sobota, 1 maja 2021

Majowe blogowanie 1.5.21 -> Zakupy 4/2021 Avon, H&M, Tk Maxx, Lidl, funciak, charity shop, B&M

 Cos  niedobrego dzieje sie z moja wena tworcza. Kiedys, chociaz nie mialam zbyt wielu czytelnikow i komentujacych, to jednak chcialo mi sie prowadzic bloga regularnie. A teraz jakos calkowicie przeszla mi ochota i dlatego postanowilam sie zmobilzowac przy zorganizowaniu blogowego maja, czyli notki dniu po dniu. 

***

Moje male zamowienie z Avon. Pierwszy raz zamawialam ze strony, a nie od konsultantki - moja niebardzo chce do mnie podjezdzac, bo jej nie po drodze - mieszkam w totalnie niepopularnej dla Polakow dzielnicy :D Krzyskowi konczyl sie jego ulubiony zapach do pracy Full Speed, a ja skorzystalam z promocji na 5 plynow do kapieli za £5, dodatkowo za zamowienie £20 i powyzej, byla darmowa wysylka, wiec zamowilam sobie jeszcze olejek arganowy oraz szampon i odzywke z tej samej serii. Tylko nie wiem, dlaczego mialam problem, zeby uznalo dwie promocje w jednym zamowieniu. 




W Tk Maxx zorganizowano final clearance w zwiazku z ponownym otwarciem sklepow, ktore nie sa non-essential. Bylam zadowolona, bo udalo mi sie kupic jeansy od Armaniego za £8. Niestety w domu okazalo sie, ze sa za ciasne :P i musialam oddac, bo moja corka ich nie chciala. Poza tym za £1.50 dorwalam zlota brokatowa nerke z Eastpak, dwa lakiery Essie po 70p. za sztuke, sluchawki za niecale £2. Dla Nadii wzielam sportowe biustonosze, a dla Miloszka koszule i polar z Champion, a do zabawy dwa resoraki i autobus. Krzysiek kupil sobie krem do twarzy, a ze smakolykow kupilismy czekoladwe trufle. 






Zazwyczaj na zakupy chodze z Krzyskiem, ale jakos ostatnio nie dal mi nigdzie wejsc, wiec na drugi dzien poszlam sama :D

Kupilam dla Nadii spodnie dresowe w Primarku na PE, dla Milosza w H&M kolejne spodenki i czapke z daszkiem. Oprocz tego wate, nowa maseczke materialowa, dwa opakowania strzelajacych kamyczkow, duzy plyn do baniek, koszulki foliowe na moje przepisy z gazet, kawke 3 w 1 dla Krzyska do pracy.


Kupilam tez dzieciece patyczki do uszu, inhalatory do nosa ( takie do wachania ), olejek do brody dla Krzyska, dla siebie krem BB z Nivea oraz spray chroniacy wlosy przed wysoka temperatura przy prostowaniu. A dla Nadii taki olejek przeciwlupiezowy, chociaz nie wiem, czy bedzie go uzywac, bo od szamponu Head&Schoulders przeciwlupiezowego bardzo jej sie wlosy przetluszaczaja. 



Uzupelnilismy troche kosmetyczne ubytki : szampon przeciwlupiezowy, antyperspirant Sure, plyn do plukania jamy ustnej dla dzieci, wazelina do ust dla Nadii, krem Nivea dla Krzyska, scrub do twarzy dla K, produkty do brody i wlosow, wklad do odswiezacza Glade. 


Bardzo lubie wyprzedaze w H&M, bo mozna wtedy kupic bardzo ladne i dobre jakosciowo ubrania za niewielkie pieniadze. Kupilam dla Milosza dwie koszulki z dlugim rekawem po £2 za sztuke, a w TK Maxx koszulke za niecale £2, ktora pozniej okazala sie niby dziewczeca :D


Dla Nadii wzielismy duzy szkicownik, zeby miala gdzie sie wyzywac artystycznie. 


Cieszylam sie bardzo na otwarcie charity shopow, ale niestety polowa z nich w tym miescie zostala zlikwidowana. Ostatnio w jednym z nich kupilam sobie taka sukienko-tunike z kieszeniami i kapturem, a do domu dwie poduchy. 



A w TK Maxx ( znowu :P ) kupilam super album na zdjecia. Moze pomiescic 500 zdjec w formacie 6x4 i do tego na jednej stronie jest miejsce na 5 zdjec ( dwa pionowo i trzy poziomo ). Znalezlismy rowniez buty dla Miloszka - podobne do tych, ktore mial Krzysiek kiedys ( Puma ) 




Spozywka z Lidla 







2 komentarze:

  1. Oj Asica ja też mam problem ze swoją córką Alicją jest w wieku twojej Nadii. Jak kieydś sie z nią dogadywałam to teraz ciężko bardziej slucha tatę niż mnie. On jest dla niej autorytetem.
    Napisz więcej o tych ankietach bo sama jestem ciekawa. Fajne zakupy z Avonu ja dawno nie robilam muszę znowu wrócić do nich.
    Jakos zakuoy mnie już nie bawią i nie cieszą. Cóż przed 40 stką tak już chyba jest.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, a z wiekiem wcale lepiej nie bedzie, bo beda sie bardziej buntowac ;)
      Napisze na pewno i wrzuce pare linkow do sprawdzonych stron :)Na razie moge polecic swagbucks, bo uzywam od kilku lat i pare razy wybieralam pieniadze z paypal.
      Mnie tez zakupy jakos mocno nie kreca, ale lubie sobie popatrzec, co tam ciekawego na polkach lezy :)

      Usuń

FreePrints UK - dobra jakosc za niska cene !

Byl taki czas, ze co miesiac zamawialam sobie zdjecia i jedna fotoksiazke ze strony www.freeprintsapp.co.uk . Tak jak nazwa glosi sa one t...

Szukaj tutaj

UK (365) videoklip (241) recenzja (221) kosmetyki (215) zakupy (200) ksiazka (190) dziecko (100) blogmas (95) funciak (94) Christmas (89) Primark (87) Avon (75) Blackburn (70) wyprzedaze (70) Body Care (63) BM (60) denko (59) prezenty (56) Superdrug (55) do twarzy (55) zwyczaje i tradycje (53) HM (47) edukacja (47) turystycznie (46) foto (45) TK Maxx (42) krem (41) zdrowie (41) ebay (36) kulinarnie (36) TESCO (33) Boots (32) NIVEA (32) do ciala (32) uroda (32) do domu (31) Card Factory (30) Garnier (30) ulubiency (29) pod prysznic (27) natura (26) wlosy (25) GlossyBox (24) higiena jamy ustnej (24) Lidl (23) SH (23) Alterra (22) Sports Direct (21) moda (21) Rossmann (19) The Works (18) lektura dla dzieci (18) polecane filmy (18) Deichmann (16) The Range (16) Wielkanoc (16) zabytki (16) do oczu (15) mascara (15) Halloween (14) swiece zapachowe (14) Dove (13) higiena intymna (13) Simple (12) charity shop (12) free sample (12) lakiery do paznokci (12) muzyka (12) Colgate (11) Clinton Cards (10) DM (10) fitness (9) catrice (8) herbata (8) pedzle (8) cwiczenia (7) egzema (7) inspiracje (7) ecotools (6) eko (6) figura (6) kawa (6) rimmel (6) tag (6) wyzwanie (6) foodhaul (5) katalogi (5) Aldi (4) Blackpool (4) GrazeBox (4) babydream (4) info (4) Niemcy (3) Walentynki (3) Ziaja (3) miesnie brzucha (3) seriale (3) Home Bargains (2) Pierwsza Komunia (2) Polska (2) Sleek (2) VIVO (2) bieganie (2) child benefit (2) cytaty (2) love (2) seks (2) sklepy made in china (2) tangle teezer (2) zasilki (2) BLT (1) Hamburg (1) Manchester (1) PRB (1) child tax (1) paszport (1) wiersz (1) zumba (1)