czwartek, 4 kwietnia 2019

Cos dla mamy i dla synka, czyli ksiazkowe zamowienie

Moje pierwsze ksiazkowe zamowienia byly ze strony ksiazka.co.uk, ale od kiedy po raz pierwszy wyprobowalam ksiegarnieinternetowa w UK, zamawiam tylko stad. Szeroki wybor ksiazek, dobre ceny, czeste promocje, bardzo czesto maja darmowa wysylke, a do tego na ksiazki czeka sie bardzo krotko.

Oto moje najnowsze zamowienie, ktore przyszlo wczoraj. 





Co my tu mamy ? Jak widac jest kilka ksiazeczek dla Miloszka, dwie z zadaniami dla 2-latka i jedna o samochodziku Franku, tym razem Na Wsi. Mamy juz dwie inne o Franku : Na budowie i Weterynarz. Mamy zamiar zebrac cala kolekcje :) Z tych edukacyjnch tez mielismy inne zeszyty. 

A dla mnie ? 

Paulina Swist - Podejrzany; Komisarz 
Simon Beckett - Zapisane w kosciach 
Sebastian Fitzek - Pasazer 23 
Nora Fraisse - Marion, coreczko, dlaczego cie zadreczyli ( czuje, ze to bedzie dla mnie bardzo ciezka lektura ) 
Remigiusz Grzela - Bylo, wiec minelo. Joanna Penson - dziewczyna z Ravensbruck, kobieta Solidarnosci, lekarska Walesy 

Znacie, ktorys z podanych tytulow ? :) 
Na razie za nic sie nie biore z tej gromadki, poniewaz koncze ksiazke z miejskiej biblioteki, ktora niebywale mnie wciagnela - Nienawisc - Mariusz Zielke. 




3 komentarze:

  1. Pasażera posiadam od 3 lat... przeczytałam 3 strony, leży nie tknięty..za mocny dla mnie od samego początku, więc boję się aż zagłębiać w dalszą treść

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz to mnie porzadnie zaciekawilas ta ksiazka.

      Usuń
  2. No u mnie tez slabiutko. Pojde jeszcze raz i potem juz nie bedzie po co :D Ja ksiazki sprzedaje :) ostatnio nawet mialam zamiar je oddac do naszej biblioteki, ale mi odpisali, ze ksiazki moga nie trafic tam, gdzie chce i moga byc oddane do innej biblioteki, a ja bym wolala wspomoc nasza :P

    OdpowiedzUsuń

FreePrints UK - dobra jakosc za niska cene !

Byl taki czas, ze co miesiac zamawialam sobie zdjecia i jedna fotoksiazke ze strony www.freeprintsapp.co.uk . Tak jak nazwa glosi sa one t...

Szukaj tutaj

UK (365) videoklip (241) recenzja (221) kosmetyki (215) zakupy (200) ksiazka (190) dziecko (100) blogmas (95) funciak (94) Christmas (89) Primark (87) Avon (75) Blackburn (70) wyprzedaze (70) Body Care (63) BM (60) denko (59) prezenty (56) Superdrug (55) do twarzy (55) zwyczaje i tradycje (53) HM (47) edukacja (47) turystycznie (46) foto (45) TK Maxx (42) krem (41) zdrowie (41) ebay (36) kulinarnie (36) TESCO (33) Boots (32) NIVEA (32) do ciala (32) uroda (32) do domu (31) Card Factory (30) Garnier (30) ulubiency (29) pod prysznic (27) natura (26) wlosy (25) GlossyBox (24) higiena jamy ustnej (24) Lidl (23) SH (23) Alterra (22) Sports Direct (21) moda (21) Rossmann (19) The Works (18) lektura dla dzieci (18) polecane filmy (18) Deichmann (16) The Range (16) Wielkanoc (16) zabytki (16) do oczu (15) mascara (15) Halloween (14) swiece zapachowe (14) Dove (13) higiena intymna (13) Simple (12) charity shop (12) free sample (12) lakiery do paznokci (12) muzyka (12) Colgate (11) Clinton Cards (10) DM (10) fitness (9) catrice (8) herbata (8) pedzle (8) cwiczenia (7) egzema (7) inspiracje (7) ecotools (6) eko (6) figura (6) kawa (6) rimmel (6) tag (6) wyzwanie (6) foodhaul (5) katalogi (5) Aldi (4) Blackpool (4) GrazeBox (4) babydream (4) info (4) Niemcy (3) Walentynki (3) Ziaja (3) miesnie brzucha (3) seriale (3) Home Bargains (2) Pierwsza Komunia (2) Polska (2) Sleek (2) VIVO (2) bieganie (2) child benefit (2) cytaty (2) love (2) seks (2) sklepy made in china (2) tangle teezer (2) zasilki (2) BLT (1) Hamburg (1) Manchester (1) PRB (1) child tax (1) paszport (1) wiersz (1) zumba (1)