wtorek, 31 marca 2015

Primark-owy asortyment i moje male zakupy

Primark to jest jednak wdzieczny temat i zawsze cieszy sie najwieksza popularnoscia ;) I chyba tylko dlatego wyciagam telefon i pstrykam zdjecia, zeby pokazac je tu osobom zainteresowanym. Jestescie moim motorem napedowym, bo niestety, ale od pewnego czasu nie zagladam tam z wielkim entuzjazmem. Wkurza mnie burdel na wieszakach, wkurza to, ze ciuchy walaja sie po podlodze, wkurza, ze ceny nie ida z jakoscia i to, ze zawsze wykupia moj rozmiar obuwia ;D



Ostatnio zlapala mnie potworna ulewa, do tego stopnia, ze ze skarpetek moglam wyciskac wode, a w trampkach chlupalo. Nawet leginsy do prawie pupy mialam mokre. Od razu zaszlam do Primarka z nadzieja, ze kupie jakies buty i spodnie w promocyjnej cenie, bo nie mialam przewidzianej kasy na takie wydatki. Ucieszylam sie, ze akurat byla wyprzedaz na krotkie kalosze ... co z tego jak zostaly same 39-41, a ja nosze zazwyczaj 37, bo czasami trafi sie rozmiar o 1 czy polowe mniejszy. Kupilam inne, tzw. oksfordki za £6. Nawet mi sie podobaja i pasuja do mojej nowej torebki w tym samym kolorze. Torebke tez kupilam na wyprzedazy za £5 i jestem w niej zakochana. Jest idealna dla mnie. Ma odpinany pasek, ma raczki, ma trzy kieszonki i wszystko w nia upcham ;) Jest w miare sztywna i wyglada dobrze nawet jak jest pusta. W ten deszczowy dzien kupilam sobie rowniez leginsy w czarno-biale wzorki za £3.





Dochodze do wniosku, ze najlepsze zakupy robie wtedy, kiedy nie mam wyjscia, chociaz torebka nie byla mi koniecznie potrzebna ... chociaz do szczescia to byla ;P 

Masakra. Nie wiem, kto w tym chodzi, ale ja bym tego nie zalozyla :D 

Tu znalazlam swoja torebke. Czekala na mnie samotnie :) 

Frędzle w modzie 

Wzór kwiatowy nadal modny 

Lubie takie ażurowe wzory. Fajnie stopa wygląda, jak się opali przez nie :D 

Trampeczki w kwiateczki 

Kubek £1.50

Duzy wysyp stroi kapielowych, recznikow i innych wakacyjnych akcesoriow 

Butow na koturnie rowniez nie moze zabraknac 

Material taki troche gabczasty 

Letnie obuwie 

Bizu

Gumki sprezynki 

Szpilki 

Japonki - sandalki 

Zwariowane okulary 

To by bylo na tyle ;) 

4 komentarze:

  1. Uwielbiam twoje posty zakupowe;-) Pogapie sie chociaz na sklepy ktorych u mnie nie uswiadczysz ;-) A na serio...Zakupy udane. Ladne buty ,tylko czy buty z primarka sa wygodne? NIe ma ostrych drapiacych szwow? Jak wytrzymalosc? Legginsy tez mi sie podobaja. Jakis czas temu szukalam wszedzie wzorzastych legginsow ale akurat nic nie bylo . Piszesz o balaganie..a widzisz ja bylam w 2 miejscowosciach: w mniejszym sklepie i w takim drugim duuzym pietrowym i nie bylo balaganu w zadnym tylko te wielkie kolejki do przymierzalni mnie wkurzaja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u Was nie ma Primarka ? Wiesz, ja nie chce generalizowac, ale w Blackburn mieszka bardzo duzo Muzulmanow i glownie to oni robia taki burdel na tych wieszakach - bylam swiadkiem. Zrzuca, nie podniosa, a dzieciaki to jeszcze zdeptaja, czy baba wozkiem pociagnie. Ja nie korzystam z przymierzalni :P Z butow jestem zadowolona. Chyba zadne, ktore kupilam, nie okazaly sie niewygodne :)

      Usuń
    2. nie w moim mieście nie ma primarka! Az straszne. Do najbliższych dwóch dużych miast z galeriami mam po godzinie drogi do każdego. Co to za miejscowość :/ No ale dużo pracy jest .. A galerie maja nam utworzyć dopiero pod koniec roku. I mam kilka typów które mogłyby się tam znaleźć ;)

      Usuń
  2. Jak mi w sklepie coś przypadkowo spadnie z wieszaka to głupio mi i zaraz podnoszę a tu taki burdel i mają to gdzieś. Masakra. Nie wiem co to to niebieskie ale masakryczne, może okna by się dobrze czyściło ;) Frędzelkowa torebka fajna, trampeczki w kwiateczki również przypadły mi do gustu. Fajny kolor ma Twoja torebka. Wpada trochę w miętowy? :*

    OdpowiedzUsuń

FreePrints UK - dobra jakosc za niska cene !

Byl taki czas, ze co miesiac zamawialam sobie zdjecia i jedna fotoksiazke ze strony www.freeprintsapp.co.uk . Tak jak nazwa glosi sa one t...

Szukaj tutaj

UK (365) videoklip (241) recenzja (221) kosmetyki (215) zakupy (200) ksiazka (190) dziecko (100) blogmas (95) funciak (94) Christmas (89) Primark (87) Avon (75) Blackburn (70) wyprzedaze (70) Body Care (63) BM (60) denko (59) prezenty (56) Superdrug (55) do twarzy (55) zwyczaje i tradycje (53) HM (47) edukacja (47) turystycznie (46) foto (45) TK Maxx (42) krem (41) zdrowie (41) ebay (36) kulinarnie (36) TESCO (33) Boots (32) NIVEA (32) do ciala (32) uroda (32) do domu (31) Card Factory (30) Garnier (30) ulubiency (29) pod prysznic (27) natura (26) wlosy (25) GlossyBox (24) higiena jamy ustnej (24) Lidl (23) SH (23) Alterra (22) Sports Direct (21) moda (21) Rossmann (19) The Works (18) lektura dla dzieci (18) polecane filmy (18) Deichmann (16) The Range (16) Wielkanoc (16) zabytki (16) do oczu (15) mascara (15) Halloween (14) swiece zapachowe (14) Dove (13) higiena intymna (13) Simple (12) charity shop (12) free sample (12) lakiery do paznokci (12) muzyka (12) Colgate (11) Clinton Cards (10) DM (10) fitness (9) catrice (8) herbata (8) pedzle (8) cwiczenia (7) egzema (7) inspiracje (7) ecotools (6) eko (6) figura (6) kawa (6) rimmel (6) tag (6) wyzwanie (6) foodhaul (5) katalogi (5) Aldi (4) Blackpool (4) GrazeBox (4) babydream (4) info (4) Niemcy (3) Walentynki (3) Ziaja (3) miesnie brzucha (3) seriale (3) Home Bargains (2) Pierwsza Komunia (2) Polska (2) Sleek (2) VIVO (2) bieganie (2) child benefit (2) cytaty (2) love (2) seks (2) sklepy made in china (2) tangle teezer (2) zasilki (2) BLT (1) Hamburg (1) Manchester (1) PRB (1) child tax (1) paszport (1) wiersz (1) zumba (1)