środa, 5 maja 2021

Majowe blogowanie 5.5.21 -> Free Prints UK - mala aktualizacja

 Ostatnio pod postem o Free Prints otrzymalam komentarz od osoby, ktora byla niezadowolona z ich uslug. Ja nie mialam zadnych problemow z zamowieniem, wiec nie korzystalam z ich centrum obslugi klienta, ale ze wszystkiego innego ZAWSZE bylam zadowolona. Oczywiscie wiem, ze kazdy moze miec inne doswiadczenie. U jednych cos sie sprawdza, u innych niekoniecznie. Czasami jeden sprzedawca ma mnostwo opinii pozytywnych i tyle samo negatywnych, bo kazdy ma prawo miec inne oczekiwania co do produktu. 


Moja aktualizacja dotyczy natomiast jakosci zdjec, poniewaz pierwszy raz zamowilam zdjecia matowe. Chcialam sprawdzic, czy jakosc bedzie podobna do tych swiecacych. Ja jestem zadowolona. Wszystko wg mnie wyglada profesjonalnie, nie mam zastrzezen. Chcialam matowe zdjecia rowniez dlatego, ze te blyszczace troszke juz mi sie znudzily i stwierdzilam, ze moze takie matowe beda lepiej wygladac w ramkach na scianie, bo my jestesmy taka rodzina, ktora lubi obwieszac dom zdjeciami :D

Dzieki osobom, ktore skorzystaly z mojego kodu (invite code ) anienadowska1, nazbieraly mi sie 62 zdjecia do wywolania, gdzie normalnie jest 45. Dziekuje tym osobom :) One rowniez skorzystaly, bo wykorzystanie mojego kodu zapewnia im dodatkowe 5 odbitek gratis. 

Chcialabym rowniez przekazac Wam, ze zdjecia po kilku latach wciaz wygladaja dobrze. Czy cos sie z nimi zrobilo ? Czy stracily kolor i jakosc ? Moim zdaniem NIE. Wg mnie ciagle wygladaja tak jak nalezy :)

A to fotki w wersji mat. 






1 komentarz:

  1. Wyprobuj koniecznie :) Ale pamietaj o moim kodzie anienadowska1 i wtedy bedziesz miala 5 zdjec wiecej :) Naprawde sie oplaca, bo zdjecia sa bardzo ladne i sluza na lata :)

    OdpowiedzUsuń

FreePrints UK - dobra jakosc za niska cene !

Byl taki czas, ze co miesiac zamawialam sobie zdjecia i jedna fotoksiazke ze strony www.freeprintsapp.co.uk . Tak jak nazwa glosi sa one t...

Szukaj tutaj

UK (365) videoklip (241) recenzja (221) kosmetyki (215) zakupy (200) ksiazka (190) dziecko (100) blogmas (95) funciak (94) Christmas (89) Primark (87) Avon (75) Blackburn (70) wyprzedaze (70) Body Care (63) BM (60) denko (59) prezenty (56) Superdrug (55) do twarzy (55) zwyczaje i tradycje (53) HM (47) edukacja (47) turystycznie (46) foto (45) TK Maxx (42) krem (41) zdrowie (41) ebay (36) kulinarnie (36) TESCO (33) Boots (32) NIVEA (32) do ciala (32) uroda (32) do domu (31) Card Factory (30) Garnier (30) ulubiency (29) pod prysznic (27) natura (26) wlosy (25) GlossyBox (24) higiena jamy ustnej (24) Lidl (23) SH (23) Alterra (22) Sports Direct (21) moda (21) Rossmann (19) The Works (18) lektura dla dzieci (18) polecane filmy (18) Deichmann (16) The Range (16) Wielkanoc (16) zabytki (16) do oczu (15) mascara (15) Halloween (14) swiece zapachowe (14) Dove (13) higiena intymna (13) Simple (12) charity shop (12) free sample (12) lakiery do paznokci (12) muzyka (12) Colgate (11) Clinton Cards (10) DM (10) fitness (9) catrice (8) herbata (8) pedzle (8) cwiczenia (7) egzema (7) inspiracje (7) ecotools (6) eko (6) figura (6) kawa (6) rimmel (6) tag (6) wyzwanie (6) foodhaul (5) katalogi (5) Aldi (4) Blackpool (4) GrazeBox (4) babydream (4) info (4) Niemcy (3) Walentynki (3) Ziaja (3) miesnie brzucha (3) seriale (3) Home Bargains (2) Pierwsza Komunia (2) Polska (2) Sleek (2) VIVO (2) bieganie (2) child benefit (2) cytaty (2) love (2) seks (2) sklepy made in china (2) tangle teezer (2) zasilki (2) BLT (1) Hamburg (1) Manchester (1) PRB (1) child tax (1) paszport (1) wiersz (1) zumba (1)