piątek, 29 marca 2013

HAUL - czyli BIG ZAKUPY ( marzec 2013 )

Wlasnie edytuje filmik z ogromnym haulem. Calosc zajela mi 30 min, pewnie dlatego ze towarzyszyla mi moja corka, a ona podobnie jak mama lubi duzo mowic ;) Dla osob niecierpliwych wrzucam zdjecia tego, co udalo mi sie zakupic w ostatnim czasie. Filmik niestety nie oddaje kolorow oraz wyrazistosci, wiec fotki to taki obowiazkowy dodatek, aby lepiej przyjrzec sie tym rzeczom. 



Foty :) 

Dwa zele OS i krem Nivea dla K., a dla mnie Nivea na dzien i noc
Plyn do plukania ust - dla K. 
Lakier do paznokci Rimmel z drobinkami 
Zestaw do robienia kartek wielkanocnych dla N.
Koszyk 
Maskotka dla N. 
Naklejki na szybe
Farba do wlosow x 2 
Troche slodyczy
Zamowienie z Avon
Bluza dla Nadii z Charity Shop ( SH ) 
Bobowe kosmetyki : Buldog - do mycia twarzy oraz Old Spice
Moje butki z Primarka
Wielkanocne gadzety 
Magiczne gumki - bransoletki dla N. 
Obieraczki i lyzki - miarki
Bluzeczka do spania Primark
Listonoszka Primark
Bluzka Primark 
Primark
Primark
Spodniczka dla mnie, Primark
2 in 1 dla Nadii z Simple, mydlo do mycia rak i zel pod prysznic z OS dla mnie 
Rozrywka dla chomika
Kurtka dla Nadii H&M

Moja paczka do Klavell jeszcze nie doszla, a wyslalam ja w poniedzialek i to jeszcze przesylka rejestrowana, zeby nie bylo powtorki jak z ta paczka na BN, ktora zaginela :/ Przerobilam troche filmik i stracil na jakosci, ale musialam wyciac pokazywanie na szybko prezentu dla Iwci :) 



Na koniec wrzucam krociutki filmik z prezentem dla kolezanki Nadii, bo moja corka byla w ostatnia niedziele na urodzinowym party ;) 


Dzisiaj tez bylismy na zakupach. Kupilam sobie silikonowe foremki do muffinek. Krzysiek szalal w Sports Direct, a ja tam dla Nadii znalazlam plecaczek z Le Cooper. Bylismy tez w polskim sklepie, ale o naszych zakupach w tym sklepie bedzie osobny post. Zrobilismy rowniez zakupy do domu. Nagralam filmik, to wrzuce innym razem, bo jeszcze nie zgrywalam z karty :) 

8 komentarzy:

  1. Weeez nie bawie sie z Toba :P


    Po kiego to wycinalas... :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, ale zakupy:) super:)
    Tą kulę dla chomika to mój brat kiedyś kupił swojemu chomikowi, super to wyglądało jak po całym domu w tej kuli pomykał:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego u mnie nie ma Primarka? :( Zakupy super:) Poszalałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No kochana to zaszalałaś :) Zakupy super ciuchy fajne :)

    OdpowiedzUsuń

FreePrints UK - dobra jakosc za niska cene !

Byl taki czas, ze co miesiac zamawialam sobie zdjecia i jedna fotoksiazke ze strony www.freeprintsapp.co.uk . Tak jak nazwa glosi sa one t...

Szukaj tutaj

UK (365) videoklip (241) recenzja (221) kosmetyki (215) zakupy (200) ksiazka (190) dziecko (100) blogmas (95) funciak (94) Christmas (89) Primark (87) Avon (75) Blackburn (70) wyprzedaze (70) Body Care (63) BM (60) denko (59) prezenty (56) Superdrug (55) do twarzy (55) zwyczaje i tradycje (53) HM (47) edukacja (47) turystycznie (46) foto (45) TK Maxx (42) krem (41) zdrowie (41) ebay (36) kulinarnie (36) TESCO (33) Boots (32) NIVEA (32) do ciala (32) uroda (32) do domu (31) Card Factory (30) Garnier (30) ulubiency (29) pod prysznic (27) natura (26) wlosy (25) GlossyBox (24) higiena jamy ustnej (24) Lidl (23) SH (23) Alterra (22) Sports Direct (21) moda (21) Rossmann (19) The Works (18) lektura dla dzieci (18) polecane filmy (18) Deichmann (16) The Range (16) Wielkanoc (16) zabytki (16) do oczu (15) mascara (15) Halloween (14) swiece zapachowe (14) Dove (13) higiena intymna (13) Simple (12) charity shop (12) free sample (12) lakiery do paznokci (12) muzyka (12) Colgate (11) Clinton Cards (10) DM (10) fitness (9) catrice (8) herbata (8) pedzle (8) cwiczenia (7) egzema (7) inspiracje (7) ecotools (6) eko (6) figura (6) kawa (6) rimmel (6) tag (6) wyzwanie (6) foodhaul (5) katalogi (5) Aldi (4) Blackpool (4) GrazeBox (4) babydream (4) info (4) Niemcy (3) Walentynki (3) Ziaja (3) miesnie brzucha (3) seriale (3) Home Bargains (2) Pierwsza Komunia (2) Polska (2) Sleek (2) VIVO (2) bieganie (2) child benefit (2) cytaty (2) love (2) seks (2) sklepy made in china (2) tangle teezer (2) zasilki (2) BLT (1) Hamburg (1) Manchester (1) PRB (1) child tax (1) paszport (1) wiersz (1) zumba (1)