sobota, 13 grudnia 2014

Podaruj mi troche slonca, czyli Garnier Summer Body Moisturising Lotion - Skora musnieta sloncem

Lubie byc opalona i najchetniej korzystalabym tylko z promieni slonecznych, ale niestety w UK przez wieksza czesc roku pada deszcz i pogoda raczej opalaniu nie sprzyja. Jednak i tu mozna sie spokojnie opalic, wiec az tak zle nie jest. 



Kiedy mam ochote na troche opalenizny, siegam po balsam brazujacy z Garnier, ktory nadaje mojej skorze delikatna, naturalna opalenizne i umiejetnie rozsmarowany nie spowoduje na naszym ciele zadnych plam. Oczywiscie najwiecej uwagi trzeba poswiecic przy smarowaniu stop, kolan i lokci, gdzie kolor moze odcinac nam sie od reszty ciala. 

PLUSY ( wg mnie ) : 

- ladna, naturalna opalenizna 
- skora jest bardzo dlugo nawilzona, gladka i wyglada na zdrowa 
- latwa aplikacja
- szybko sie wchlania ( brudzi ubranie, wiec nalezy troche odczekac ) 
- nie jest tlusty, nie klei sie 
- wydajny 
- szybko dziala 

Minusy : 

- ciemny odcien ( deep sun-kissed look ) wychodzi u mnie troche pomaranczowy 

Z reguly kupuje wersje light sun-kissed look, bo bardziej dopasowuje sie do mojej karnacji. Ciemny polecalabym do opalonej skory. Balsam zawiera rowniez ekstrakt z moreli, ktory ma pozostawiac nasza skore dluzej nawilzona. I wlasnie to nawilzenie lubie w nim najbardziej. Teraz dopiero zorientowalam sie, ze kupilam deep i juz wiem, czemu moja skora jest taka ''opalona'' :D 




Na zdjeciach moje nogi wyszly bladsze niz sa w rzeczywistosci. 

*** 

Na solarium nie chodze, bo nie lubie ;) Dostaje klaustrofobii w takich miejscach :P 


4 komentarze:

  1. ja kiedyś używałam balsamu z dove. Również dawał naturalną opaleniznę ale był słabo wydajny, Garniera nigdy nie miałam.. Ciekawa recenzja. Efekt na nogach rzeczywiście ładny i naturalny ale ze mnie taki bladzioch ,ze strach zacząć sie smarować hihi

    OdpowiedzUsuń

FreePrints UK - dobra jakosc za niska cene !

Byl taki czas, ze co miesiac zamawialam sobie zdjecia i jedna fotoksiazke ze strony www.freeprintsapp.co.uk . Tak jak nazwa glosi sa one t...

Szukaj tutaj

UK (365) videoklip (241) recenzja (221) kosmetyki (215) zakupy (200) ksiazka (190) dziecko (100) blogmas (95) funciak (94) Christmas (89) Primark (87) Avon (75) Blackburn (70) wyprzedaze (70) Body Care (63) BM (60) denko (59) prezenty (56) Superdrug (55) do twarzy (55) zwyczaje i tradycje (53) HM (47) edukacja (47) turystycznie (46) foto (45) TK Maxx (42) krem (41) zdrowie (41) ebay (36) kulinarnie (36) TESCO (33) Boots (32) NIVEA (32) do ciala (32) uroda (32) do domu (31) Card Factory (30) Garnier (30) ulubiency (29) pod prysznic (27) natura (26) wlosy (25) GlossyBox (24) higiena jamy ustnej (24) Lidl (23) SH (23) Alterra (22) Sports Direct (21) moda (21) Rossmann (19) The Works (18) lektura dla dzieci (18) polecane filmy (18) Deichmann (16) The Range (16) Wielkanoc (16) zabytki (16) do oczu (15) mascara (15) Halloween (14) swiece zapachowe (14) Dove (13) higiena intymna (13) Simple (12) charity shop (12) free sample (12) lakiery do paznokci (12) muzyka (12) Colgate (11) Clinton Cards (10) DM (10) fitness (9) catrice (8) herbata (8) pedzle (8) cwiczenia (7) egzema (7) inspiracje (7) ecotools (6) eko (6) figura (6) kawa (6) rimmel (6) tag (6) wyzwanie (6) foodhaul (5) katalogi (5) Aldi (4) Blackpool (4) GrazeBox (4) babydream (4) info (4) Niemcy (3) Walentynki (3) Ziaja (3) miesnie brzucha (3) seriale (3) Home Bargains (2) Pierwsza Komunia (2) Polska (2) Sleek (2) VIVO (2) bieganie (2) child benefit (2) cytaty (2) love (2) seks (2) sklepy made in china (2) tangle teezer (2) zasilki (2) BLT (1) Hamburg (1) Manchester (1) PRB (1) child tax (1) paszport (1) wiersz (1) zumba (1)