środa, 5 grudnia 2018

Haul zakupowy - listopad 2018 + vlogmas 3-4.12.2018

Zastanawiam sie, czy nie lepiej byloby robic posty zakupowy raz na tydzien niz raz na miesiac ? Pomysle nad ta zmiana w przyszlym roku, bo tak - nie zamierzam nigdzie odchodzic. Prowadzenie bloga sprawia mi przyjemnosc - szkoda tylko, ze odzewu nie ma i czuje sie tak, jakbym pisala go sama dla siebie :D

***

Pod koniec listopada kupilam dla dzieciakow kalendarze adwentowe. Nadia zazyczyla sobie kalendarz ze Swizzels, a dla Miloszka wzielam zwykly z czekoladkami tylko z obrazkiem Peppy i Georga. O ile Nadia rozumie, ze otwieramy jedno okienko dziennie, o tyle Milosz jest na to za maly i mamy awantury :D 




Nadia wraz z innymi dziecmi z polskiej szkoly spiewala piosenke Arki Noego w angielskim kosciele i musiala ubrac sie w polskie barwy narodowe. Nie moglysmy znalezc typowo czerwonych leginsow, wiec wzielysmy burgundowe. Nadia poprosila rowniez o UWAGA rozowy sweterek ! Ale tylko dlatego, ze mial cekiny, ktore raz sie ukladaly w napis #teamnice, a raz #teamnaughty i oczywiscie nosi tylko z tym drugim napisem :D 
Wybrala dla swojej szkolnej kolezanki brelok pompon z jednorozcem, a do szkolnych koszy upominkowych miala wziac cos fioletowego, wiec tez wybrala futrzany brelok. 



Zakupy spozywcze robimy, co tydzien i glownie kupujemy to samo. Jak dla mnie w naszym Lidlu czy Aldim nie ma wiekszego wyboru. Produkty na rynek brytyjski sa dostosowane do upodoban smakowych Brytyjczykow, wiec malo, co mi odpowiada :/ Dobrze, ze mamy polskie sklepy, to calkiem z glodu nie padne :D 
Kupilam ksylitol zamias cukru bialego, chociaz u nas cukier schodzi bardzo wolno, bo go uzywamy od swieta. No, chyba ze Krzysiek robi sobie harbate czy kawe albo przyjda do nas goscie. Herbatki Ziola Mnicha kupuje w miare regularnie, bo dobrze wplywaja na moj metabolizm. Bardzo lubie to ciemne pieczywo pelnoziarniste. Dwie takie kromki i jestem najedzona :D 


Moj Krzysiek jest tkmaxxomaniakiem i moglby to tego sklepu chodzic co dwa dni, jak nie czesciej :P Juz mi bokiem ten sklep wychodzi, bo ilez mozna ogladac to samo. Ja jestem jakas inna, bo mnie przegladanie wieszakow nie jara :P No, ale na buty zawsze lukne. I tak oto udalo mi sie kupic na promocji za £16 trampki Pumy z tasiemkami zamiast sznurowek. A za £8 kupilam nowy zegarek na gumowym pasku. Zakupy udane ;-) 


Tesco - zakupy jedzeniowe, czyli maly foodhaul 


Zakupy Lidl, Boots, funciak 


Zakupy ''ciuchowe'' 


****

No i vlogmasik z 3 i 4 grudnia br. 




2 komentarze:

  1. ja jestem i czytam i komentuje, ale nieraz szczerze mi sie nie chce, bo też nie skupiam aż takiej uwagi na jedzeniu, w sensie żeby oglądać to, co kupiłaś. ;-) przepraszam, ale serio mnie to nie jara ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co przepraszam, ja to rozumiem :) Zakupow spozywczych juz nie bede nagrywac, bo i tak mi sie nie chce :)

      Usuń

FreePrints UK - dobra jakosc za niska cene !

Byl taki czas, ze co miesiac zamawialam sobie zdjecia i jedna fotoksiazke ze strony www.freeprintsapp.co.uk . Tak jak nazwa glosi sa one t...

Szukaj tutaj

UK (365) videoklip (241) recenzja (221) kosmetyki (215) zakupy (200) ksiazka (190) dziecko (100) blogmas (95) funciak (94) Christmas (89) Primark (87) Avon (75) Blackburn (70) wyprzedaze (70) Body Care (63) BM (60) denko (59) prezenty (56) Superdrug (55) do twarzy (55) zwyczaje i tradycje (53) HM (47) edukacja (47) turystycznie (46) foto (45) TK Maxx (42) krem (41) zdrowie (41) ebay (36) kulinarnie (36) TESCO (33) Boots (32) NIVEA (32) do ciala (32) uroda (32) do domu (31) Card Factory (30) Garnier (30) ulubiency (29) pod prysznic (27) natura (26) wlosy (25) GlossyBox (24) higiena jamy ustnej (24) Lidl (23) SH (23) Alterra (22) Sports Direct (21) moda (21) Rossmann (19) The Works (18) lektura dla dzieci (18) polecane filmy (18) Deichmann (16) The Range (16) Wielkanoc (16) zabytki (16) do oczu (15) mascara (15) Halloween (14) swiece zapachowe (14) Dove (13) higiena intymna (13) Simple (12) charity shop (12) free sample (12) lakiery do paznokci (12) muzyka (12) Colgate (11) Clinton Cards (10) DM (10) fitness (9) catrice (8) herbata (8) pedzle (8) cwiczenia (7) egzema (7) inspiracje (7) ecotools (6) eko (6) figura (6) kawa (6) rimmel (6) tag (6) wyzwanie (6) foodhaul (5) katalogi (5) Aldi (4) Blackpool (4) GrazeBox (4) babydream (4) info (4) Niemcy (3) Walentynki (3) Ziaja (3) miesnie brzucha (3) seriale (3) Home Bargains (2) Pierwsza Komunia (2) Polska (2) Sleek (2) VIVO (2) bieganie (2) child benefit (2) cytaty (2) love (2) seks (2) sklepy made in china (2) tangle teezer (2) zasilki (2) BLT (1) Hamburg (1) Manchester (1) PRB (1) child tax (1) paszport (1) wiersz (1) zumba (1)