wtorek, 18 marca 2014

Micellar Cleansing Water, czyli nowosc od Garniera

Podobno ten plyn micelarny robi furore na YT. Kupujac go w sklepie Superdrug jeszcze o tym nie wiedzialam :) Ale nie dziwie sie, ze zyskal miano ulubienca wielu dziewczyn, poniewaz jak dla mnie jest idealny. 

Produkt ten przeznaczony jest do kazdego rodzaju skory, nawet wrazliwej. Zmywa makijaz, oczyszcza i wygladza za jednym zamachem. Nie trzeba go zmywac. Odpowiedni do demakijazu twarzy, oczu i ust. Nie jest perfumowany. Hipoalergiczny, dermatologicznie testowany. 400 ml pojemnosci powinno nam starczyc na 200 uzyc, przy zalozeniu ze na jeden wacik nalozymy 2 ml produktu. 

Srodek myjacy w tym produkcie dziala jak magnes, ktory podnosi brud ze skory. Nie trzeba trzec, by usunac zanieczyszczenia i makijaz z twarzy. 



Wedlug mnie : 

- perfekcyjnie oczyszcza i odswieza skore bez zbednego tarcia i przemywania woda 
- ma dzialanie wygladzajace ( skora jest miekka, gladka ) 
- poprawia stan skory ( znikaja krostki ) 
- jest bezzapachowy, wiec nadaje sie idealnie dla kazdego rodzaju cery 
- nie podraznia 
- jest wydajny 
- cena nie jest wcale wygorowana za taka ilosc produktu ( £4.99 w Superdrug, a w Tesco po £3.99  - nie wiem jak w Polsce ) 
- wygodna aplikacja 

Do tego na moim opakowaniu jest napisane made in Poland - czuje sie prawie jak w domu hi hi :-) 



Ja jestem z tego produktu zadowolona i jak najbardziej polecam, jesli jeszcze nie macie swojego ulubienca w tej kategorii. Wiem, ze w Polsce popularny jest plyn micelarny z BeBeauty, ale przyznam, ze ja jego wielka fanka nie jestem. 

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. W UK chyba jest maly wybor wsrod plynow micelarnych, albo ja jakos kiepsko szukalam :)

      Usuń
  2. Ja od jakiegoś roku używam płynu micelarnego z loreala i jak dla mnie to nr 1. ogólnie za kosmetykami z garniera nie przepadam, ale jak tak zachwalacie, to tez wypróbuje:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez za kosmetykami Garniera nie przepadam, bo mialam dwa i buble dla mnie straszne, ale mam zielony krem do rak z Garniera i sprawdza sie idealnie, tak jak i ten plyn micelarny ;)

      Usuń

FreePrints UK - dobra jakosc za niska cene !

Byl taki czas, ze co miesiac zamawialam sobie zdjecia i jedna fotoksiazke ze strony www.freeprintsapp.co.uk . Tak jak nazwa glosi sa one t...

Szukaj tutaj

UK (365) videoklip (241) recenzja (221) kosmetyki (215) zakupy (200) ksiazka (190) dziecko (100) blogmas (95) funciak (94) Christmas (89) Primark (87) Avon (75) Blackburn (70) wyprzedaze (70) Body Care (63) BM (60) denko (59) prezenty (56) Superdrug (55) do twarzy (55) zwyczaje i tradycje (53) HM (47) edukacja (47) turystycznie (46) foto (45) TK Maxx (42) krem (41) zdrowie (41) ebay (36) kulinarnie (36) TESCO (33) Boots (32) NIVEA (32) do ciala (32) uroda (32) do domu (31) Card Factory (30) Garnier (30) ulubiency (29) pod prysznic (27) natura (26) wlosy (25) GlossyBox (24) higiena jamy ustnej (24) Lidl (23) SH (23) Alterra (22) Sports Direct (21) moda (21) Rossmann (19) The Works (18) lektura dla dzieci (18) polecane filmy (18) Deichmann (16) The Range (16) Wielkanoc (16) zabytki (16) do oczu (15) mascara (15) Halloween (14) swiece zapachowe (14) Dove (13) higiena intymna (13) Simple (12) charity shop (12) free sample (12) lakiery do paznokci (12) muzyka (12) Colgate (11) Clinton Cards (10) DM (10) fitness (9) catrice (8) herbata (8) pedzle (8) cwiczenia (7) egzema (7) inspiracje (7) ecotools (6) eko (6) figura (6) kawa (6) rimmel (6) tag (6) wyzwanie (6) foodhaul (5) katalogi (5) Aldi (4) Blackpool (4) GrazeBox (4) babydream (4) info (4) Niemcy (3) Walentynki (3) Ziaja (3) miesnie brzucha (3) seriale (3) Home Bargains (2) Pierwsza Komunia (2) Polska (2) Sleek (2) VIVO (2) bieganie (2) child benefit (2) cytaty (2) love (2) seks (2) sklepy made in china (2) tangle teezer (2) zasilki (2) BLT (1) Hamburg (1) Manchester (1) PRB (1) child tax (1) paszport (1) wiersz (1) zumba (1)