niedziela, 19 stycznia 2014

UK okiem Asicy cz.1

W UK wiele rzeczy mnie zadziwia i mogliście sobie o tym sami poczytać TU, TU, TU, TU i TU :-) Pomyslalam, ze moze zaciekawiłaby Was taka seria fotograficzna, gdzie umieszczałabym rozne zdjęcia z krótszym lub dluzszym komentarzem, ale dotyczące okolicy, w której mieszkam i byc moze nie tylko. Ale wycieczki poza miasto beda raczej osobno opisywane ;) 



Na początek :

Wózki te sa bardzo popularne wsrod Brytyjczyków. Nie wiem, czy poruszają się nimi z czystego lenistwa czy naprawdę ze wzgledow zdrowotnych, chociaż śmiem twierdzić, ze to pierwsze :) Tu akurat przejezdzala cala wycieczka. 



Okolo roku zajelo postawienie nowego dworca w Blackburn. Prędzej byl tu opuszczony budynek, który został zrównany z ziemia. 



Codzienny widok pod szkola. Często czuje się wyobcowana :P 


Staly sobie tam dobre parę dni i o dziwo nikt się nimi od razu nie zaopiekował. Ciekawe, ile dni by tak w Polsce postały ? I tu widać roznice w poziomie zycia. Nikt nie musi zbierac zlomu, zeby miec za co zyc ( lub pic ). 


Parada z latarniami. Bardzo przyjemne wydarzenie, zwłaszcza dla dzieci ...


Deszczowe miasto ze swiatecznymi swiatelkami


Fajerwerki nad katedra


Miasto noca. A to i tak niewielka jego czesc.


Niebo, które mnie urzekło. Piękny widok w tym niezbyt urodziwym miescie.


No coz ... o porządek to oni nie lubia za bardzo dbac. Oto przykład.


Seria nie będzie pojawiać się systematycznie, ale mam nadzieje, ze mi to wybaczycie ;) Pozdrawiam serdecznie ;***

6 komentarzy:

  1. Musisz kupić sobie strój alladynki czy co i się upodobnisz:))
    Tu porównujesz Anglię do Polski i rzeczywiście wiele rzeczy mnie zaskoczyło. Niektóre to dla mnie utrudnianie sobie życia na siłę (np. te beznadziejne kurki od wody).
    Mnie pewnie jeszcze wkurzałaby pogoda taka nijaka cały czas:/.
    Wiesz, czytając Twojego bloga cz Ani Dąbrowy Górniczej (nie wiem czy czytasz) zauważam różnice "regionalne":))
    Teraz nie przytoczę więcej przykładów, ale np. w tym poście, gdy pisałaś o dworcu, napisałaś "Prędzej był tu..." Ja bym napisała "Wcześniej był tu..". Ty pewnie też czytając coś u mnie widzisz, że u Was na północy ciut inaczej się mówi, pisze. Takie regionalizmy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytam, czytam :-) Juz od dobrych paru lat :)
      A pierwsze takie regionalizmy zauwazylam, gdy studiowalam na wschodzie Polski, w Bialej Podlaskiej. Tam np. nie mowili '' powiem mamie '' tylko '' powiem dla mamy ''. Tak jak slynne '' na polu '' i '' na dworze '' :-) A pojedz na taki typowy Slask czy Kaszuby - tam to dopiero mowia ;-)
      Co do pogody, to owszem - jest dobijajaca, ale czlowiek sie przyzwyczaja - teraz tak nie narzekam, bo lato mielismy piekne i dlugo jeszcze na jesieni cieplo bylo. Teraz mamy zime, sniegu brak, mrozu brak - troche mi sie za tym teskni :)

      Usuń
    2. Miałam zapytać Cię o to "prędzej" bo tez już to pare razy widziałam u Ciebie;)
      A skąd jesteś jeśli można wiedzieć?;)
      Witam się przy okazji, bo do tej pory podczytywałam z ukrycia;)

      Usuń
    3. A ja nigdy na to uwagi nie zwrocilam, bo i slowa '' wczesniej '' tez uzywam :) Az sama musze notki przejrzec ;) Jestem z Malborka, woj. pomorskie ;) Witam i dziekuje za ujawnienie sie ;)))

      Usuń
  2. U mnie zima na całego śnieg i mróz, chętnie bym się z Tobą zamieniła:) kurcze jak kolorowo pod tą szkołą:)) widzę,ze z porządek to jak w naszej Polsce niestety:( pracuje w ochronie środowiska i strasznie mnie rażą takie rzeczy:( a te wózki to fajnie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ja nie pozwalam smiecic Nadii, a nie raz i Bob opieprz dostanie jak cos wyrzuci - musi podniesc i targac az do smietnika, ktorych tu za wiele nie ma ;D

      Usuń

FreePrints UK - dobra jakosc za niska cene !

Byl taki czas, ze co miesiac zamawialam sobie zdjecia i jedna fotoksiazke ze strony www.freeprintsapp.co.uk . Tak jak nazwa glosi sa one t...

Szukaj tutaj

UK (365) videoklip (241) recenzja (221) kosmetyki (215) zakupy (200) ksiazka (190) dziecko (100) blogmas (95) funciak (94) Christmas (89) Primark (87) Avon (75) Blackburn (70) wyprzedaze (70) Body Care (63) BM (60) denko (59) prezenty (56) Superdrug (55) do twarzy (55) zwyczaje i tradycje (53) HM (47) edukacja (47) turystycznie (46) foto (45) TK Maxx (42) krem (41) zdrowie (41) ebay (36) kulinarnie (36) TESCO (33) Boots (32) NIVEA (32) do ciala (32) uroda (32) do domu (31) Card Factory (30) Garnier (30) ulubiency (29) pod prysznic (27) natura (26) wlosy (25) GlossyBox (24) higiena jamy ustnej (24) Lidl (23) SH (23) Alterra (22) Sports Direct (21) moda (21) Rossmann (19) The Works (18) lektura dla dzieci (18) polecane filmy (18) Deichmann (16) The Range (16) Wielkanoc (16) zabytki (16) do oczu (15) mascara (15) Halloween (14) swiece zapachowe (14) Dove (13) higiena intymna (13) Simple (12) charity shop (12) free sample (12) lakiery do paznokci (12) muzyka (12) Colgate (11) Clinton Cards (10) DM (10) fitness (9) catrice (8) herbata (8) pedzle (8) cwiczenia (7) egzema (7) inspiracje (7) ecotools (6) eko (6) figura (6) kawa (6) rimmel (6) tag (6) wyzwanie (6) foodhaul (5) katalogi (5) Aldi (4) Blackpool (4) GrazeBox (4) babydream (4) info (4) Niemcy (3) Walentynki (3) Ziaja (3) miesnie brzucha (3) seriale (3) Home Bargains (2) Pierwsza Komunia (2) Polska (2) Sleek (2) VIVO (2) bieganie (2) child benefit (2) cytaty (2) love (2) seks (2) sklepy made in china (2) tangle teezer (2) zasilki (2) BLT (1) Hamburg (1) Manchester (1) PRB (1) child tax (1) paszport (1) wiersz (1) zumba (1)