środa, 30 stycznia 2019

Zbrodnia niedoskonala - Katarzyna Bonda i Bogdan Lach - 5/2019

Juz wiem skad pani Bonda czerpala inspiracje do swoich ksiazek - np. Tylko martwi nie klamia. 
Ksiazka ciekawa, bo zawiera prawdziwe historie kryminalne. Pokazuje, ze praca profilera jest niezwykle istotna i dzieki wykonanemu przez niego profilu sprawcy i scenariusza przesluchan mozna rozwiklac zagadke i zbrodnie niemal doskonala. Pan Bogdan jak dla mnie jest niebywale inteligentnym czlowiekiem i geniuszem w swoim fachu. Naleza mu sie ogromne brawa za wykonana prace i poswiecenie. 

To nie jest kryminal. To ksiazka oparta na prawdziwych sprawach, ktora stanowi doskonale zrodlo wiedzy dla profesjonalistow, a takze zwyklych czytelnikow zainteresowanych tym tematem. 

Podoba mi sie opis z okladki : 


'' ... , ze zbrodnia doskonala nie istnieje. Sa tylko nieskutecznie dzialajace organy scigania, popelniajacy bledy lub bezsilni policjanci, prokuratorzy i sedziowie oraz zle zabezpieczone dowody. '' 

Jak na razie nie jestem rozczarowana zadna ksiazka Katarzyny Bondy, a mam juz ich kilka na swoim koncie. 

Mysle, ze jesli lubicie kryminaly, to taka ksiazka, gdzie przedstawiony jest proces tworzenia profilu, sledzenie toku myslenia eksperta podczas analizy, moze was zainteresowac. Powiem Wam, ze czytalo mi sie ja bardzo dobrze. 


7 komentarzy:

  1. Jestem zainteresowana tą książką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak mi z Greyem haha ;) na szczescie jest tyle ksiazek, ze kazdy milosnik literatury znajdzie cos dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kryminały, a nie czytałam jeszcze nic Bondy, więc muszę to zmienić. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam na poczatek serie z profilerem Hubertem Meyerem :)

      Usuń
  4. Mam w planach, koniecznie muszę przeczytać. Bondy poznałam jedynie ,,Pochłaniacza".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, a ja akurat tej ksiazki nie czytalam :)

      Usuń

FreePrints UK - dobra jakosc za niska cene !

Byl taki czas, ze co miesiac zamawialam sobie zdjecia i jedna fotoksiazke ze strony www.freeprintsapp.co.uk . Tak jak nazwa glosi sa one t...

Szukaj tutaj

UK (365) videoklip (241) recenzja (221) kosmetyki (215) zakupy (200) ksiazka (190) dziecko (100) blogmas (95) funciak (94) Christmas (89) Primark (87) Avon (75) Blackburn (70) wyprzedaze (70) Body Care (63) BM (60) denko (59) prezenty (56) Superdrug (55) do twarzy (55) zwyczaje i tradycje (53) HM (47) edukacja (47) turystycznie (46) foto (45) TK Maxx (42) krem (41) zdrowie (41) ebay (36) kulinarnie (36) TESCO (33) Boots (32) NIVEA (32) do ciala (32) uroda (32) do domu (31) Card Factory (30) Garnier (30) ulubiency (29) pod prysznic (27) natura (26) wlosy (25) GlossyBox (24) higiena jamy ustnej (24) Lidl (23) SH (23) Alterra (22) Sports Direct (21) moda (21) Rossmann (19) The Works (18) lektura dla dzieci (18) polecane filmy (18) Deichmann (16) The Range (16) Wielkanoc (16) zabytki (16) do oczu (15) mascara (15) Halloween (14) swiece zapachowe (14) Dove (13) higiena intymna (13) Simple (12) charity shop (12) free sample (12) lakiery do paznokci (12) muzyka (12) Colgate (11) Clinton Cards (10) DM (10) fitness (9) catrice (8) herbata (8) pedzle (8) cwiczenia (7) egzema (7) inspiracje (7) ecotools (6) eko (6) figura (6) kawa (6) rimmel (6) tag (6) wyzwanie (6) foodhaul (5) katalogi (5) Aldi (4) Blackpool (4) GrazeBox (4) babydream (4) info (4) Niemcy (3) Walentynki (3) Ziaja (3) miesnie brzucha (3) seriale (3) Home Bargains (2) Pierwsza Komunia (2) Polska (2) Sleek (2) VIVO (2) bieganie (2) child benefit (2) cytaty (2) love (2) seks (2) sklepy made in china (2) tangle teezer (2) zasilki (2) BLT (1) Hamburg (1) Manchester (1) PRB (1) child tax (1) paszport (1) wiersz (1) zumba (1)