card Factory (30) Garnier (30) ulubiency (29) pod prysznic (27) natura (26) wlosy (25) GlossyBox (24) higiena jamy ustnej (24) Lidl (23) SH (23) Alterra (22) Sports Direct (21) moda (21) Rossmann (19) The Works (18) lektura dla dzieci (18) polecane filmy (18) Deichmann (16) The Range (16) Wielkanoc (16) zabytki (16) do oczu (15) mascara (15) Halloween (14) swiece zapachowe (14) Dove (13) higiena intymna (13) Simple (12) charity shop (12) free sample (12) lakiery do paznokci (12) muzyka (12) Colgate (11) Clinton Cards (10) DM (10) fitness (9) catrice (8) herbata (8) pedzle (8) cwiczenia (7) egzema (7) inspiracje (7) ecotools (6) eko (6) figura (6) kawa (6) rimmel (6) tag (6) wyzwanie (6) foodhaul (5) katalogi (5) Aldi (4) Blackpool (4) GrazeBox (4) babydream (4) info (4) Niemcy (3) Walentynki (3) Ziaja (3) miesnie brzucha (3) seriale (3) Home Bargains (2) Pierwsza Komunia (2) Polska (2) Sleek (2) VIVO (2) bieganie (2) child benefit (2) cytaty (2) love (2) seks (2) sklepy made in china (2) tangle teezer (2) zasilki (2) BLT (1) Hamburg (1) Manchester (1) PRB (1) child tax (1) paszport (1) wiersz (1) zumba (1)