czwartek, 12 marca 2015

Ulubiency kosmetyczni #2 ( najczesciej uzywane kosmetyki kolorowe i pielegnacyjne w lutym 2015 )

W lutym nazbierało mi się sporo ulubieńców,wpadło kilka nowości,ale i nie zapomniałam o stałych bywalcach w mojej kosmetyczce. 




PIELĘGNACJA TWARZY 

Nivea Daily Essentials - lekki nawilżający krem na dzień to nowość u mnie. Wcześniej używałam również Nivea, ale kremu z podkładem. Tym razem postanowiłam zakupić zwykły krem, abym mogła smarować się nim codziennie bez konieczności nakładania makijażu. Bardzo go polubiłam, ponieważ szybko się absorbuje, nie pozostawia tłustej powłoki na skórze, a do tego świetnie nadaje się pod makijaż.

Kolejnym kosmetycznym ulubieńcem jest regenerujący krem na noc Nivea Daily Essentials do cery normalnej i mieszanej, który używam już od bardzo długiego czasu i o którym na pewno mogliście poczytać w projektach denko.

W tej grupie znalazły się również dwa produkty firmy Garnier Skin Naturals. Jednym jest znany już Wam płyn micelarny ( KLIK ) , a drugim odświeżający tonik do twarzy. Doskonale wiecie, że uwielbiam ten płyn do demakijażu i pojawia się on u mnie regularnie od prawie roku. Natomiast tonik kupiłam już dawno temu, ale na początku nie byłam z niego zadowolona, ponieważ absolutnie nie nadawał się do demakijażu oczu. Używałam go (używam nadal ) dodatkowo na wieczór razem z micelem, Fajnie odświeża, domywa resztki makijażu, potu itd. z twarzy. Przeznaczony jest do cery normalnej i mieszanej. 

PIELEGNACJA WLOSOW 

Wciąż szukam idealnego szamponu do moich wlosow. Nie mam póki co swojego stałego ulubieńca, W Body Care kupiłam szampon z Loreal Paris Elvive, który zawiera mikro kryształki. Skusiłam się na niego ze względu na opakowanie i te mieniące się drobinki ;) Jestem z niego zadowolona. Dobrze się pieni, nie obciąża włosów, a razem z moja ukochana odżywką ( maska ) z Alterry ( kolejny ulubieniec ) , sprawia, ze moje włosy są miękkie i przyjemne w dotyku.



KOLORÓWKA - OCZY 

W lutym postanowiłam wypróbować cienie z palety bhCosmetics 5th Edition, którą dostałam od Klavell. Używałam jej już wielokrotnie, ale zazwyczaj tylko 2-3 ulubione cienie, a reszta była nawet nietknięta. Pomyślałam, ze pobawię się i każdego dnia nakładałam sobie inny kolor i to trwa aż do dnia dzisiejszego, bo tych cieni jest tam aż 120 :D Maja dobra pigmentacje, chociaż trwałością nie grzeszą ( chociaż to tez zależy od cienia ). 



Tak jak w styczniu, tak i w luty, a także i teraz moja ulubiona mascara jest ta z Catrice All Round. Niestety będę musiała rozejrzeć się za czymś innym, dostępnym w UK, bo mascara jest już na wykończeniu.

Bardzo często podkreślałam oko dwustronna kredka z Avon z serii Color Trend. Posiada ona z jednej strony odcień Midnight Blue,a z drugiej Pitch Black. Te kredki są bardzo wydajne i w miarę trwale. 

No i nie może tu zabraknąć mojego ulubionego zestawu do brwi z Essence. Jeśli się nie mylę to od grudnia 2012 do teraz zużyłam 2 albo 3 takie zestawy, wiec to tylko świadczy o tym, jak bardzo są wydajne.


KOLOROWKA - TWARZ 

Wyciągnęłam z czeluści mojej kosmetyczki podkład z MUA Matte Perfect o odcieniu migdałowym. Wydaje mi się jednak, ze jest on ciut za ciemny do mojej karnacji, wiec mieszam go z B.B. Cream z Mizon, który zawiera 45% śluzu ze ślimaka. On sam z kolei jest dla mnie za jasny i wyglądam w nim zbyt blado, ale oba wymieszane idealnie się spisują. 

Często makijaż wykańczałam przy użyciu resztek wygładzającego prasowanego pudru z NYC, który zapobiegał nadmiernemu świeceniu się. 

Innym produktem marki MUA był róż do polików o odcieniu BON BON, który używam od wieków i którego zużyć nie mogę, taki jest wydajny. 

Przeprosiłam się także z rozświetlaczem od MeMeMe, który dostałam kiedyś tam w Glossy Box, gdy jeszcze subskrybowałam ich pudelka. Rozświetlacz nakładałam w okolice oczu i na nosek. 



GADŻETY 

Najczęściej makijaż nakładałam przy pomocy palców, ale świetnym wspomagaczem jest mój pędzel do różu z Eco Tools, który służy mi dzielnie od dwóch lat. 

Nie jest to mój ulubieniec, ale to właśnie nim najczęściej nakładałam cienie na powieki - pędzelek do blendowania Beauty, kupiony za niewielka kwotę w Body Care. Niestety włosie jest twarde, a niektóre włoski zaczęły odstawać i kuc w powiekę. 


PERFUMY 

Zapach niezmiennie ten sam, czyli Coco Chanel Mademoiselle. Ale zakochałam się w nowym zapachu i mam na niego niebywałą chrapkę, a jest nim Angel od Thierry Mugler'a. 

2 komentarze:

  1. bardzo fajne zestawienie. Zaciekawil mnie rozswietlacz i bb krem ''ze slimaka'' :) Moze zrobisz recenzje, chetnie poczytam. Takiej duzej palety nigdy nie mialam ale jak mieszkalam w Polsce maz kupowal mi na rozne okazje duza palete z Ruby Rose taka z 54 kolorami albo 48? Dlugo mi zawsze sluzyla ..Obecnie obawialabym sie jednak ze nie uda mi sie wszystkich kolorow zuzyc. Super ulubiency pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) Krem dostalam w spadku od kolezanki, ale chetnie podziele sie swoja opinia na blogu :) Ja tez nigdy tak wielkiej palety nie mialam, a teraz wlasnie z tej samej obawy, postanowilam codziennie nakladac inny kolor i chociaz czasami nie bardzo czuje sie np. w ostrych fioletach czy w czerni, to eksperymentuje ;D Nie kupuje juz zadnych cieni do powiek, bo mi ta paleta starczy na wieki :D No chyba, ze cos sie trafi w fajnej promocji :) Pozdrawiam rowniez :)

      Usuń

FreePrints UK - dobra jakosc za niska cene !

Byl taki czas, ze co miesiac zamawialam sobie zdjecia i jedna fotoksiazke ze strony www.freeprintsapp.co.uk . Tak jak nazwa glosi sa one t...

Szukaj tutaj

UK (365) videoklip (241) recenzja (221) kosmetyki (215) zakupy (200) ksiazka (190) dziecko (100) blogmas (95) funciak (94) Christmas (89) Primark (87) Avon (75) Blackburn (70) wyprzedaze (70) Body Care (63) BM (60) denko (59) prezenty (56) Superdrug (55) do twarzy (55) zwyczaje i tradycje (53) HM (47) edukacja (47) turystycznie (46) foto (45) TK Maxx (42) krem (41) zdrowie (41) ebay (36) kulinarnie (36) TESCO (33) Boots (32) NIVEA (32) do ciala (32) uroda (32) do domu (31) Card Factory (30) Garnier (30) ulubiency (29) pod prysznic (27) natura (26) wlosy (25) GlossyBox (24) higiena jamy ustnej (24) Lidl (23) SH (23) Alterra (22) Sports Direct (21) moda (21) Rossmann (19) The Works (18) lektura dla dzieci (18) polecane filmy (18) Deichmann (16) The Range (16) Wielkanoc (16) zabytki (16) do oczu (15) mascara (15) Halloween (14) swiece zapachowe (14) Dove (13) higiena intymna (13) Simple (12) charity shop (12) free sample (12) lakiery do paznokci (12) muzyka (12) Colgate (11) Clinton Cards (10) DM (10) fitness (9) catrice (8) herbata (8) pedzle (8) cwiczenia (7) egzema (7) inspiracje (7) ecotools (6) eko (6) figura (6) kawa (6) rimmel (6) tag (6) wyzwanie (6) foodhaul (5) katalogi (5) Aldi (4) Blackpool (4) GrazeBox (4) babydream (4) info (4) Niemcy (3) Walentynki (3) Ziaja (3) miesnie brzucha (3) seriale (3) Home Bargains (2) Pierwsza Komunia (2) Polska (2) Sleek (2) VIVO (2) bieganie (2) child benefit (2) cytaty (2) love (2) seks (2) sklepy made in china (2) tangle teezer (2) zasilki (2) BLT (1) Hamburg (1) Manchester (1) PRB (1) child tax (1) paszport (1) wiersz (1) zumba (1)