piątek, 20 marca 2015

Szczotka Tangle Teezer po dwoch latach uzytkowania

Słynną plastikową szczotkę do wlosow Tangle Teezer dostałam w prezencie urodzinowym dwa lata temu. 

Chciałabym Wam pokazać w jakim jest stanie dziś i czy dalej nadaje się do użytku.

Nie dbałam zbytnio o nią. Nie przechowywałam jej w żadnym specjalnym pudelku ani nie chroniłam w żaden wyjątkowy sposób jej ząbków. Jedyne co robiłam i robię nadal, to pamiętanie o tym,by kłaść ja ząbkami do góry. Od czasu do czasu dokładnie myłam ja i wyparzałam,chociaż nie wiem,czy to było dla niej wskazane, poniewaz guma troche sie w niej odksztalcila. Wlasciwie nic złego mi się z nią przez te dwa lata nie działo,ale szczotka bardziej służyła mojej córce niż mi. Obecnie ząbki się powyginały i komfort czesania nie jest taki sam jak 1-2 lata temu. Nadia narzekała  przy czesaniu,a i u mnie powodowała naelektryzowanie się włosów czy tez ich dziwne napuszenie. Doszlam do wniosku,ze chyba jej okres przydatnosci sie wlasnie skonczyl.Teraz mysle nad zakupem szczotki w wersji kompaktowej. Ja swoich wlosow prawie nie czesze :) Używam do rozczesywania swoich palcow i olejku arganowego. Nie mam problemow ze splatanymi wlosami na szczescie, ale jednak od czasu do czasu trzeba sie uczesac :D 









Jak juz jestesmy w temacie szczotek do wlosow,to w lutym zakupilam dla Nadii szczotke stylizowana na ta z TT. Ma ksztalt kwiatuszka i bardzo podobny uklad zabkow. Z czesaniem radzi sobie dobrze. Koltuny tez w miare szybko rozczesuje. Jest poreczna,wygodna w utrzymaniu w rekach - nie wyslizguje sie. Wlasciwie dziala podobnie jak oryginalna TT. Ta szczotka kosztuje tylko 99p i mozna ja znalezc w B&M. Dokladnej nazwy Wam nie podam, bo wyrzucilam opakowanie, a na samej szczotce nie ma zadnych napisow. 

Nie jest to szczotka wysokiej jakosci. Zabki szybko sie odginaja i zauwazylam, ze jeden prawie juz ulamal. Oczywiscie lepiej jest zainwestowac troche wiecej pieniedzy i kupic szczotke na lata, ale jesli sie wahacie, to mozecie wyprobowac wlasnie ta z B&M jako przedsmak tego, co Was czeka u boku oryginalnego Tangle Teezer'a :P 




10 komentarzy:

  1. mam i jestem z niej bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pokazujesz warto zainwestować z oryginał Myślę osobiście,że dużo lepiej też by wyglądała gdybyś Jej nie traktowała wrzątkiem ;) Od listopada również nie używam szczotki do włosów,więc zakup Jej jakoś nie bardzo ma sens za to dla Toli jak najbardziej :)) Musze tylko poszukać czy oryginalne są w tak pięknych wzorach i kształtach jaką Wy macie tą kwiatuszka ;) Planuje i planuje ten zakup i zawsze coś ważniejszego wypada ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, ze warto. Taka szczotka normalnie kosztuje ok. £10, a ta wersja dla dziewczynek jakies £13 ( u nas ). He he no chcialam ja dokladnie wymyc, bo juz sie paproszki w niej nazbieraly i przy okazji odkrylam, ze sie rozklada. A moze sie nie rozklada, tylko mi sie rozlozyla :D Jeszcze da sie nia uczesac, ale to juz nie to, bo zabki sie za bardzo poodginaly i szarpie. Na pewno nie szarpie tak jak zwykla szczotka, ale jednak to nie to samo, co wczesniej :) Mozesz dostac flowerpot wlasnie w tej kwiatkowej wersji dla dziewczynki, w Boots sa dostepne. Ta nasza wyglada identycznie jak oryginalna TT, tylko nie ma tego garnuszka na spinki i gumki :)

      Usuń
    2. Kamatocy są na allegro :) Wpisz magic flowerpot i Ci wyskoczy :) Ja zakupiłam dla Wiktorii i jest zadowolona :) Piękny kwiatuszek i do tego świetny pojemniczek na gumeczki :)
      Ja również posiadam dla siebie tangle i nie wiem co to potargane włosy :)

      Usuń
    3. Przy takich wlosach jak a Viki dobra szczotka jak najbardziej wskazana :)

      Usuń
  3. ja mam od roku TT kompaktowy. I bardzo dobrze mi sie spisuje..Jak piszesz -gadzet wszechczasow. :) Do dlugich wlosow niezastapiony.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie przekonal do siebie od razu po pierwszym czesaniu Nadii, ktora juz na sam widok szczotki dostawala ataku paniki :)

      Usuń
  4. Ja mam swoją od grudnia i póki co to jestem nią zachwycona :) nawet dziewczynki mi ją pobierają do czesania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta szczotka nawet taka zdewastowana jak moja radzi sobie lepiej niz zwykla ;)

      Usuń

FreePrints UK - dobra jakosc za niska cene !

Byl taki czas, ze co miesiac zamawialam sobie zdjecia i jedna fotoksiazke ze strony www.freeprintsapp.co.uk . Tak jak nazwa glosi sa one t...

Szukaj tutaj

UK (365) videoklip (241) recenzja (221) kosmetyki (215) zakupy (200) ksiazka (190) dziecko (100) blogmas (95) funciak (94) Christmas (89) Primark (87) Avon (75) Blackburn (70) wyprzedaze (70) Body Care (63) BM (60) denko (59) prezenty (56) Superdrug (55) do twarzy (55) zwyczaje i tradycje (53) HM (47) edukacja (47) turystycznie (46) foto (45) TK Maxx (42) krem (41) zdrowie (41) ebay (36) kulinarnie (36) TESCO (33) Boots (32) NIVEA (32) do ciala (32) uroda (32) do domu (31) Card Factory (30) Garnier (30) ulubiency (29) pod prysznic (27) natura (26) wlosy (25) GlossyBox (24) higiena jamy ustnej (24) Lidl (23) SH (23) Alterra (22) Sports Direct (21) moda (21) Rossmann (19) The Works (18) lektura dla dzieci (18) polecane filmy (18) Deichmann (16) The Range (16) Wielkanoc (16) zabytki (16) do oczu (15) mascara (15) Halloween (14) swiece zapachowe (14) Dove (13) higiena intymna (13) Simple (12) charity shop (12) free sample (12) lakiery do paznokci (12) muzyka (12) Colgate (11) Clinton Cards (10) DM (10) fitness (9) catrice (8) herbata (8) pedzle (8) cwiczenia (7) egzema (7) inspiracje (7) ecotools (6) eko (6) figura (6) kawa (6) rimmel (6) tag (6) wyzwanie (6) foodhaul (5) katalogi (5) Aldi (4) Blackpool (4) GrazeBox (4) babydream (4) info (4) Niemcy (3) Walentynki (3) Ziaja (3) miesnie brzucha (3) seriale (3) Home Bargains (2) Pierwsza Komunia (2) Polska (2) Sleek (2) VIVO (2) bieganie (2) child benefit (2) cytaty (2) love (2) seks (2) sklepy made in china (2) tangle teezer (2) zasilki (2) BLT (1) Hamburg (1) Manchester (1) PRB (1) child tax (1) paszport (1) wiersz (1) zumba (1)