środa, 4 grudnia 2019

Nowe wlosy i paznokcie #4.12.19

Wreszcie udalo mi sie dotrzec do kolezanki-fryzjerki, zeby odswiezyc swoja fryzurke. Wlosow nie malowalam chyba dwa lata, jedynie je scinalam. Kolezanka byla w szoku, ze przyszlam do niej z moim naturalnym kolorem na glowie i ze jest on taki ciemny ;) Powrot do blondu planowalam juz dlugi czas, ale chcialam, zeby ten blond wpadal bardziej w popielatny blond. Zdjecie nie dokonca oddaje ich kolor. Duzo zalezy od swiatla, bo potrafia byc naprawde jasne. Jeszcze sobie kupie fioletowy szampon, zeby poprawic ich kolor, ale i tak jestem bardzo bardzo zadwolona i czuje sie w tym kolorze super. Od nasady mam troche ciemniejsze, zeby odrost nie byl tak szybko widoczny. Do tego K. podciela mi koncowki. 




A we wtorek przyjechala do mnie inna kolezanka, ktora zrobila mi paznokcie. Moje pierwsze w zyciu. Moze nie sa super efektowne, bo niestety mam krotkie paznokcie i do tego krotkie palce, a dlonie malutkie jak u dziecka :P Ale mysle, ze wygladaja dobrze. Sama sobie wybralam kolor, tylko teraz tak sobie mysle, ze moglam dwa paznokcie zrobic z pylkiem. Na zdjeciach wyglada jakby to byl pomarancz, ale to taka ladna swiateczna czerwien jest. Mysle, ze raz na jakis czas bede szalec z paznokciami, ale poczekam, az mi troche odrosna, zeby lepiej wygladaly. Musze tez kupic jakies odzwyki na ich wzmocnienie, bo strasznie mi sie lamia - dlatego tez nosze krotkie, bo co wyhoduje, to zaraz gdzies zahacze i po paznokciu. 
Staralam sie zrobic ladne zdjecie, ale przy moich serdelkach to chyba niemozliwe :D 
Przy okazji E. zainteresowala swoja praca panow, ktorzy przyszli naprawiac boiler :D Jeden nawet skusil sie na wypielegnowanie jednego paznokcia. Oczywiscie bez nakladania lakieru ;)










7 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mialam kiedys grzywke, ale mnie tylko wkurzala ;) bo sie krecila jak baranie loki 🤣

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny masz ten kolor na głowie! pasuje Ci ;)
    teraz z hybrydę, o ile za szybko nie odpadnie będziesz miała możliwość uhodować paznokcie :) ja dzięki hybrydzie tylko zapuściłam paznokcie. i tak się przyzwyczaiłam, że ni eumiem mieć krótkich, dlatego teraz, kiedy je skrociłam, przedłużyłam zelem ;) no nie potrafię innych mieć, jak długie ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) Ja tez dlugich nie nosze z tego wzgledu, ze codziennie musze Milosza smarowac i czasami go niechcacy podrapie i go to boli. Moja najlepsza dlugosc to takie troche wystajace za palec :D

      Usuń
  4. Super kolor i na włosach i na pazurkach!

    OdpowiedzUsuń

FreePrints UK - dobra jakosc za niska cene !

Byl taki czas, ze co miesiac zamawialam sobie zdjecia i jedna fotoksiazke ze strony www.freeprintsapp.co.uk . Tak jak nazwa glosi sa one t...

Szukaj tutaj

UK (365) videoklip (241) recenzja (221) kosmetyki (215) zakupy (200) ksiazka (190) dziecko (100) blogmas (95) funciak (94) Christmas (89) Primark (87) Avon (75) Blackburn (70) wyprzedaze (70) Body Care (63) BM (60) denko (59) prezenty (56) Superdrug (55) do twarzy (55) zwyczaje i tradycje (53) HM (47) edukacja (47) turystycznie (46) foto (45) TK Maxx (42) krem (41) zdrowie (41) ebay (36) kulinarnie (36) TESCO (33) Boots (32) NIVEA (32) do ciala (32) uroda (32) do domu (31) Card Factory (30) Garnier (30) ulubiency (29) pod prysznic (27) natura (26) wlosy (25) GlossyBox (24) higiena jamy ustnej (24) Lidl (23) SH (23) Alterra (22) Sports Direct (21) moda (21) Rossmann (19) The Works (18) lektura dla dzieci (18) polecane filmy (18) Deichmann (16) The Range (16) Wielkanoc (16) zabytki (16) do oczu (15) mascara (15) Halloween (14) swiece zapachowe (14) Dove (13) higiena intymna (13) Simple (12) charity shop (12) free sample (12) lakiery do paznokci (12) muzyka (12) Colgate (11) Clinton Cards (10) DM (10) fitness (9) catrice (8) herbata (8) pedzle (8) cwiczenia (7) egzema (7) inspiracje (7) ecotools (6) eko (6) figura (6) kawa (6) rimmel (6) tag (6) wyzwanie (6) foodhaul (5) katalogi (5) Aldi (4) Blackpool (4) GrazeBox (4) babydream (4) info (4) Niemcy (3) Walentynki (3) Ziaja (3) miesnie brzucha (3) seriale (3) Home Bargains (2) Pierwsza Komunia (2) Polska (2) Sleek (2) VIVO (2) bieganie (2) child benefit (2) cytaty (2) love (2) seks (2) sklepy made in china (2) tangle teezer (2) zasilki (2) BLT (1) Hamburg (1) Manchester (1) PRB (1) child tax (1) paszport (1) wiersz (1) zumba (1)