środa, 27 marca 2013

Zestaw do brwi Essence

Moje brwi maja swoja smutna historie :P Jako nastolatka ( chyba 13 lat ) pozwolilam sobie je regulowac kolezance, ktora niestety ale pojecia o tym nie miala. Zawsze robila mi takie cieniutkie paseczki, a raz nawet wygolila mi je maszynka jednorazowa :P Kiedy zaczelam regulowac je sama to tez nie bylo za dobrze. Moje brwi byly za niskie i za proste. Kolezanka - kosmetyczka kazala mi je zapuscic, co nie bylo wcale latwe. Brwi nie chcialy mi odrastac w niektorych miejscach i tak jest do dzisiaj. Rosna mi bardzo wolno, sa strasznie jasne i gdybym im nie podkreslala, to wygladalabym tak jakbym ich w ogole nie miala. Chcialam zrobic henne, ale najpierw musi mi ich odrasnac wiecej. U nasady nosa jest ich wiecej, ale im dalej, tym sa rzadsze i bladsze :(


Na pomoc przybyla mi Klavell, ktora przyslala mi z Niemiec zestaw do brwi firmy Essence. Slyszalam o nim pochlebne recenzje, wiec chcialam sprobowac. Mam go od Swiat BN i jestem z niego bardzo zadowolona. Taki mini zestawik sklada sie z podwojnego cienia, krociutkiego pedzelka i trzech szablonow o roznych ksztaltach. Jezeli wasze brwi podobnie jak moje nie mialy swojego okreslonego ksztaltu i wygladaly nieciekawie, to takie szablony moga Wam bardzo ulatwic sprawe - tak bylo w moim przypadku. Wyprobowalam wszystkie trzy i wtedy wybralam ten, ktory najbardziej mi odpowiadal. Szablon przykladamy do swojego luku brwiowego i staramy sie by mniej wiecej pokrywal sie z brwiami. Na pedzelek nabieramy cien ( jasny lub ciemny ) i wypelniamy nim szablonik. Dokonujemy drobnych poprawek i mozemy wyjsc do ludzi. 



Polecam go osobom, ktore nie sa zadowolone ze swoich brwi. Jesli natomiast ksztalt brwi Wam odpowiada, to do wypelniania mozna uzyc skosnego pedzelka i jakiegos cienia do oczu - np. w odcieniach brazu, szarosci, grafitu czy nawet czarny. 

Te cienie do brwi wg mnie sa bardzo wydajne, bo mam wrazenie, ze w ogole ich nie ubywa, a nakladam je praktycznie dzien w dzien. 

5 komentarzy:

  1. Dlatego ja sama sobie nie reguluje....tylko chodze na nitkowanie do kosmetyczki...

    MAsz jeszcze ten zestaw, czy ci wyslac nowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeciez napisalam, ze mi nic nie ubywa, wiec mam ;) A poza tym NIE KUPISZ MNIE :P

      Usuń
    2. hahahahaha...mowisz, ze bardziej sie cenisz :P

      Usuń
    3. Dorzucisz cos jeszcze to moze sie zastanowie ;P

      Usuń
  2. ja nie umiem sobie wyrywać brwi, choć czasem usiłuję :P najczęściej chodzę do kosmetyczki, płacę ok. 10zł za regulację. Zbytnio nie kombinuję, bo parę porażek mam już na koncie :P

    OdpowiedzUsuń

FreePrints UK - dobra jakosc za niska cene !

Byl taki czas, ze co miesiac zamawialam sobie zdjecia i jedna fotoksiazke ze strony www.freeprintsapp.co.uk . Tak jak nazwa glosi sa one t...

Szukaj tutaj

UK (365) videoklip (241) recenzja (221) kosmetyki (215) zakupy (200) ksiazka (190) dziecko (100) blogmas (95) funciak (94) Christmas (89) Primark (87) Avon (75) Blackburn (70) wyprzedaze (70) Body Care (63) BM (60) denko (59) prezenty (56) Superdrug (55) do twarzy (55) zwyczaje i tradycje (53) HM (47) edukacja (47) turystycznie (46) foto (45) TK Maxx (42) krem (41) zdrowie (41) ebay (36) kulinarnie (36) TESCO (33) Boots (32) NIVEA (32) do ciala (32) uroda (32) do domu (31) Card Factory (30) Garnier (30) ulubiency (29) pod prysznic (27) natura (26) wlosy (25) GlossyBox (24) higiena jamy ustnej (24) Lidl (23) SH (23) Alterra (22) Sports Direct (21) moda (21) Rossmann (19) The Works (18) lektura dla dzieci (18) polecane filmy (18) Deichmann (16) The Range (16) Wielkanoc (16) zabytki (16) do oczu (15) mascara (15) Halloween (14) swiece zapachowe (14) Dove (13) higiena intymna (13) Simple (12) charity shop (12) free sample (12) lakiery do paznokci (12) muzyka (12) Colgate (11) Clinton Cards (10) DM (10) fitness (9) catrice (8) herbata (8) pedzle (8) cwiczenia (7) egzema (7) inspiracje (7) ecotools (6) eko (6) figura (6) kawa (6) rimmel (6) tag (6) wyzwanie (6) foodhaul (5) katalogi (5) Aldi (4) Blackpool (4) GrazeBox (4) babydream (4) info (4) Niemcy (3) Walentynki (3) Ziaja (3) miesnie brzucha (3) seriale (3) Home Bargains (2) Pierwsza Komunia (2) Polska (2) Sleek (2) VIVO (2) bieganie (2) child benefit (2) cytaty (2) love (2) seks (2) sklepy made in china (2) tangle teezer (2) zasilki (2) BLT (1) Hamburg (1) Manchester (1) PRB (1) child tax (1) paszport (1) wiersz (1) zumba (1)