niedziela, 26 stycznia 2014

Open Box nr 2, czyli swiateczna paczka od Klavell :**

Witam Was ponownie po tej krotkiej parodniowej przerwie. Nie mialam weny, by pisac, chociaz tematow mi nie brakuje ;-) 

Dzisiaj kolejny filmik, ale nie zakupowy ;-) Dzisiaj bedziemy rozpakowywac paczke od Klavell. Tradycyjnie wyslalysmy do siebie swiateczne paczki, jednak paczka Iwony gdzies zaginela na poczcie i jej nie otrzymalam. To samo bylo rok temu, z ta roznica, ze zaginela moja paczka ;D Moze za pare lat sie odnajda ? Kto wie ;D

Klavell postanowila raz jeszcze wyslac do mnie paczke i tym razem trafila bez problemu po niecalym tygodniu. 



A teraz czas na filmik :-) 



Dziekuje Ci Kochana za paczuszke :* Nadusia zadowolona ze swojej ksiazeczki z MH. Juz zaraz na drugi dzien zanosila dla swojej Pani obrazek z Cleo De Nile :-) Ja tez juz smigalam w podkolanowkach. Na szczescie moje przewidywania sie nie sprawdzily i podkolanowki nie siegaly mi do uda hi hi :-) Bardzo fajne i cieplutkie :-) 

Ja uciekam, a Wam zycze milej niedzieli ! 

6 komentarzy:

  1. Jaka siara z tymi cenami :)
    Pamietam wlasnie ze ta baze sobie chwalilas. Moja lezala chyba raz tylko sprobowalam a szkoda by sie zmarnowala bo bym ja wyrzucila :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ucieszylam sie z niej, bo byla spoko, a wiem, ze Ty teraz sama natura :P Twarz pewnie maka obsypujesz :P hi hi :D Dobra, daj spokoj, przeciez sie nie gniewam, ze TYLE na mnie wydalas :D Odpisz sobie od podatku :P

      Usuń
  2. Tyle, że jak dojdą do Was te paczki po 10 latach to kosmetyki będą już przeterminowane :) Ciekawi mnie ta firma Balea, szkoda, że u nas nie ma. Miałam maseczkę z Rival de Loop ale taką niebieską i sobie nią krzywdę zrobiłam, cała buzia czerwona. Daj znać koniecznie jak ta Twoja się sprawdziła :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam chyba wlozylam jakas ksiazeczke dla Hani z zadaniami, a dla Eneska bluzeczke :D A co Klavell wlozyla do zaginionej paczki, to nie wiem :) Ktos sie nie bal i zaje... - jak to sie brzydko mowia :/ Mam nadzieje, ze mi twarzy nie wypali po tej maseczce :-) A pamietam, ze kiedys chcialas, zebym dala znac jak sie sprawdza ta czarna maska z Avon - dla mnie ok ;)

      Usuń
  3. Identyczne podkolanowki kupiłam córce w Polsce w h&m.Co do zaginionych paczek to brak słów, można się nieźle wkurzyc.No, ale cóż i tak bywa:(Pozdrawiam z zasypanej śniegiem Polski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez widzialam te podkolanowki w naszym H&M :P Juz w UK czy dalej sie urlopujesz ?

      Usuń

FreePrints UK - dobra jakosc za niska cene !

Byl taki czas, ze co miesiac zamawialam sobie zdjecia i jedna fotoksiazke ze strony www.freeprintsapp.co.uk . Tak jak nazwa glosi sa one t...

Szukaj tutaj

UK (365) videoklip (241) recenzja (221) kosmetyki (215) zakupy (200) ksiazka (190) dziecko (100) blogmas (95) funciak (94) Christmas (89) Primark (87) Avon (75) Blackburn (70) wyprzedaze (70) Body Care (63) BM (60) denko (59) prezenty (56) Superdrug (55) do twarzy (55) zwyczaje i tradycje (53) HM (47) edukacja (47) turystycznie (46) foto (45) TK Maxx (42) krem (41) zdrowie (41) ebay (36) kulinarnie (36) TESCO (33) Boots (32) NIVEA (32) do ciala (32) uroda (32) do domu (31) Card Factory (30) Garnier (30) ulubiency (29) pod prysznic (27) natura (26) wlosy (25) GlossyBox (24) higiena jamy ustnej (24) Lidl (23) SH (23) Alterra (22) Sports Direct (21) moda (21) Rossmann (19) The Works (18) lektura dla dzieci (18) polecane filmy (18) Deichmann (16) The Range (16) Wielkanoc (16) zabytki (16) do oczu (15) mascara (15) Halloween (14) swiece zapachowe (14) Dove (13) higiena intymna (13) Simple (12) charity shop (12) free sample (12) lakiery do paznokci (12) muzyka (12) Colgate (11) Clinton Cards (10) DM (10) fitness (9) catrice (8) herbata (8) pedzle (8) cwiczenia (7) egzema (7) inspiracje (7) ecotools (6) eko (6) figura (6) kawa (6) rimmel (6) tag (6) wyzwanie (6) foodhaul (5) katalogi (5) Aldi (4) Blackpool (4) GrazeBox (4) babydream (4) info (4) Niemcy (3) Walentynki (3) Ziaja (3) miesnie brzucha (3) seriale (3) Home Bargains (2) Pierwsza Komunia (2) Polska (2) Sleek (2) VIVO (2) bieganie (2) child benefit (2) cytaty (2) love (2) seks (2) sklepy made in china (2) tangle teezer (2) zasilki (2) BLT (1) Hamburg (1) Manchester (1) PRB (1) child tax (1) paszport (1) wiersz (1) zumba (1)