środa, 18 marca 2015

Haul zakupowy 2/2015 : H&M, Charity Shop, B&M, ...

Od dosc dawna robie zakupy z glowa i staram sie kupowac tylko to, co jest potrzebne. Jednak przyznaje sie bez bicia, ze jestem uzalezniona od kupowania rzeczy ( ubran/ksiazek/gadzetow itd. ) dla mojej corki. W sklepach najwieksza radosc daje mi przegladanie wieszakow na dziale dzieciecym :D 

Dzisiaj kolejna porcja moich zakupow od poczatku tego roku. Jak zauwazyliscie nie podpisuje postow np. haul marcowy itp, poniewaz nie zawsze mam ochote i nie zawsze pamietam, co kiedy kupilam i taka forma przekazu bardziej mi odpowiada ;) 



Kapcie i piornik One Direction po £1 za sztuke w Deichmann ( jakas duza promocja ) / piornik 1D od srodka / torebka z kotem H&M, £3 / Szmaciana torbka 1D , Primark, £1 / Dwie ksiazki(albumy ) o 1D ( jeden za 50 p, a drugi za 1£ ), gumki do scierania 1D za 50 p i pieniadze do zabawy za £1 ( B&M ) 

Takie cudenko wyszukalam w Chartiy Shop-ie za £1. Mysle jeszcze nad sposem jego uzytkowania, albo bedzie to album na zdjecia albo na pocztowki, ktore kolekcjonuje od dziecka ( nie, nie starczy mi miejsca :D ) 

Bransoletka dla Nadii z Primarka £1 - ogolnie miala byc dla kogos, potem uznalam, ze moze komus sie nie spodoba, wiec zostawie sobie, w ostatecznosci zwedzila mi ja Nadia :-) / Gumka do wlosow dla Nadii z wielkim plastikowym i dosyc ciezkim kwiatem Primark £1 / Kosmetyczka/piornik dla siebie kupilam, ale znow mi Nadia zwinela H&M, £1 / Sniezna kula z kroliczkiem dla Dusi Card Factory, £1 


Ksiazka o roznych technikach dekoracji, Charity Shop, £2, dla mnie / Kartka urodzinowa dla kogos bliskiego Card Factory / 10 ksiazek po 10 p - wyprzedaz uzywanych ksiazek u Nadii w szkole / Zadania z matematyki dla 6-7 latkow, funciak / Sztywne kartki do polskiej szkoly, The Works £1, wbrew pozorom nie tak latwo znalezc tu blok techniczny 

Sukienka dla Nadii, z kotem, H&M, £5 w promocji / Plaszczyk w kolorze baby blue z kokarda i rozcieciem na plecach, H&M, £10 w promocji z £24.99 ( wiec mi sie udalo ), nowa milosc Nadii <3 / Czapla w cetki z uszami, H&M, £2 tez w promocji 

Jeansowa koszula bez rekawow z Charity Shop chyba za £1.50 dla Dusiaka / lampka nocna B&M, £3.99 / Nivea lekki krem nawilzajacy na dzien / podszewka plaszcza / sukienka z bliska 
Najbardziej jestem zadwolona z plaszcza, bo szukalam czegos, w czym Dusi bedzie ladnie, co bedzie jednak bardziej eleganckie i moze byc noszone przez 3 pory roku w UK.

Pozdrawiam i zapraszam do zakladki MOJE WYPRZEDAZE, poniewaz wrzucilam dwie aukcje na ebay. 

3 komentarze:

  1. Super zakupy. Torebka misio i blaszczyk przesliczne. Dusia bedzie w tym wygladac jak laleczka:) Motyw kroliczka chyba modny bo corci kupilam taka bluze;) Krem mam ten sam ale do suchej cery..z prezentu.Daj znac jak twoj sie spisuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, ze krem calkiem ok :) Nie narzekam, ale ja nie mam problematycznej cery :)

      Usuń
  2. Ja tez uwielbiam zakupy dla dziewczynek ale teraz robie je bardziej przemyślane , z głową. Bo często kupowałam tak ze coś mi wpadło w oko kupowałam a potem założyłam im z dwa razy ...

    OdpowiedzUsuń

FreePrints UK - dobra jakosc za niska cene !

Byl taki czas, ze co miesiac zamawialam sobie zdjecia i jedna fotoksiazke ze strony www.freeprintsapp.co.uk . Tak jak nazwa glosi sa one t...

Szukaj tutaj

UK (365) videoklip (241) recenzja (221) kosmetyki (215) zakupy (200) ksiazka (190) dziecko (100) blogmas (95) funciak (94) Christmas (89) Primark (87) Avon (75) Blackburn (70) wyprzedaze (70) Body Care (63) BM (60) denko (59) prezenty (56) Superdrug (55) do twarzy (55) zwyczaje i tradycje (53) HM (47) edukacja (47) turystycznie (46) foto (45) TK Maxx (42) krem (41) zdrowie (41) ebay (36) kulinarnie (36) TESCO (33) Boots (32) NIVEA (32) do ciala (32) uroda (32) do domu (31) Card Factory (30) Garnier (30) ulubiency (29) pod prysznic (27) natura (26) wlosy (25) GlossyBox (24) higiena jamy ustnej (24) Lidl (23) SH (23) Alterra (22) Sports Direct (21) moda (21) Rossmann (19) The Works (18) lektura dla dzieci (18) polecane filmy (18) Deichmann (16) The Range (16) Wielkanoc (16) zabytki (16) do oczu (15) mascara (15) Halloween (14) swiece zapachowe (14) Dove (13) higiena intymna (13) Simple (12) charity shop (12) free sample (12) lakiery do paznokci (12) muzyka (12) Colgate (11) Clinton Cards (10) DM (10) fitness (9) catrice (8) herbata (8) pedzle (8) cwiczenia (7) egzema (7) inspiracje (7) ecotools (6) eko (6) figura (6) kawa (6) rimmel (6) tag (6) wyzwanie (6) foodhaul (5) katalogi (5) Aldi (4) Blackpool (4) GrazeBox (4) babydream (4) info (4) Niemcy (3) Walentynki (3) Ziaja (3) miesnie brzucha (3) seriale (3) Home Bargains (2) Pierwsza Komunia (2) Polska (2) Sleek (2) VIVO (2) bieganie (2) child benefit (2) cytaty (2) love (2) seks (2) sklepy made in china (2) tangle teezer (2) zasilki (2) BLT (1) Hamburg (1) Manchester (1) PRB (1) child tax (1) paszport (1) wiersz (1) zumba (1)