poniedziałek, 18 marca 2013

Haul ubraniowo-kosmetyczny ( marzec 2013 )

Ach, ach, ach ! Ja zupelnie zapomnialam, ze mam dla Was haul zakupowy. Tyle czasu minelo, paragony pogubilam i nie bede niestety dokladnie wiedziec, co ile kosztowalo. Pokaze zdjecia, bo na nagrywanie filmiku juz teraz ochoty nie mam. Musialabym wszystko poznosic w jedno miejsce :P

W Primarku upatrzylam sobie bluzke na krotki rekaw ze 'skorzanymi' wstawkami i cwiekami na ramionach. Nie jest to moj styl, ale  bluzka mi sie spodobala. 


Bluzka byla przeceniona na £3 ( chyba ;P ) Nie pamietam juz dokladnie jej ceny, ale na pewno kupilam ja na wyprzedazy ;) 


Mala przymiarka meskiego kapelusza w H&M. Ale nie kupilam :P Gryzl mnie w czolo. Za to kupilam ten oto sweterek w czarno-biale paski z mietowym krzywym serduszkiem. Sweterek dorwalam na dziale mlodziezowym, bo do najwyzszych osob to ja nie naleze :) Kosztowal £5. Rowniez byl przeceniony. 



Uwielbiam go ! 


Dorwalam tez ciekawa ( wg mnie oczywiscie ) bluzke z Primarka za £1. Przeceniona byla z £7. Bluzeczka ma kolor NAVY, cos wpadajacego w granat. Ma dziurkowany przod a'la skorka, a tyl jest gladki i elastyczny. Z tylu na karku ma guziczek. Tyl ma dluzszy niz przod. Bardzo ladnie dopasowuje sie do ciala. 

A tydzien pozniej przy okazji malego wypadu na miasto, jak zawsze nawiedzilam Primark. Nawet, jesli wiem, ze nic nie kupie, to lubie tam chodzic w tak wczesnych godzinach, bo malo ludzi i mozna sie na spokojnie rozejrzec. Ale tym razem bez niczego nie wyszlam, bo znow dorwalam bluzke przeceniona z £8 na £1. Jest wykonana z tego samego materialu, co ta niebieska. Ma baskinke i guziczek na karku.



Kolor mink.  Tutaj widac na zdjeciach takie jakby przeblyski fioletu :/ Ale jest to taki kolor jak na zdjeciu z cena obok.


Teraz cos dla Dusiaka :) 

Moja Krolewne to ja lubie ubierac. Z checia przegladam wieszaki z odzieza dostosowana do jej wieku. 


Wynalazlam dla niej teczowe sportowe butki w H&M. Bylam swiecie przekonana, ze beda jeszcze za duze, a tym czasem bardzo ciezko sie je zaklada. Sznurowki to tylko taka prowizorka. Buty sa wkladane jak tenisowki. Mimo to Nadusi sie bardzo podobaja i innych butow do szkoly nosic nie chce. Jak mozecie zauwazyc na zdjeciu, byly przecenione z £9.99 na £3. 


Bluzka na dlugi rekaw z Primark. Wydaje mi sie, ze byla przeceniona na £2. Ma aplikacje korony i to ta korona wlasnie najbardziej sie Nadii spodobala. Bo nie wiem, czy wiecie, ale ja mam Ksiezniczke w domu. Codziennie po szkole zaklada swoja korone Princess i zaczyna sie rzadzic :P 


Bluzke z wisienkami ( £2.50 ) wybieral Tatus. Spodobala sie rowniez naszej corce. Wisienki sie blyszcza, a Dusia lubi blyskotki.


Dusiak ma juz tyle bluzek na dlugi rekaw w rozmiarze 116 cm, ze powinnam jej nic nie kupowac. Ale nie potrafie ;P A tu sie jeszcze taka okazja cenowa trafia, gdzie za bluzke place tylko £2. Rastamysz to byla jedna z jej ulubionych bajek na Mini Mini, gdy jeszcze mieszkalismy w Polsce i mielismy telewizje.


Koszula w kratke - ceratke ;P Ma sciagacz na plecach, na dole zakonczona jest na polokraglo. Ma podwiniete mankiety, dwie kieszonki. Nadia bardzo ladnie w niej wyglada. Nie pamietam ceny, ale kupilam ja na przecenie - nie wiem, moze z £2.

Czerwone, brokatowe leginsy z H&M byly po £2 oraz sztruksy z serduszkami na kolanach ( ze sciagaczem w pasie ) tez z H&M w przecenie po £3.


Za £5 udalo mi sie zdobyc taki fajny zestaw : koszulka z dlugim rekawem, a do tego kamizelka zamszowa. Jest taka milusia w dotyku. Ma kaptur i zapinana jest na koleczek. Dusia wybrala sobie leginsy za £2.50 w kotki :) 

A tu juz kosmetyki : 


Moj ulubiony tonik do twarzy z firmy Simple ( £1.99 Body Care ), zel do wlosow Schwarzkopf ( Krzyska ulubiony, ceny nie znam ) i plyn do plukania ust tez dla Krzyska. 

No i to by bylo na tyle. Pokaze Wam tez zdjecia zakupow na Wielkanoc, ale to w swoim czasie ;) 

Pozdrawiam ! 

30 komentarzy:

  1. Fajna ta Twoja bluzka z baskinką.Lubię brązy to i od razu mi w oko wpadla :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze w takiej cenie ;)

      Usuń
    2. No tych cen to Ci zazdroszczę ;)))
      Można tanio a fajnie się ubrać :)
      Zobacz ile nakupowałaś Was wszystkim w ciągu tego roku co jesteś w UK :)

      Usuń
    3. Fakt, mamy tych ciuchow od groma. Juz ich trzymac nie mam gdzie :P

      Usuń
  2. Sweterek z serduchem no przepadłam ;/ nie wchodze więcej do ciebie ;p;p

    OdpowiedzUsuń
  3. a mi wpadl w oko ten sweterek z sercem:) ladny jest. szkoda ze u nas takich przecen nie robia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj przeceny sa na okraglo i zawsze cos tam mozna dla siebie wyszperac ;)

      Usuń
  4. Weeez mnie nei denerwuj, juz ci mowilam...zarabiste te twoje bluzki skorkowe, a wisnieki jakos zle mi sie kojarza :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My przy wisienkach kierowalismy sie czyms innym :P

      Usuń
  5. fajne zakupowe szaleństwo ale za te ceny można szalec jestem za :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubie wyszukiwac wlasnie takie perelki na wyprzedazach :)

      Usuń
  6. tą bluzeczkę z wisienkami też chcę!!!! jest super

    OdpowiedzUsuń
  7. ten Twój sweterek jest meeeeeeeega, też chcę:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie ma ich w polskim H&M ? :) Zajrzyj na ten dzial dla mlodziezy :P

      Usuń
  8. ale super zakupy :) sweterek z sercem najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez to lubie w UK.Mozna trafic na super promocje.Swietne zakupy:)Ps:Moj maz namietnie kupuje dla siebie ten plyn do jamy ustnej ,mi jakos nie podchodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krzysiek tez mowi, ze ten plyn mu nie przypasowal :)

      Usuń
  10. to sie obwlowilas za bezcen! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Baskinka rządzi :) i kolor super :) zazdraszczam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też chcę takie ceny w PL :(

    OdpowiedzUsuń
  13. U was to przynajmniej te przeceny to przeceny a u nas to jakaś ściema:/
    sweterek z sercem extra!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo zauwazylam w DE u Mamy na wakacjach - tam rowniez mozna odczuc, ze jest wyprzedaz :)

      Usuń

FreePrints UK - dobra jakosc za niska cene !

Byl taki czas, ze co miesiac zamawialam sobie zdjecia i jedna fotoksiazke ze strony www.freeprintsapp.co.uk . Tak jak nazwa glosi sa one t...

Szukaj tutaj

UK (365) videoklip (241) recenzja (221) kosmetyki (215) zakupy (200) ksiazka (190) dziecko (100) blogmas (95) funciak (94) Christmas (89) Primark (87) Avon (75) Blackburn (70) wyprzedaze (70) Body Care (63) BM (60) denko (59) prezenty (56) Superdrug (55) do twarzy (55) zwyczaje i tradycje (53) HM (47) edukacja (47) turystycznie (46) foto (45) TK Maxx (42) krem (41) zdrowie (41) ebay (36) kulinarnie (36) TESCO (33) Boots (32) NIVEA (32) do ciala (32) uroda (32) do domu (31) Card Factory (30) Garnier (30) ulubiency (29) pod prysznic (27) natura (26) wlosy (25) GlossyBox (24) higiena jamy ustnej (24) Lidl (23) SH (23) Alterra (22) Sports Direct (21) moda (21) Rossmann (19) The Works (18) lektura dla dzieci (18) polecane filmy (18) Deichmann (16) The Range (16) Wielkanoc (16) zabytki (16) do oczu (15) mascara (15) Halloween (14) swiece zapachowe (14) Dove (13) higiena intymna (13) Simple (12) charity shop (12) free sample (12) lakiery do paznokci (12) muzyka (12) Colgate (11) Clinton Cards (10) DM (10) fitness (9) catrice (8) herbata (8) pedzle (8) cwiczenia (7) egzema (7) inspiracje (7) ecotools (6) eko (6) figura (6) kawa (6) rimmel (6) tag (6) wyzwanie (6) foodhaul (5) katalogi (5) Aldi (4) Blackpool (4) GrazeBox (4) babydream (4) info (4) Niemcy (3) Walentynki (3) Ziaja (3) miesnie brzucha (3) seriale (3) Home Bargains (2) Pierwsza Komunia (2) Polska (2) Sleek (2) VIVO (2) bieganie (2) child benefit (2) cytaty (2) love (2) seks (2) sklepy made in china (2) tangle teezer (2) zasilki (2) BLT (1) Hamburg (1) Manchester (1) PRB (1) child tax (1) paszport (1) wiersz (1) zumba (1)