piątek, 10 stycznia 2014

Grudniowe denko ( i kilka produktow z poczatku stycznia )

Witam Was :-)

Juz od dlugiego czasu probuje zabrac sie za projekt denko, ale mam tego tak duzo, ze po prostu nie chce mi sie tego szczegolowo opisywac.


Dlatego dzisiaj bedzie filmik. Zapraszam i jednoczesnie ostrzegam, ze trzeba go ogladac na raty, bo jest strasznie dluuuuuuuuuuuuuuugi - ale nie chce mi sie juz tego dzielic na pol :)





MOJE :



Simple Kind to skin soothing facial toner, czyli tonik do twarzy - idealna mieszanina multiwitamin i skladnikow dobrze wplywajacych na stan skory. Zapewnie jej odswiezenie i czystosc. 100% wolny od alkoholu. Wiecej w filmiku.

Intimea zel do higieny intymnej z Biedronki - zawiera kwas mlekowy i ekstrakt z kory debu - lubie i polecam. Tani, wydajny i sie sprawdza. Zapomnialam o nim wspomniec w filmiku.

Original Source o zapachu kokosowym - ladny zapach, POLECAM, produkt dla wegan, ma wiele pozytywnych opinii. Ja od zelu do mycia ciala wymagam jedynie tego, by ladnie pachnial i odswiezal, a nawilzanie skory zostawiam dla innych kosmetykow.

Sensodyne Complete Protection - jest to najlepsza pasta dla moich wrazliwych zebow, dziasla mniej krwawia, a zeby nie bola - KLIK

Montagne Jennesse - maseczka do twarzy typu peel off z dzika truskawka i rabarbarem. Te maseczki dostepne sa w Body Care, funciaku i Primarku. Maseczke wmasowuje sie w twarz, pozostawia na 10-15 min, a nastepnie delikatnie sciaga. Pozostawia rozpromieniana i odswiezona cere.



Missha - krem B.B. przeciwzmarszczkowy x 3 . Ladnie wyrownuje koloryt skory, wygladza ja, rozpromienia. Jednak kolor wydaje mi sie za jasny do mojej karnacji. SPF 37. Made in Korea.

Perfecta Oczyszczanie peeling gruboziarnisty, mineraly morskie + drobinki orzecha, wygladzajacy do cery tlustej i mieszanej - taka probeczka starcza mi na 2-3 razy, skora jest oczyszczona, gladka i gotowa do dalszych zabiegow. Jednak ja wole peeling enzymatyczny z Perfecty.

Sanctuary Spa Covent Garden Spa Therapy Relax odzywczy plyn do kapieli. Fajnie sie pieni, ladnie pachnie, zawiera mieszanke olejkow zapachowych, wiec relaksuje nasze zmysly. Dostalam go w komplecie z innymi kosmetykami tej firmy. Dostepny w Boots, TK Maxx.

Isana Deo Spray o zapachu egzotycznym - kupilam go w Rossmannie, gdy bylismy latem w Polsce. Odswiezal dobrze, ale raczej nie powiedzialabym o 24h ochronie :)

Waciki kosmetyczne z Tesco - okragle i oczywiscie sie rozwarstwialy, czego wprost nie cierpie wrrr

Alterra - krem na dzien i na noc z aloesem do skory suchej i wrazliwej. O nich sie jeszcze rozpisze, ale ogolnie polecam.

KRZYSZTOFA :


Colgate Plax Whitening ( 2 ) , Colgate Max White One - godne polecenia.
Loreal Men Expert Anti-Marks 100% anti-perspirant - poleca rowniez.
Head&Shoulders szampon przeciwlupiezowy razem z odzywka  2in1 classic clean - ciezko cos tutaj napisac, bo Krzysiek lupiezu nie ma, a szampon dostal od kolegi, ktory mial ich zapas.
Nivea for men Pure Impact - zel pod prysznic. Opinia Krzyska : Jest spoko. No nie ma to jak krotko, zwiezle i na temat.
Lynx Excite zel pod prysznic - dobry, przyjemny zapach.
Playboy New York 24h deodorant Body Spray - ladny zapach, nie szczypi w gardlo
Anti-wrinkle gel patches - platki pod oczy, tez ciezko napisac wiarygodna opinie, gdyz my ich uzywamy bardzo nieregularnie.

NADUSI :


So ... ? Sinful - woda toaletowa o bardzo slodkim zapachu
Hello Kitty Plyn do plukania ust o zapachu gumy balonowej - Dusi ulubiony, innych nie chce, a jak kupie to marudzi i chce jak najszybciej wykonczyc
Haliborange Kids Omega-3 z witamina A C D & E pomaga utrzymac prwidlowe zdrowe funkcjonowanie mozgu - teraz mamy zelki, bo dzieci na zelki bardziej lase :-)

A tak zupelnie gratis to chcialabym wspomniec o dwoch swieczkach.

Jedna kupilam w funciaku i jest to Star Lytes o zapachu jablka i cynamonu, sa one na bazie soi i dzieki temu nie sa tak szkodliwe dla naszego organizmu. Jednak zapach mimo ze naprawde ladny, to byl slabo wyczuwalny, troche mnie to zdziwilo, gdyz mialam juz swieczki z tej firmy i byly ok.

Druga swieczke kupilam w TK Maxx za niecale £2 i jest to swieczka wyprodukowana w Niemczech. Ma przepiekny, bardzo intensywny zapach. Wg producenta ( Engels Kerzen ) jest to zapach ukrytej piekarni, ale mi to bulkami nie pachnie ;)

*** 

Mam tutaj rowniez pare pustych opakowan z poczatku stycznia, wiec dodam, zeby juz tego nie trzymac.

SureMen active Dry & SureMen xtracool fresh - to sa nasze polskie Rexony, ale Krzysiek ich nie lubi. Ja zreszta tez, bo jak sie nimi pryskal, to czuc bylo w calym domu, dusily w gardlo, szczypaly w oczy i wytrzymac sie nie dalo. Jednego nawet nie skonczyl. Normalnie zaslona dymna. Krzysiek mowi, ze smierdzi jakby kostka do WC wyparowala.

Aquafresh my Big teeth plyn do plukania ust o smaku owocowym dla dzieci - Nadii nie smakowal, bo za kwasny.

Simple Baby all in one - szampon i plyn do kapieli dla dzieci. Nasz ulubieniec.

Tea tree & peppermint - skarpetki z wyciagiem z drzewa herbacianego i miety - zbawienie dla stop ;)

Dwie probeczki :

Vichy Idealia Pro - korektor - nie wyraze opinii, bo to tylko jednorazowe uzycie, a ja nie zaobserwowalam szczegolnych zmian.,
Max Factor Face Finity All Day Flawless 3in1 - mysle, ze kupie pelnowymiarowy produkt, a czemu ? Dowiecie sie w filmiku.

9 komentarzy:

  1. Chcesz cos z DE? Bo w nowym tygodniu przesylke nadam

    OdpowiedzUsuń
  2. Podkład Max Factor rewelacyjny. Dostałam od teściowej :) Niestety.. nie dla mnie. Po kilku dniach zaczął wysuszać mi skórę. Szkoda.. Ech.. Ale w pierwszych dniach byłam nim zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, o widzisz. Ciekawe, czy i u mnie nie byloby tak samo ? :/ A tak mi sie spodobal. A jaka masz cere ?

      Usuń
    2. Nie wiem :) Ja mam cerę mieszaną. I może nie tyle co zaczął mi wysuszać, tylko.. Jak to napisać? :)) Miałam wrażenie, że mam wysuszoną skórę na policzkach, takie dziwne uczucie.. ale po zmyciu go wszystko było ok. Jednak odstawiłam. Mam jedną buteleczkę trochę zużytą i drugą, zapakowaną jeszcze w folię ochronną. Może bardziej sprawdzi się latem. Od czaaaaaasu do czaaaaaaasu mieszam go z innym podkładem i wtedy nakładam.

      Usuń
  3. Świetne masz włosy:) kurcze ale Wam się tych kosmetyków nazbierało, ile płynów do płukania buzi:) mam pytanie, kiedyś pisałaś o olejku arganowym z avonu, wreszcie do mnie dotarł, pamiętam ze pisałaś ze on tylko na końcówki, na butelce napisane, ze wsmarować we włosy, tłuste są po nim?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami mnie denerwuje, tyle ich :) Ale je lubie ;) Krzysiek ma plyn do plukania raz na tydzien, on go bardzo czesto uzywa ;) A z olejkiem radzilabym nie przesadzac, bo mimo wszystko zbyt duza ilosc obciaza wlosy. Lepiej sobie delikatnie wsmarowac w koncowki, tak zeby ten olejek nie dotykal skory glowy ;)

      Usuń
  4. Ja lubię płatki do demakijażu z Biedronki z aloesem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mialam jakies płatki z Biedry, ale tez mi sie rozwarstwialy hmm

      Usuń

FreePrints UK - dobra jakosc za niska cene !

Byl taki czas, ze co miesiac zamawialam sobie zdjecia i jedna fotoksiazke ze strony www.freeprintsapp.co.uk . Tak jak nazwa glosi sa one t...

Szukaj tutaj

UK (365) videoklip (241) recenzja (221) kosmetyki (215) zakupy (200) ksiazka (190) dziecko (100) blogmas (95) funciak (94) Christmas (89) Primark (87) Avon (75) Blackburn (70) wyprzedaze (70) Body Care (63) BM (60) denko (59) prezenty (56) Superdrug (55) do twarzy (55) zwyczaje i tradycje (53) HM (47) edukacja (47) turystycznie (46) foto (45) TK Maxx (42) krem (41) zdrowie (41) ebay (36) kulinarnie (36) TESCO (33) Boots (32) NIVEA (32) do ciala (32) uroda (32) do domu (31) Card Factory (30) Garnier (30) ulubiency (29) pod prysznic (27) natura (26) wlosy (25) GlossyBox (24) higiena jamy ustnej (24) Lidl (23) SH (23) Alterra (22) Sports Direct (21) moda (21) Rossmann (19) The Works (18) lektura dla dzieci (18) polecane filmy (18) Deichmann (16) The Range (16) Wielkanoc (16) zabytki (16) do oczu (15) mascara (15) Halloween (14) swiece zapachowe (14) Dove (13) higiena intymna (13) Simple (12) charity shop (12) free sample (12) lakiery do paznokci (12) muzyka (12) Colgate (11) Clinton Cards (10) DM (10) fitness (9) catrice (8) herbata (8) pedzle (8) cwiczenia (7) egzema (7) inspiracje (7) ecotools (6) eko (6) figura (6) kawa (6) rimmel (6) tag (6) wyzwanie (6) foodhaul (5) katalogi (5) Aldi (4) Blackpool (4) GrazeBox (4) babydream (4) info (4) Niemcy (3) Walentynki (3) Ziaja (3) miesnie brzucha (3) seriale (3) Home Bargains (2) Pierwsza Komunia (2) Polska (2) Sleek (2) VIVO (2) bieganie (2) child benefit (2) cytaty (2) love (2) seks (2) sklepy made in china (2) tangle teezer (2) zasilki (2) BLT (1) Hamburg (1) Manchester (1) PRB (1) child tax (1) paszport (1) wiersz (1) zumba (1)