środa, 12 grudnia 2018

Moja swiateczna lista zyczen - blogmas 12/12/18

Byly juz propozycje prezentowe dla dzieciakow, byl tez i dla Krzyska, wiec przyszedl na moja swiateczna liste zyczen, a jest ona bardzo roznorodna. 

Nie moge powiedziec, ze nie mam wygorowanych marzen, bo niektore z wymienionych nizej rzeczy sa drogie :P Ale wcale nie niemozliwe do zrealizowania. 

MOJA WISHLIST, czyli co Asia chcialaby dostac pod choinke ;) 



1. Rowerek spiningowy

O rowerku marze juz od dawna. Spining m wiele zalat, m.in. redukacja tkanki tluszczowej; modelowanie sylwetki ; wzmocnienie miesni ; redukcja cellulitu ; poprawia wydolnosc ; wzmocnienie kregoslupa. Nie mam mozliwosci jezdzenia na zwyklym rowerze, zreszta po Blackburn nie jezdziloby sie latwo, bo tu pelno pagorkow :P A majac taki rowerek w domu, moglabym z niego korzystac, kiedy Milosz sie bawi, oglada bajke czy spi. Trening na takim rowerku jest intensywniejszy niz na zwyklym, a ja lubie sie dobrze spocic :) 

2. Fit watch

Nie zalezy mi na jakims super wypasionym zegarku wielofunkcyjnym. Chcialabym nawet taki najprostszy, ktory mierzylby spalane kalorie, liczyl kroki, sprawdzal tetno.

3. Toaletka

Mam troche kosmetykow, wiec milo by bylo trzymac je w toaletce. Miec do tego podswietlane lustro, wygodna pufke i od razu chcialoby sie czlowiekowi cos pomodzic na twarzy. No, ale poki Milosz jest maly, to nie ma szans na realizacje tego zyczenia :D

4. Bieznia

Biegac na zewnatrz nie lubie, ale w domu czemu nie. Ogladalabym jakis film czy YT i mogla w tym czasie pocwiczyc. Najlepiej to miec w domu mala silownie :D

5. Cieply, mieciutki szlafrok

Ciagle chodze w szlafroku Krzyska, wiec przydalby mi sie wlasny taki dlugi, polarkowy i cieplutki.

6. Zabiegi nieinwazyjne - wolumetria, czyli poprawa owalu twarzy ; mikrodermabrazja

Coraz czesciej mysle o tym, zeby zainwestowac w male poprawki swojej twarzy. Chcialabym poprawic jej owal. Wolumetria to zabieg nieinwazyjny polegajacy na wprowadzeniu wypelniacza na bazie kwasu hialuronowego. Mikrodermabrazja natomiast jest to zabieg kosmetyczny polegajacy na usunieciu martwego naskorka.

7. Brwi permanentne

Jak juz jestesmy przy zabiegach upiekszajacych, to bardzo chcialabym zrobic brwi permanentne. Co prawda moje brwi wygladaja lepiej niz jeszcze kilka lat temu, ale jednak musze robic henne raz w tygodniu, a tak mialabym spokoj na troche dluzej :)

8. Zestaw profesjonalnych pedzli do makijazu 

Przydalyby mi sie rowniez jakies dobre pedzle, tylko nie mam pojecia w jaka firme powinnam zainwestowac.

9. Ksiazki

To zawsze trafiony prezent dla Asicy :-) Wlasciwie czytam wszystko, chociaz najmniej lubie romanse :P Horrory, kryminaly, thrillery i biografie - to moje ulubione gatunki.

10. Aparat ortodontyczny

Ale zanim cokolwiek zrobie z twarzy, chce wyprostowac zeby. Moze jakies strasznie brzydkie nie sa, ale jednak jest to moj nawiekszy kompleks i przez to nie usmiecham sie do zdjec, a uwierzcie, ze ja sie lubie smiac i nie wygladam za pieknie, kiedy to robie :D



4 komentarze:

  1. no to bierz się do roboty z tym aparatem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ksiazki posylam dalej w swiat, bo nie mam dla nich miejsca wlasnie. Moze kiedys bede posiadaczka wlasnej biblioteczki :D

    OdpowiedzUsuń

FreePrints UK - dobra jakosc za niska cene !

Byl taki czas, ze co miesiac zamawialam sobie zdjecia i jedna fotoksiazke ze strony www.freeprintsapp.co.uk . Tak jak nazwa glosi sa one t...

Szukaj tutaj

UK (365) videoklip (241) recenzja (221) kosmetyki (215) zakupy (200) ksiazka (190) dziecko (100) blogmas (95) funciak (94) Christmas (89) Primark (87) Avon (75) Blackburn (70) wyprzedaze (70) Body Care (63) BM (60) denko (59) prezenty (56) Superdrug (55) do twarzy (55) zwyczaje i tradycje (53) HM (47) edukacja (47) turystycznie (46) foto (45) TK Maxx (42) krem (41) zdrowie (41) ebay (36) kulinarnie (36) TESCO (33) Boots (32) NIVEA (32) do ciala (32) uroda (32) do domu (31) Card Factory (30) Garnier (30) ulubiency (29) pod prysznic (27) natura (26) wlosy (25) GlossyBox (24) higiena jamy ustnej (24) Lidl (23) SH (23) Alterra (22) Sports Direct (21) moda (21) Rossmann (19) The Works (18) lektura dla dzieci (18) polecane filmy (18) Deichmann (16) The Range (16) Wielkanoc (16) zabytki (16) do oczu (15) mascara (15) Halloween (14) swiece zapachowe (14) Dove (13) higiena intymna (13) Simple (12) charity shop (12) free sample (12) lakiery do paznokci (12) muzyka (12) Colgate (11) Clinton Cards (10) DM (10) fitness (9) catrice (8) herbata (8) pedzle (8) cwiczenia (7) egzema (7) inspiracje (7) ecotools (6) eko (6) figura (6) kawa (6) rimmel (6) tag (6) wyzwanie (6) foodhaul (5) katalogi (5) Aldi (4) Blackpool (4) GrazeBox (4) babydream (4) info (4) Niemcy (3) Walentynki (3) Ziaja (3) miesnie brzucha (3) seriale (3) Home Bargains (2) Pierwsza Komunia (2) Polska (2) Sleek (2) VIVO (2) bieganie (2) child benefit (2) cytaty (2) love (2) seks (2) sklepy made in china (2) tangle teezer (2) zasilki (2) BLT (1) Hamburg (1) Manchester (1) PRB (1) child tax (1) paszport (1) wiersz (1) zumba (1)