piątek, 1 marca 2013

Primark Blackburn ( luty - marzec 2013 )

Primark to moj ulubiony sklep. Moglabym tam sie ubrac od gory do dolu, bo w asortymencie maja wszystko :) Na poczatku nie bardzo podobal mi sie brytyjski styl, ale z czasem sie przyzwyczailam. Obecnie w naszym Primarku kroluja cwieki, jeans, fredzle i neony. Postanowilam od czasu do czasu umieszczac na blogu zdjecia z Primarka, poniewaz na ich stronie www niewiele mozna obejrzec :) 

Asortyment dla Pan :) 












Te buciki beda moje :) 


Te tez beda moje :P 
















Asortyment dla dzieci ( glownie dziewczynek, bo mam corke :P ) 










Cos dla Panow 



Do domu 


A na koniec filmik : 


A ja dzisiaj w Primarku kupilam sobie bluzeczke ze skorzanymi wstawkami na ramionach, ktore wysadzane sa cwiekami :) Nigdy jakos do mnie cwieki itp. nie przemawialy, ale raz kozie smierc ;) A dla Dusiaka czerwona flanelowa koszule w kratke z podwijanymi rekawami :) Tatus ma podobna ;P 


19 komentarzy:

  1. pare rzeczy mi sie spodobalo, ale najbardziej to te brazowe szpilki :) a te domowe kombinezony to zachwalala kasia tusk na swoim blogu;) szkoda, ze u nas nie ma primarka

    OdpowiedzUsuń
  2. ale wyczailam, ze najblizszy primark ode mnie jest w berlinie:P a to rzut kamieniem bo jakies 40 km:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Niemczech jest kilka ;) ja pierwszy raz bylam w Bremen :)

      Usuń
  3. a ja primarka nie lubie ze wzgledu na jakosc ich ciuchow ktora moim zdaniem wiele do zyczenia pozostawia....

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurka a mnie tym razem nic się nie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno coś by Ci sie spodobalo, bo na zdj wszystkiego nie ma :) ale spójrz na te różowe kalosze :p czyż nie piękne :p ?

      Usuń
  5. Ja lubilam dzial dzieciecy dla corci,ale juz niestety wyrosla.Ciuchy dla doroslych jakos tak srednio lubie za to zaopatruje sie tam czesto w pizamy i bielizne.

    OdpowiedzUsuń
  6. pochodziłabym tam oj pochodziła ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooooooo chcę tam być! jest kilka rzeczy co wpadło mi w oooooooooooookooooooooooooooooo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez w Primarku zawsze cos dla siebie znajde :P

      Usuń
  8. niektore rzeczy, owszem, moglyby byc lepiej uszyte, wykonczone itd itd ale asortyment jest tak bogaty i zroznicowany, ze KAZDY wybierze cos dla siebie! na ceny naprawde nie mozna narzekac :) moj syn czesto wyjezdza na biwaki, moja corcia za to namietnie maluje, lepi z plasteliny, wole na codzien ubierac ich w Primarku i nie ubolewac nad zrujnowanymi drogimi ubraniami :) t-shirt dla chlopcow mozna znalezc za funta :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja naprawde na swoje ciuchy z Primarka narzekac nie moge ;) Fakt, ze raz kupilam Nadii dwie bluzeczki po £1 i po kilku praniach wygladaly jak ze smietnika, ale to byly bluzeczki takie na codzien do polatania po domu. A ze moje dziecko ma niezwykly dar brudzenia sie, to nawet nie szkoda bylo jak sie owe bluzki zniszczyly :) Ale na inne jej ubrania tez narzekac nie moge : plaszczyk czy kurtka sluza jej juz pare miesiecy i wygladaja jak nowe, spodnie to samo. Zreszta corka ma niecale 5 lat, wiec rosnie i rosnie i ciagle potrzebuje nowych ubran ;) Jedynie moj Mezczyzna nie lubi tego sklepu, bo nie podoba mu sie asortyment dla facetow ;) Woli Blue Inc ;)

      Usuń

FreePrints UK - dobra jakosc za niska cene !

Byl taki czas, ze co miesiac zamawialam sobie zdjecia i jedna fotoksiazke ze strony www.freeprintsapp.co.uk . Tak jak nazwa glosi sa one t...

Szukaj tutaj

UK (365) videoklip (241) recenzja (221) kosmetyki (215) zakupy (200) ksiazka (190) dziecko (100) blogmas (95) funciak (94) Christmas (89) Primark (87) Avon (75) Blackburn (70) wyprzedaze (70) Body Care (63) BM (60) denko (59) prezenty (56) Superdrug (55) do twarzy (55) zwyczaje i tradycje (53) HM (47) edukacja (47) turystycznie (46) foto (45) TK Maxx (42) krem (41) zdrowie (41) ebay (36) kulinarnie (36) TESCO (33) Boots (32) NIVEA (32) do ciala (32) uroda (32) do domu (31) Card Factory (30) Garnier (30) ulubiency (29) pod prysznic (27) natura (26) wlosy (25) GlossyBox (24) higiena jamy ustnej (24) Lidl (23) SH (23) Alterra (22) Sports Direct (21) moda (21) Rossmann (19) The Works (18) lektura dla dzieci (18) polecane filmy (18) Deichmann (16) The Range (16) Wielkanoc (16) zabytki (16) do oczu (15) mascara (15) Halloween (14) swiece zapachowe (14) Dove (13) higiena intymna (13) Simple (12) charity shop (12) free sample (12) lakiery do paznokci (12) muzyka (12) Colgate (11) Clinton Cards (10) DM (10) fitness (9) catrice (8) herbata (8) pedzle (8) cwiczenia (7) egzema (7) inspiracje (7) ecotools (6) eko (6) figura (6) kawa (6) rimmel (6) tag (6) wyzwanie (6) foodhaul (5) katalogi (5) Aldi (4) Blackpool (4) GrazeBox (4) babydream (4) info (4) Niemcy (3) Walentynki (3) Ziaja (3) miesnie brzucha (3) seriale (3) Home Bargains (2) Pierwsza Komunia (2) Polska (2) Sleek (2) VIVO (2) bieganie (2) child benefit (2) cytaty (2) love (2) seks (2) sklepy made in china (2) tangle teezer (2) zasilki (2) BLT (1) Hamburg (1) Manchester (1) PRB (1) child tax (1) paszport (1) wiersz (1) zumba (1)