środa, 24 lipca 2013

Food haul, czyli nasze zakupy spozywcze

Juz kiedyś pisałam, ze na wielkie tygodniowe zakupy wybieramy się do Tesco. Od pewnego czasu większość warzyw czy owoców oraz mięso kupujemy w muzułmańskim sklepie spożywczym. 

Tam truskawki pachna i smakuja jak truskawki. Rzodkiewka szczypie w jezyk. Maja duzy wybor owocow i warzyw - czesto bardzo egzotycznych dla nas, bo wiele z nich jest pakistanskich czy hinduskich. 

Druga czesc filmiku jest z podkladem muzycznym, bo w tle bylo slychac rozmowe Krzyska z kolegami ( raczej nie dla szerszego grona :P ). 

To sa zakupy zrobione 2 tygodnie temu. Tydzien temu byly skromniejsze, bo w ten piatek lecimy do Polski, wiec nie bylo sensu brac niewiadomo ile jedzenia, zeby pozniej sie nie zmarnowalo. 



Nasza zakupy zwykle sa takie same. Czasami bierzemy cos, czego nigdy nie jedlismy, ale z reguly sa to raczej sprawdzone produkty. 

A tutaj taka fotka zakupow z jakiegos innego dnia : 


Swiezy koperek mmmmm


Likwidowali u nas sklep na dzielnicy i byly wielkie obnizki. Poszlam zobaczyc, co tam ciekawego maja i wzielam : 





Wszystkie produkty mialy dobra date waznosci. Tutaj nawet widac, ze parmezan jest dobry do 14.08.2013 

W muzulmanskim sklepie kupilam truskaweczki, ktore piechnie pachna latem oraz przyprawe Garam Masala dla Mlodych - bo bardzo im sie marzyla, a w Polsce nie mogli znalezc takiej naprawde autentycznej. 



Pozdrawiam :-) 

23 komentarze:

  1. Za tę przyprawę dałabym się pochlastać.U mnie też nie ma.
    Za to całą szufladę w zamrażalniku mam koperku.A ty nie możesz w donicy u siebie posadzić ziół?No jak mi bazylia i lawenda urosła,a jestem do kwiatów lewa,to ty mając parapet i balkon pewnie też bez trudu zielnik założysz.
    Filmu nie obejrzę,wybacz.Przyczynę znasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde szkoda, ze predzej nic nie wspominalas, bo kupowalam kilka sztuk tez przyprawy i juz w paczce wyslalam. Teraz nie moge i dla Ciebie wziac, bo do samolotu mi nie pozwola wniesc ;)
      Nie wiem, gdzie Ty u mnie balkon widzialas ;D Mialam ziola w donicze to uschly, chociaz robilam wszystko, co trzeba. U nas jest malo slonca, to w ogole cud w te lato, ze tyle czasu deszczu nie bylo.

      Usuń
  2. Te nserki tez kupuje mlodemu, tylko tureckie w tureckim sklepie, ale tak samo wygladaja :)

    Jezeli chodzi o mleko krowie, to ja tez nie pije, staram sie nie pic...do domu sobie nie kupuje, zastepuje je roslinnymi, bo o wiele bardziej tez mi smakuja....chociazby orzech wloski, dodajac je do kawy mam ochechowa doslownie, bo tak tez to mleko smakuje. Natomiast nie jestem problemowa i wymagajaca jezeli chodzi o pojscie w gosci bo wiem i zdaje obie sprawe z tego, ze moi znajomi pija mleko normlane. To samo jezeli chodzi o Ü czy Hani kupuje tez zwykle do domu 1,5% bo nikogo nie zmuszam czy nikomu nie zabraniam pic tego co lubi...ale Mloda jakos sama sie przestawia, czasami sama przychodzi i mowi zebym jej z ryzowym platki zrobila a nie na zwyklym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te serki sa pyszne ;)
      Ja kupowalam mleko migdalowe i w miare mi smakowalo. Orzechowego nie pilam. Raz kupilam na sprobowanie te owsiane ( tylko ze to drink, nie mleko ) i bylo przezroczyste jak woda, a w smaku ohydne - nie wypilam bleee :D Zreszta ja mleka uzywam tylko i wylacznie do kawy. Teraz sobie platki owsiane kupilam, to tez leza i leza i leza. W ogole apetytu nie mam - krakersa zjem, kromke chleba ... Powietrzem zyje :D Nawet mi sie obiadu jesc nie chce :/

      Usuń
    2. To tak jak ja...latem w upaly sie nawet gotowac niei chce, a co dopiero o jedzeniu mowa...ja to owocami i warzywami zyje wiosna i latem...i zawsz esie dziwilam, ze ktos jest w stanie pol lodowki wyjesc gdy na dworze parowa :)

      Ja tez mleko tylko do kawy, ewentualnie platkow jak nie jem z jogurtem :)

      Usuń
    3. A fast-foody to mi sie przejadly. Teraz wole zjesc raz na tydzien curry z ryzem, sosem i mieskiem oraz salatka.
      Nawet Bob je mniej niz zwykle ;)

      Usuń
    4. Kochana do czego sluzy ta przyprawa?Pierwszy raz o niej slysze.Czytam,ze do Polski lecicie,fajnie a ja dopiero za miesiac:)

      Usuń
    5. Ja sama nie wiem ;) Dziewczyna mojego brata ja wychwalala, to kupilam i dla siebie mala paczuszke. Dobra, bardzo intensywny zapach. Tutaj pisza wiecej : http://jejkuchnia.pl/garam-masala

      Usuń
  3. ależ dobre obniżki w tym sklepie parmezan sama bym brała w ilościach hurtowych bo uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja juz przyszlam to byly pustki, a Muzulmanki mialy wozki doslownie CALE zaladowane Redbullami i Coca-Cola :D

    OdpowiedzUsuń
  5. W ubiegły weekend robiliśmy zakupy w Tesco a dwa tygodnie temu w Asda. Porównując te dla sklepy to Tesco wydaje mi się być droższe. Wydaliśmy jakieś 20 funtów więcej niż w Asda na podobne produkty. My robimy jedne wielkie zakupy na cały tydzień i w tygodniu kupujemy jedynie mleko i chleb.

    Jakie inne większe sklepy w Anglii polecasz tak, żeby i jakościowo był dobry i cenowo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My robimy zakupy w Tesco z tego wzg, ze jest blizej, a auta nie mamy ;-) U nas ze spozywczych to wiem, ze jest Lidl, Morrison, Asda i wiecej nie pamietam :)

      Jesli lubicie mrozonki to polecam Farmfoods ;)

      Usuń
  6. Ja tylko Sainsburys :) ale zgodze sie Asda w UK najtansza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bylam tylko raz w Asdzie - ale nie pamietam cen ;)

      Usuń
  7. Co to za przyprawa????? Nie znam jej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo aromatyczna :) Tez jej nie znalam ;) http://pl.wikipedia.org/wiki/Garam_masala

      Usuń
  8. pierwszy raz słyszę o tej przyprawie:) bułki czosnkowe- uwielebiam, fajna muzyczka:))
    Jedyne co mi nie pasuje, te te torby kładzione na blat:) przewrażliwiona na tym punkcie jestem:)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. kiedyś oglądałam filmik o tym jak się można zarazić wągrem:) i tam właśnie było pokazane jak on przedostaje się wraz z naszymi zakupami do domu, tzn w sklepie na kasie kładziemy towar, potem go do reklamówki, następnie autobus czy samochód, w domu najpierw kładziesz siatki na podłogę, tam też są bakterie i na końcu na blat:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To, gdzie sie powinno klasc ? Bo na upartego to wszedzie sa bakterie ;D

      Usuń
  10. masz racje, bakterie są wszędzie:) ja mam taką zasadę, że siatek nie kładę tam, gdzie przygotowuje jedzenie, czyli blat, stół:)

    OdpowiedzUsuń

FreePrints UK - dobra jakosc za niska cene !

Byl taki czas, ze co miesiac zamawialam sobie zdjecia i jedna fotoksiazke ze strony www.freeprintsapp.co.uk . Tak jak nazwa glosi sa one t...

Szukaj tutaj

UK (365) videoklip (241) recenzja (221) kosmetyki (215) zakupy (200) ksiazka (190) dziecko (100) blogmas (95) funciak (94) Christmas (89) Primark (87) Avon (75) Blackburn (70) wyprzedaze (70) Body Care (63) BM (60) denko (59) prezenty (56) Superdrug (55) do twarzy (55) zwyczaje i tradycje (53) HM (47) edukacja (47) turystycznie (46) foto (45) TK Maxx (42) krem (41) zdrowie (41) ebay (36) kulinarnie (36) TESCO (33) Boots (32) NIVEA (32) do ciala (32) uroda (32) do domu (31) Card Factory (30) Garnier (30) ulubiency (29) pod prysznic (27) natura (26) wlosy (25) GlossyBox (24) higiena jamy ustnej (24) Lidl (23) SH (23) Alterra (22) Sports Direct (21) moda (21) Rossmann (19) The Works (18) lektura dla dzieci (18) polecane filmy (18) Deichmann (16) The Range (16) Wielkanoc (16) zabytki (16) do oczu (15) mascara (15) Halloween (14) swiece zapachowe (14) Dove (13) higiena intymna (13) Simple (12) charity shop (12) free sample (12) lakiery do paznokci (12) muzyka (12) Colgate (11) Clinton Cards (10) DM (10) fitness (9) catrice (8) herbata (8) pedzle (8) cwiczenia (7) egzema (7) inspiracje (7) ecotools (6) eko (6) figura (6) kawa (6) rimmel (6) tag (6) wyzwanie (6) foodhaul (5) katalogi (5) Aldi (4) Blackpool (4) GrazeBox (4) babydream (4) info (4) Niemcy (3) Walentynki (3) Ziaja (3) miesnie brzucha (3) seriale (3) Home Bargains (2) Pierwsza Komunia (2) Polska (2) Sleek (2) VIVO (2) bieganie (2) child benefit (2) cytaty (2) love (2) seks (2) sklepy made in china (2) tangle teezer (2) zasilki (2) BLT (1) Hamburg (1) Manchester (1) PRB (1) child tax (1) paszport (1) wiersz (1) zumba (1)