sobota, 27 grudnia 2014

Grudniowo - zakupowo - prezentowo

Hello :-) 

Troche zakupow z tego okresu ;-) 

W Primarku wyhaczylam mega okazje. Fajna cieniutka kurteczke w sam raz na wiosne czy lato. Z £15 na £3. 



Eyeliner z MUA - bardzo dobry i bardzo tani. Cieniutki pedzelek. Spodobalo mi sie robienie kresek. Jest trwaly, szybko zasycha, nie schodzi. I kosztuje £1 :P Juz go mialam i robilam nim kreski na Christmas Party. 


Prezent dla Krzysia ode mnie i od kolegi. Krzyska ulubionych zapach. 


Prezent dla Fladry naszej. Kolejny. Plecam z 1D z Primarka. Udalo sie kupic tylko za £3. Mam nadzieje, ze ksiazka do polskiej szkoly sie zmiesci. 


Zestaw 3 misek w roznych kolorach za £2.99 z B&M. Musialam dokupic, bo mi jedna zaginela w niewyjasnionych okolicznosciach, a druga ciagle podbiera Krzysiek do popcornu. 


Doszlo zamowienie z ksiazka.co.uk. Bardzo dziekuje za to, ze doszlo na czas :-) 


Na Christmas Party szukalam butow i zaszlam do charity shop, gdzie znalazlam takie. Kosztowaly tylko £5, w ogole nie zniszczone, nawet nie wygladaja na noszone. Tutaj zdjecie z fleszem, wiec ta czern nie jest tutaj taka, jak normalnie. Buty bardzo wygodne. 



Prezent od Nadii dla Mrs. Boyd - Nadii nauczycielki. Kubek wypchany slodyczami. Card Factory. 


Swieczka ulatwiajaca oddychanie Vapour Candle - tylko 56p. B&M 


Swiecznik z funciaka, ktory skradl moje serce. Jest uroczy. 



Papierowe talerzyku jednorazowe, bo ... ja nie mam w ogole talerzy :D Mam cztery duze i kilka malych Nadii :D Funciak, £1 


Foremki z funciaka, £1 


Girlanda ( na porecz od schodow w moim zamysle ). B&M 


Naklejki brokatowe na szybe , funciak, £1 


Plastikowy duzy talerz na ciasto , B&M 


Prezent dla kolezanki, Primark 





Nowy zapach na swieta. 


Laski na choinke. B&M, 99 p. 


Bluzeczka na ramiaczka. Dorwalam za £1 w Primarku 


Kosmetycznie : zel i plyn do kapieli dla Nadii, maszynki do golenia dla mnie, blond farba dla mnie ( ale to bylo zanim zdecydowalam na robienie samodzielnej dekoloryzacji, ktorej jeszcze nie robilam, ale bede - musze tylko sie psychicznie nastawic ) i mydlo do rak w plynie 


Mialo byc pod choinke, ale nie moglam sie powstrzymac i dostala Nadia na Mikolaja. Poduszka, funciak, £1 


Kolejne swiateczne gadzety : naklejki na kartki swiateczne, dekoracje na przylepce ( beznadziejne, nie polecam ), dwa sztuczne sniegi w sprayu 


Prezenty pod choinke dla naszej corki. Czapka i rekawiczki bez palcow z 1D ( Primark, £3 ) oraz malutka torebka z cekinami na lancuszku, z motylkami, kwiatkami ( Primark, £2 ). 




Oplatek, sianko i piernikowa choinka 


Takie male zakupy z polskiego sklepu, ktore bylam w stanie uniesc sama. Pozniej pojechalam juz razem z Krzyskiem i zrobilismy wieksze.



Pozostalych prezentow niestety Wam nie pokaze, bo je zapakowalam juz w papier ozdobny.


7 komentarzy:

  1. muszę wypróbować ten eyeliner z mua, ja dotychczas kupowałam fast storke z collection , czas na zmiany:) Zaciekawiłaś mnie informacją że dodajesz powidła do bigosu? Może zamieść przepis na blogu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten eyeliner ma bardzo cieniutki pedzelek i ja sie musze sporo nameczyc, by zrobic ladna kreske, ale to pewnie kwestia wprawy, a nie eyelinera ;) Mama mi doradzila, zeby pod koniec przyrzadzania dodac 1-2 lyzki powidel sliwkowych. Ja swoj przyrzadzalam 3 dni :D

      Usuń
  2. Ciekawa jestem jak pachnie ten Krzyśka perfum bo damska wersja jest moją ulubioną :)
    Też mnie zdziwiły te powidła do bigosu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkim bigos smakowal, wiec musialo byc dobre ;D Ja tam sie na gotowaniu nie znam. To byl pierwszy porzadny bigos w mojej karierze, do ktorego sie przylozylam :D Mamcia doradzila, by dodac pod koniec 1-2 lyzki powidel sliwkowych. Ludzie dodaja suszone sliwki do bigosu, wiec czemu nie powidla :D Zreszta jak poszperasz w necie, to zobaczysz, ze to nie jest wielkie odkrycie, bo ludzie tak robia :D A perfum, wlasciwie woda toaletowa, pachnie przecudownie, mesko i uwodzicielsko. Kazda kobieta chwali Boba perfumy, nawet panie w rejestracji u dentysty :D

      Usuń
  3. Musze wypróbować tego eyelinera z mua ;) i mam takie same miski :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eyeliner jest calkiem spoko :) Ja sie zastanawiam nad jakims w mazaku :)

      Usuń
  4. Jestem pod wrażeniem. Świetnie napisane.

    OdpowiedzUsuń

FreePrints UK - dobra jakosc za niska cene !

Byl taki czas, ze co miesiac zamawialam sobie zdjecia i jedna fotoksiazke ze strony www.freeprintsapp.co.uk . Tak jak nazwa glosi sa one t...

Szukaj tutaj

UK (365) videoklip (241) recenzja (221) kosmetyki (215) zakupy (200) ksiazka (190) dziecko (100) blogmas (95) funciak (94) Christmas (89) Primark (87) Avon (75) Blackburn (70) wyprzedaze (70) Body Care (63) BM (60) denko (59) prezenty (56) Superdrug (55) do twarzy (55) zwyczaje i tradycje (53) HM (47) edukacja (47) turystycznie (46) foto (45) TK Maxx (42) krem (41) zdrowie (41) ebay (36) kulinarnie (36) TESCO (33) Boots (32) NIVEA (32) do ciala (32) uroda (32) do domu (31) Card Factory (30) Garnier (30) ulubiency (29) pod prysznic (27) natura (26) wlosy (25) GlossyBox (24) higiena jamy ustnej (24) Lidl (23) SH (23) Alterra (22) Sports Direct (21) moda (21) Rossmann (19) The Works (18) lektura dla dzieci (18) polecane filmy (18) Deichmann (16) The Range (16) Wielkanoc (16) zabytki (16) do oczu (15) mascara (15) Halloween (14) swiece zapachowe (14) Dove (13) higiena intymna (13) Simple (12) charity shop (12) free sample (12) lakiery do paznokci (12) muzyka (12) Colgate (11) Clinton Cards (10) DM (10) fitness (9) catrice (8) herbata (8) pedzle (8) cwiczenia (7) egzema (7) inspiracje (7) ecotools (6) eko (6) figura (6) kawa (6) rimmel (6) tag (6) wyzwanie (6) foodhaul (5) katalogi (5) Aldi (4) Blackpool (4) GrazeBox (4) babydream (4) info (4) Niemcy (3) Walentynki (3) Ziaja (3) miesnie brzucha (3) seriale (3) Home Bargains (2) Pierwsza Komunia (2) Polska (2) Sleek (2) VIVO (2) bieganie (2) child benefit (2) cytaty (2) love (2) seks (2) sklepy made in china (2) tangle teezer (2) zasilki (2) BLT (1) Hamburg (1) Manchester (1) PRB (1) child tax (1) paszport (1) wiersz (1) zumba (1)