wtorek, 9 kwietnia 2019

Haul zakupowy luty i marzec 2019

Tak sie jakos zlozylo, ze w lutym nie szalelismy z zakupami. Oczywiscie co tydzien robilismy zakupy spozywcze, ale tego mialam juz nie pokazywac :) Oto kilka rzeczy, ktore zostaly zakupione w lutym i marcu. Oprocz tego K. robil swoje zakupy na silownie, czyli odzywke, przedtreningowke,kreatyne, rekawiczki.


Stroj Matyldy na Dzien Ksiazki 

krem BB z Garnier antystarzeniowy i korektor z Revolution ( oba produkty po £1 - Superdrug ) 

Nasz synus ma egzeme, zwlaszcza w zgieciach kolan i ramion - ten krem naprawde mu pomaga 

Cos dla Nadii ( tonik aloesowy ), cos dla taty ( zel, antyperspirant, dezodorant, krem po goleniu ) i cos dla mnie ( antyperspirant i woda micelarna ) 

Dla Nadii teczki do trzymania papierow ze szkoly ( Przepraszam, jesli za glosno przewrocilam oczami - napis ) i plyn do kapieli, ktory pachnial slodkimi migdalami 

wozek dla Milosza - niestety niedokonca jestem zadowolona, bo Milosz jest do niego chyba za duzy ! 
Puzzle z magnesem ( nowe zafoliowane, ale kupione w charity shop za £1 ), 8 kartek wielkanocnych ( juz poszly w swiat ), jedna duza kartka urodzinowa dla mojej babci na 80-te urodziny ( tez wyslana ) , woda CK one Red za £10 ( Boots, dla kogos ), klamerki, plyn do kapieli dla Miloszka, krem na pryszcze z Neutrogeny ( znalazlam w funciaku ) i kulka pod pache Dove ( kupilam, bo myslalam, ze nie mam, a mam - bedzie dla Nadii )

firanka dluga ( B&M w promocji za £2 ) i krotka ( za £1.50 ) 




A ta kupilam na promo za £1 :P 

Bylo jeszcze pare innych rzeczy, ale juz sa w uzyciu i nie ma sensu robic im zdjec. Nastepnym razem podziele zakupy na jakies kategorie, zeby bylo bardziej przejrzyscie. 

4 komentarze:

  1. ładne bardzo firanki, takie delikatne. wózek tez świetnie wygląda, szkoda jednak, ze za mały dla Milka. Mam ten BB, dla mnie za świecący i za śliski ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mojej mamie ten wzor w napisy sie nie podobal, a mi chyba wlasnie ten podoba sie bardziej niz te ptaszki :)
      Ten wozek jest niby do 3 lat, ale Miloszowi nogi zwisaja, a do tego nie moge go pasami zapiac, bo sa za krotkie :D Ale jakos damy rade, on i tak teraz glownie porusza sie o wlasnych nogach ;)
      Serio ? A ja mam wrazenie, ze nic na mojej buzi nie robi :D Smaruje i widze tylko lekkie krycie :D Pewnie to zalezy od typu cery :)

      Usuń
    2. bo ma lekko kryć, w końcu to krem a nie podkład ;) tyle, że u mnie jeszcze się mega świeci na twarzy i śliski jest bardzo w nakładaniu ;)

      Usuń
  2. Kochana, ja kartki to w Card Factory kupilam ;) Z charity shopu tylko te puzzle :D

    OdpowiedzUsuń

FreePrints UK - dobra jakosc za niska cene !

Byl taki czas, ze co miesiac zamawialam sobie zdjecia i jedna fotoksiazke ze strony www.freeprintsapp.co.uk . Tak jak nazwa glosi sa one t...

Szukaj tutaj

UK (365) videoklip (241) recenzja (221) kosmetyki (215) zakupy (200) ksiazka (190) dziecko (100) blogmas (95) funciak (94) Christmas (89) Primark (87) Avon (75) Blackburn (70) wyprzedaze (70) Body Care (63) BM (60) denko (59) prezenty (56) Superdrug (55) do twarzy (55) zwyczaje i tradycje (53) HM (47) edukacja (47) turystycznie (46) foto (45) TK Maxx (42) krem (41) zdrowie (41) ebay (36) kulinarnie (36) TESCO (33) Boots (32) NIVEA (32) do ciala (32) uroda (32) do domu (31) Card Factory (30) Garnier (30) ulubiency (29) pod prysznic (27) natura (26) wlosy (25) GlossyBox (24) higiena jamy ustnej (24) Lidl (23) SH (23) Alterra (22) Sports Direct (21) moda (21) Rossmann (19) The Works (18) lektura dla dzieci (18) polecane filmy (18) Deichmann (16) The Range (16) Wielkanoc (16) zabytki (16) do oczu (15) mascara (15) Halloween (14) swiece zapachowe (14) Dove (13) higiena intymna (13) Simple (12) charity shop (12) free sample (12) lakiery do paznokci (12) muzyka (12) Colgate (11) Clinton Cards (10) DM (10) fitness (9) catrice (8) herbata (8) pedzle (8) cwiczenia (7) egzema (7) inspiracje (7) ecotools (6) eko (6) figura (6) kawa (6) rimmel (6) tag (6) wyzwanie (6) foodhaul (5) katalogi (5) Aldi (4) Blackpool (4) GrazeBox (4) babydream (4) info (4) Niemcy (3) Walentynki (3) Ziaja (3) miesnie brzucha (3) seriale (3) Home Bargains (2) Pierwsza Komunia (2) Polska (2) Sleek (2) VIVO (2) bieganie (2) child benefit (2) cytaty (2) love (2) seks (2) sklepy made in china (2) tangle teezer (2) zasilki (2) BLT (1) Hamburg (1) Manchester (1) PRB (1) child tax (1) paszport (1) wiersz (1) zumba (1)