sobota, 21 marca 2015

Prostownica do wlosow Remington Ceramic Straight 230 S3500 - NA TAK

Moj stosunek do prostowania wlosow przez wiele lat byl obojetny. Podobalam sie sobie w prostych wlosach, ale ich prostowanie nie nalezalo ani do latwych ani do szybkich czynnosci. Pewnie juz zauwazyliscie, ze wlosow to ja mam duzo na glowie, a do tego sa grube. Jeszcze, gdy mialam je do polowy plecow to juz w ogole wyzsza szkola jazdy. Czasami zdarzylo mi sie wyprostowac te moje klaki i trwalo to mniej wiecej ok. 1 h. Nigdy nie posiadalam swojej osobistej prostownicy, nie liczac tej z czasow ''sredniowiecza '' z grzebieniem :D Prostowanie takim sprzetem wlosow to byl dopiero hardcore ;D 


Swoja obecna prostownice posiadam od polowy lutego i juz zdazylam sie w niej zakochac :) Przede wszystkim nagrzewa sie do 230 st. C w 15 s, a prostowanie zajmuje mi 10 min maksymalnie. Staram sie nie robic tego codziennie, bo boje sie, ze sie uzaleznie :D 

Posiadam prostownice firmy Remington. Jest to Ceramic Streight 230 model s3500. Nie czytalam nic wczesniej na jej temat, opinii tez nie szukalam, bo zakup byl calkowicie spontaniczy i wzielam to, co akurat bylo i mi sie spodobalo w sklepie Boots. Byla w sumie tania, bo kosztowala tylko £19.99.


Wlosy po myciu 



Opis produktu : 

  • plytki ceramiczne z turmalinem i funkcja antystatyczna dla idealnie prostych, blyszczacych i nie elektryzujacych sie wlosow 
  • waskie plytki o wydluzonej konstrukcji 110mm
  • szybki czas nagrzewania 15s
  • ruchoma plytka zapewnia rownomiernie cisnienie na wlosy 
  • w(y)lacznik z niebieskim swiatelkiem 
  • prostownica wylacza sie automatycznie po 60 min 
  • obkrecana raczka dla wygodniejszego uzycia 
  • blokada otwarcia/zamkniecia
  • 30 roznych ustawien temperatury od 150 do 230 
  • zawiera pokrowiec i ochronke przed goraca temperatura ( w jednym ) 
  • kabel ma 1.8 m 
  • 3 lata gwarancji 

Mysle, ze bedzie idealna dla posiadaczek dlugich, gestych wlosow :) 









10 komentarzy:

  1. Ja swoją też mam remington już coś ze 4 lata i nie zamieniłabym jej na nic innego ;-) W 3-5 minut jestem w stanie podprostować włosy. Jednak ja nie mam ich tyle co Ty :P tak może 1/4 :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja w zamierzchłych studenckich czasach mialam ceramiczna prostownice,ktora dostalam w prezencie ale byla jakos zle zbudowana z boku i przy wyjmowaniu z niej pukli -rwala wlosy . A prostownica prostownica ale czy mi sie wydaje czy rozjasnilas troche wlosy, jakies pasemka? :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sierpniu robilam dekoloryzacje i takie mi sie zrobily. Po prostowaniu maja inny odcien niz normalnie. Musze w koncu zrobic dekoloryzacje w domu,ale sie troche boje za to sama zabierac ;)

      Usuń
    2. raz robilam dekoloryzacje ale w salonie sama chyba tez bym sie bala.

      Usuń
    3. Niby ten dekolor, ktory kupilam jest bezpieczny i kolezanka nim robila i mi krok po kroku opisala, co i jak, a ja dalej sama sie boje za to zabierac :D

      Usuń
  3. ja muszę teraz kupić sobie nową i właśnie nad tą myślałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze fajnie wyglądasz w takich prostych włoskach :)

    OdpowiedzUsuń

FreePrints UK - dobra jakosc za niska cene !

Byl taki czas, ze co miesiac zamawialam sobie zdjecia i jedna fotoksiazke ze strony www.freeprintsapp.co.uk . Tak jak nazwa glosi sa one t...

Szukaj tutaj

UK (365) videoklip (241) recenzja (221) kosmetyki (215) zakupy (200) ksiazka (190) dziecko (100) blogmas (95) funciak (94) Christmas (89) Primark (87) Avon (75) Blackburn (70) wyprzedaze (70) Body Care (63) BM (60) denko (59) prezenty (56) Superdrug (55) do twarzy (55) zwyczaje i tradycje (53) HM (47) edukacja (47) turystycznie (46) foto (45) TK Maxx (42) krem (41) zdrowie (41) ebay (36) kulinarnie (36) TESCO (33) Boots (32) NIVEA (32) do ciala (32) uroda (32) do domu (31) Card Factory (30) Garnier (30) ulubiency (29) pod prysznic (27) natura (26) wlosy (25) GlossyBox (24) higiena jamy ustnej (24) Lidl (23) SH (23) Alterra (22) Sports Direct (21) moda (21) Rossmann (19) The Works (18) lektura dla dzieci (18) polecane filmy (18) Deichmann (16) The Range (16) Wielkanoc (16) zabytki (16) do oczu (15) mascara (15) Halloween (14) swiece zapachowe (14) Dove (13) higiena intymna (13) Simple (12) charity shop (12) free sample (12) lakiery do paznokci (12) muzyka (12) Colgate (11) Clinton Cards (10) DM (10) fitness (9) catrice (8) herbata (8) pedzle (8) cwiczenia (7) egzema (7) inspiracje (7) ecotools (6) eko (6) figura (6) kawa (6) rimmel (6) tag (6) wyzwanie (6) foodhaul (5) katalogi (5) Aldi (4) Blackpool (4) GrazeBox (4) babydream (4) info (4) Niemcy (3) Walentynki (3) Ziaja (3) miesnie brzucha (3) seriale (3) Home Bargains (2) Pierwsza Komunia (2) Polska (2) Sleek (2) VIVO (2) bieganie (2) child benefit (2) cytaty (2) love (2) seks (2) sklepy made in china (2) tangle teezer (2) zasilki (2) BLT (1) Hamburg (1) Manchester (1) PRB (1) child tax (1) paszport (1) wiersz (1) zumba (1)