środa, 24 listopada 2021

Bieganie - edycja pazdziernikowa. Zdarzenie w parku, ktore zglosilam na policje.

 Nigdy nie sadzilam, ze bieganie tak przypadnie mi do gustu. Oczywiscie sa takie dni, ze nie chce mi sie biegac, ale staram sie nie robic przerw dluzszych niz 2-3 dni. Zreszta po 2 dniach sama czuje,ze musze pobiegac, bo moj organizm sam sie tego domaga. 


Bieganie ma wiele zalet. Nie tylo poprawia sylwetke,ale i samopoczucie. Boli mnie glowa - ide pobiegac, boli mnie brzuch - ide pobiegac. Mam zly humor - ide pobiegac. Wlaczam muzyke w telefonie i zapominam o biezacych sprawach. 






Czasami sa to dluzsze biegi, czasami krotsze. 



Czesto biegam do Corporation Park. Nie jest on jakos super blisko, ale jak sie biegnie, to mozna tam dotrzec w miare szybko. Mialam pewnego razu taka sytuacje, ze wbieglam do parku bocznym wejsciem i chcialam obiec staw, ale zauwazylam, ze jakis chlopak robil tam akurat siku. W sensie, ja myslalam, ze on robi siku i troche mnie to zdziwilo, ze tak publicznie wywalil pisiora i jeszcze sie bezczelnie na mnie patrzy. 





Poszlam sobie chwile pospacerowac po parku. Nagralam kilka stories na instagram, zrobilam ladne jesienne zdjecia i postanowilam wracac do domu, wiec zaczelam biec w strone glownej bramy. Nagle ze sciezki wybiegl chlopak i mnie minal. Zaczal troche deszcz kropic, wiec pomyslalam, ze biegnie do auta itp. Ale nagle mi zniknal z horyzontu i to zaczelo mnie zastanawiac, bo nie bylo mozliwosci, zeby dobiegl do bramy, zeby zawrocil albo wbiegl w jakas sciezke ( bo ich nie bylo ). Odruchowo zaczelam sie rozgladac to w prawo to w lewo i nagle ...



.... go widze. A on na moj widok sciagnal spodnie i wyciagnal penisa, a pozniej zaczal sie onanizowac. Bylam tak zszokowana, ze nawet sie nie zatrzymalam, tylko ucieklam do bramy. Ale tam sie zatrzymalam i zaczelam nagrywac glosowki do kolezanek. Jedna z moich psiapsi, zna kogos z council, wiec mu o tym napisalam, a on zglosil sprawe na policje. Policja spisala pozniej moje zeznania i zajeli sie ta sprawa. Na chwile obecna wiec, ze sprawdzili kamery CCTV i cos tam znalezli, ale niestety nie moga zidentyfikowac tej osoby. Zglosilam sprawe, bo to nie jest normalne, ze ktos biega po parku i pokazuje ludziom swojego penisa. Ja jestem dorosla, ale co, gdyby taka sytuacje przydarzyla sie dziecku ? 



Mam juz kilka swoich ulubionych tras. Najbardziej lubie biegac po asfalcie, ale jak pogoda naprawde dopisuje, to wybieram droge nad rzeczka w strone Rishton( do Leeds ), bo prowadzi przez pola i obrzeza, wiec malo tam ludzi i piekne widoki. 













Najbardziej meczace sa te gorki i pagorki. 












Pobiegalam sobie tez po innym parku, ale jakos tam nie lubie biegac. 
















Chcialabym pobiec kanalem w strone Liverpool, az za Blackburn, ale ode mnie jest to dosc daleko i musialabym poswiecic na to zbyt duzo czasu i energii. 




























Znalazlam bardzo klimatyczna ulice, gdzie staly piekne domy w starym stylu. 














Nie lubie za abrdzo biegac kolo domu. Na poczatku zaczynalam na boisku, ale bieganie godzine w kolko jest po prostu nudne. Wole sobie obrac jakis cel i tam dobiec, a pozniej wrocic troche inna droga. 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

FreePrints UK - dobra jakosc za niska cene !

Byl taki czas, ze co miesiac zamawialam sobie zdjecia i jedna fotoksiazke ze strony www.freeprintsapp.co.uk . Tak jak nazwa glosi sa one t...

Szukaj tutaj

UK (365) videoklip (241) recenzja (221) kosmetyki (215) zakupy (200) ksiazka (190) dziecko (100) blogmas (95) funciak (94) Christmas (89) Primark (87) Avon (75) Blackburn (70) wyprzedaze (70) Body Care (63) BM (60) denko (59) prezenty (56) Superdrug (55) do twarzy (55) zwyczaje i tradycje (53) HM (47) edukacja (47) turystycznie (46) foto (45) TK Maxx (42) krem (41) zdrowie (41) ebay (36) kulinarnie (36) TESCO (33) Boots (32) NIVEA (32) do ciala (32) uroda (32) do domu (31) Card Factory (30) Garnier (30) ulubiency (29) pod prysznic (27) natura (26) wlosy (25) GlossyBox (24) higiena jamy ustnej (24) Lidl (23) SH (23) Alterra (22) Sports Direct (21) moda (21) Rossmann (19) The Works (18) lektura dla dzieci (18) polecane filmy (18) Deichmann (16) The Range (16) Wielkanoc (16) zabytki (16) do oczu (15) mascara (15) Halloween (14) swiece zapachowe (14) Dove (13) higiena intymna (13) Simple (12) charity shop (12) free sample (12) lakiery do paznokci (12) muzyka (12) Colgate (11) Clinton Cards (10) DM (10) fitness (9) catrice (8) herbata (8) pedzle (8) cwiczenia (7) egzema (7) inspiracje (7) ecotools (6) eko (6) figura (6) kawa (6) rimmel (6) tag (6) wyzwanie (6) foodhaul (5) katalogi (5) Aldi (4) Blackpool (4) GrazeBox (4) babydream (4) info (4) Niemcy (3) Walentynki (3) Ziaja (3) miesnie brzucha (3) seriale (3) Home Bargains (2) Pierwsza Komunia (2) Polska (2) Sleek (2) VIVO (2) bieganie (2) child benefit (2) cytaty (2) love (2) seks (2) sklepy made in china (2) tangle teezer (2) zasilki (2) BLT (1) Hamburg (1) Manchester (1) PRB (1) child tax (1) paszport (1) wiersz (1) zumba (1)