wtorek, 8 stycznia 2019

Ksiazki, ktore przeczytalam w 2018 roku

Nie udalo mi sie osiagnac celu, jakim bylo przeczytanie 52 ksiazek w 2018 roku, ale i tak mysle, ze nie jest zle :-) 


2018 

2. Pentagram - Jo Nesbo - moja opinia TUTAJ
8. Moj przyjaciel mrok - Lisa Unger - mojej opinii brak na blogu, ale ksiazka byla ok
9. Odpowiedz, jesli mnie slyszysz - Ninni Schulman - mojej opinii brak na blogu, ale podobala mi sie
14. Marcowe fiolki - Philip Kerr - mojej opinii brak
16. Kasacja - Remigiusz Mroz - moja opinia TUTAJ
17. Czarna wieza - Phyllis Dorothy James - mojej opinii na blogu brak, ale srednio mi sie podobala
18. Ulubione rzeczy - Sharon Bolton - mojej opinii brak na blogu, ale ksiazka byla mega ciekawa i bardzo mi sie podobala, polecam !
19. Przeglad konca swiata. Deadline - Mira Grant - mojej opinii brak na blogu, ale jest to calkiem ciekawa historia sci - fi. O zombiakach :P
20. Przeglad konca swiata. Blackout - Mira Grant - mojej opinii brak na blogu, ale ta czesc bardziej mi sie podobala niz poprzedni tom
24. Jarzmo przeszlosci. O Polce, zonie muzulmanina, ktora uciekla z islamskiego '' raju'' - Nadia Hamid. - mojej opinii na blogu brak, chociaz bylam pewna, ze ja tutaj zamieszczalam, hmm ... opinia na lubimyczytac TUTAJ


A Wy ile macie ksiazek na swoim koncie w poprzednim roku ? :) 

6 komentarzy:

  1. 22 ;-) czyli podobny wynik.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle, ze w skali roku dla osoby pracujacej to zupelnie niezly wynik :)

      Usuń
    2. mogłabym więcej pewnie, tylko za dużo się działo, żeby się skupić i oddać lekturze. Kiedyś znacznie więcej czytałam. Teraz mam wrażenie, że za dużo czasu zabiera internet, po prostu

      Usuń
  2. A nie masz konta na lubimyczytac ? Tam tez mozna sobie zapisywac ksiazki, ktore sie przeczytalo, czyta aktualnie lub chce sie przeczytac :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama mam chęć by sięgnąć ponownie do Browna , natomiast zaintrygował mnie tytuł "Gorzka Pomarańcza" i chętnie dowiedziałabym się o czym jest ta książka. Tak, oceniam i wybieram książki po okładce - (nie)stety! ;-)
    Pozdrawiam!
    Blog - ZOIO MODA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to biografia Polki, ktora w latach 80-tych wyszla za maz za Libijczyka, a pozniej wyjechala z nim do Libii. Jej maz w swojej ojczyznie diametrialnie sie zmienil, z kochajacego i czulego czlowieka stal sie potworem. Nadia opisuje swoje zycie w Libii i to, w jaki sposob probowala wraz z dziecmi wrocic do Polski. Jarzmo przeszlosci to kontynuacja tej historii.
      Tez patrze na okladke :P Ale jak to mowia - najpierw trzeba sie spodobac oku ;)
      Dziekuje za odwiedziny :)

      Usuń

FreePrints UK - dobra jakosc za niska cene !

Byl taki czas, ze co miesiac zamawialam sobie zdjecia i jedna fotoksiazke ze strony www.freeprintsapp.co.uk . Tak jak nazwa glosi sa one t...

Szukaj tutaj

UK (365) videoklip (241) recenzja (221) kosmetyki (215) zakupy (200) ksiazka (190) dziecko (100) blogmas (95) funciak (94) Christmas (89) Primark (87) Avon (75) Blackburn (70) wyprzedaze (70) Body Care (63) BM (60) denko (59) prezenty (56) Superdrug (55) do twarzy (55) zwyczaje i tradycje (53) HM (47) edukacja (47) turystycznie (46) foto (45) TK Maxx (42) krem (41) zdrowie (41) ebay (36) kulinarnie (36) TESCO (33) Boots (32) NIVEA (32) do ciala (32) uroda (32) do domu (31) Card Factory (30) Garnier (30) ulubiency (29) pod prysznic (27) natura (26) wlosy (25) GlossyBox (24) higiena jamy ustnej (24) Lidl (23) SH (23) Alterra (22) Sports Direct (21) moda (21) Rossmann (19) The Works (18) lektura dla dzieci (18) polecane filmy (18) Deichmann (16) The Range (16) Wielkanoc (16) zabytki (16) do oczu (15) mascara (15) Halloween (14) swiece zapachowe (14) Dove (13) higiena intymna (13) Simple (12) charity shop (12) free sample (12) lakiery do paznokci (12) muzyka (12) Colgate (11) Clinton Cards (10) DM (10) fitness (9) catrice (8) herbata (8) pedzle (8) cwiczenia (7) egzema (7) inspiracje (7) ecotools (6) eko (6) figura (6) kawa (6) rimmel (6) tag (6) wyzwanie (6) foodhaul (5) katalogi (5) Aldi (4) Blackpool (4) GrazeBox (4) babydream (4) info (4) Niemcy (3) Walentynki (3) Ziaja (3) miesnie brzucha (3) seriale (3) Home Bargains (2) Pierwsza Komunia (2) Polska (2) Sleek (2) VIVO (2) bieganie (2) child benefit (2) cytaty (2) love (2) seks (2) sklepy made in china (2) tangle teezer (2) zasilki (2) BLT (1) Hamburg (1) Manchester (1) PRB (1) child tax (1) paszport (1) wiersz (1) zumba (1)