niedziela, 8 września 2013

Ostatnie sierpniowe zakupy

Ostatnimi czasy większą frajdę sprawiają mi zakupy nie-ciuchowe, ani nie-kosmetyczne, a takie bardziej do domu. Tym bardziej, ze szykują nam się małe zmiany i trzeba się rozglądać za różnymi sprzętami codziennego domowego użytku. 

Mimo to pare ubran wpadlo do mojej szafy. 

Sukienka firmy Miso, kupiona w Republic na przecenie za £7. Ma piekny intensywny niebieski kolor. Jeszcze jej na sobie nie mialam, bo nie bylo okazji :-) Ale sukienek nigdy za wiele - takie o to mam motto w tym roku :-) Rozmiar 10, bo w koncu piersi musza tez miec miejsce :-) Ale i tak wydaje mi sie w biuscie ciasna :/




W tym samym sklepie i w tym samym dniu znalazlam dla siebie bluze z napisem DOPE ( :P ). Kosztowala tylko £3 i rowniez znalazlam ja na przecenie. Likwidowali sklep, wiec przeceny byly naprawde godne uwagi, a ciuchy maja fajne :-) 



W Primarku trafilam na przecene bielizny i kupilam sobie biustonosz, w ktorym moje piersi maja wygladac na wieksze. I tak sie trafilo, ze moje piersi sa do niego za duze :D Ja nie umiem nigdy trafic z dobrym rozmiarem :/ A przymierzac nie lubie w sklepie :/  Kupilam go za £3 i bede musiala komus oddac :-) 


W niedalekiej przyszlosci postanowilismy wybrac sie z Nadia na basen, zeby oswoic dziecko z woda :-) Kupilam sobie w Primarku specjalna torebke na mokry stroj. Jest ona wykonana z nieprzemakalnego materialu. Fajna sprawa :-) Akurat fajnie sie trafilo, bo rowniez byla na nia przecena i zaplacilam chyba £1.




Mam jeden stroj kapielowy, z ktorego nie jestem zadowolona, bo ma za male miseczki i brzydko w nim wyglada biust. Kupilam sobie zwykly jednoczesciowy stroj w kolorze czarnym z mietowym serduszkiem. Przymierzalam, jest ok :-) Splaszcza cycki, ale ja ide na basen z dzieckiem, a nie na pokaz mody :P I jak zawsze skorzystalam z promocji, bo ja nie lubie kupowac w regularnej cenie. Zreszta i tak nie zaplacilabym tyle za stroj kapielowy :P Krzysiek kupil sobie dlugie kapielowki, ale pokazywac nie bede ;-)



Dla Nadusi kupilismy kapoczek w kolorze rozowym z zoltymi wstawkami. Pianka kosztowala £11 i byla przeceniona z £20 paru.



Dla Nadusi kupilismy rowniez nowe czarne balerinki do szkoly. Mam nadzieje, ze wytrzymaja chociaz miesiac :P Buty znalazlam w Shoe Zone i kosztowaly £6.99



Nadusia w Primarku uparla sie na lancuszek z aparatem :-) Kosztowal tylko £1.50 :-) 

Moj Aniolek kupil sobie na stoisku ze swieczkami szczesliwy los i wyciagnal torebke z taka bransoletka : 


Rozejrzelismy sie rowniez za rzeczami do paczki dla Tomcia, Krzyska bratanka, ktory ma niedlugo urodziny. 

Bluza kupiona w Primarku. Cen nie podaje, bo Ilona zawsze moze tu zajrzec hi hi ;-) 


W B&M wpadly do koszyka bokserki : 


Dla synka mojej kuzynki wybralismy w Primarku taki komplet : pizamka, szlafrok i misio.



A do domku kupilismy pare pierdolek : 

Pojemnik na kawe/herbate/cukier - jak kto woli ( B&M )


solniczka i pieprzniczka ( B&M )


W TK Maxx trafilam na dzial ze swieczkami i zakochalam sie w tym :


Pachnie intensywnie podczas palenia, a zapach rozchodzi sie po calym domu. Kosztowala £5.99

Z kosmetycznych rzeczy wzielam sobie jedynie nowy balsam brazujacy, bo Garnier mi sie skonczyl :


I jeszcze dla Krzyska zel na bole miesni.

Zapomnialam jeszcze o tej bluzce, ktora znalazlam w BHS.


20 komentarzy:

  1. Piękna sukienka, uwielbiam taki kolor. Bardzo podoba mi się też ostatnia bluzeczka. Również uwielbiam przeceny, na rzeczy w cenie regularnej zwyczajnie szkoda mi kasy, chyba że coś na prawdę wpadnie mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo zdanie ;) Po co mam wydac tyle na jedna rzecz, jak moge za tyle miec tych rzeczy kilka :)

      Usuń
  2. Sukienka świetna i strój równiez:)mam bardzo podobne baletki do Nadii:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka i kolor super,strój kąpielowy tez niczego sobie.
    Widze ze ten sam dylemat masz ze stanikami co ja,niby na "oko" dobry a w domu niema gdzie cycków zmieścić.Eh.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokladnie. Zawsze mi sie wydaje, ze bedzie ok, a jak w domu przymierze, to sie okazuje, ze albo miski za duze albo za male, albo to i tamto ;P

      Usuń
  4. Sukienka jest śliczna. Piękny ma kolor.
    Baleriny świetne, nie mówiąc już o naszyjniku z aparatem :) Sama bym taki chciała :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka sliczna, lubie takie mocne kolory, fajnie bedzie wygladac nawet z ramoneska;) musze sie zaopatrzyc w podobny kostium, ale to w przyszlym roku, bo mam same dwuczesciowe, a trzeba co nieco zakryc;p he he ps. patrzylas czy sa w primarku takie topy, bluzki do karmienia co ci pisalam???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozgladalam sie za biustonoszami tylko i nie widzialam :(

      Usuń
  6. Hej!Zakupy super,ja dopiero z Polski wrocilam i jeszcze nie moge sie odnalezc.Jak juz dojde do siebie to wszystko ponadrabiam u Ciebie na blogach:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez przez tydzien po powrocie z Polski nie potrafilam zalapac tego codziennego angielskiego rytmu :)

      Usuń
  7. ostatnio mam podobnie że kupuję rzeczy do domu a nie dla siebie - czyżby dopadł nas syndrom wicia gniazda?

    OdpowiedzUsuń

FreePrints UK - dobra jakosc za niska cene !

Byl taki czas, ze co miesiac zamawialam sobie zdjecia i jedna fotoksiazke ze strony www.freeprintsapp.co.uk . Tak jak nazwa glosi sa one t...

Szukaj tutaj

UK (365) videoklip (241) recenzja (221) kosmetyki (215) zakupy (200) ksiazka (190) dziecko (100) blogmas (95) funciak (94) Christmas (89) Primark (87) Avon (75) Blackburn (70) wyprzedaze (70) Body Care (63) BM (60) denko (59) prezenty (56) Superdrug (55) do twarzy (55) zwyczaje i tradycje (53) HM (47) edukacja (47) turystycznie (46) foto (45) TK Maxx (42) krem (41) zdrowie (41) ebay (36) kulinarnie (36) TESCO (33) Boots (32) NIVEA (32) do ciala (32) uroda (32) do domu (31) Card Factory (30) Garnier (30) ulubiency (29) pod prysznic (27) natura (26) wlosy (25) GlossyBox (24) higiena jamy ustnej (24) Lidl (23) SH (23) Alterra (22) Sports Direct (21) moda (21) Rossmann (19) The Works (18) lektura dla dzieci (18) polecane filmy (18) Deichmann (16) The Range (16) Wielkanoc (16) zabytki (16) do oczu (15) mascara (15) Halloween (14) swiece zapachowe (14) Dove (13) higiena intymna (13) Simple (12) charity shop (12) free sample (12) lakiery do paznokci (12) muzyka (12) Colgate (11) Clinton Cards (10) DM (10) fitness (9) catrice (8) herbata (8) pedzle (8) cwiczenia (7) egzema (7) inspiracje (7) ecotools (6) eko (6) figura (6) kawa (6) rimmel (6) tag (6) wyzwanie (6) foodhaul (5) katalogi (5) Aldi (4) Blackpool (4) GrazeBox (4) babydream (4) info (4) Niemcy (3) Walentynki (3) Ziaja (3) miesnie brzucha (3) seriale (3) Home Bargains (2) Pierwsza Komunia (2) Polska (2) Sleek (2) VIVO (2) bieganie (2) child benefit (2) cytaty (2) love (2) seks (2) sklepy made in china (2) tangle teezer (2) zasilki (2) BLT (1) Hamburg (1) Manchester (1) PRB (1) child tax (1) paszport (1) wiersz (1) zumba (1)