wtorek, 5 maja 2020

Lockdown dzien po dniu ( 32 - 38 ) Zamowienie z ksiegarni, u Ludwisia, jestem OSIEDLONA na stale

Dzien 32 ( 24/04/20 )

To byl piatek. Poszlismy na zakupy. Najpierw do B&M, a pozniej do polskiego sklepu. Zatrzymalismy sie na rybe z frytkami, ale szczerze mowiac, nie smakowala mi. Bylo mega cieplo :-) Poznym popoludniem mielismy isc na spacerek, ale w trakcie okazalo sie, ze jest praca i jak chce, to moge isc. Poszlam, glownie, zeby spotkac sie z kolezankami, ale praca lekka nie byla ;) Kregoslup i stopy mnie tak bolaly po powrocie, ze ciezko mi bylo zasnac. 






W oczekiwaniu na K, ktory poszedl kupic rybe z frytkami. 

Dzien 33

W koncu doczekalam sie naszej paczki z polskiej ksiegarni online. Juz jakis czas temu, bo pod koniec marca zamowilam spora ilosc ksiazeczek z zadaniami dla Milosza, dwie ksiazki dla siebie i olowki do szkicowania dla Nadii. Miloszek cieszyl sie z tych zadan, tak samo jak ja ;-) On juz nie mogl sie doczekac, az zaczniemy je robic. Glownie oczywiscie chodzilo o naklejki ;) Wybralam dla niego szlaczki, literki, cyferki, jakies zadania na logike itd., wszystko z mysla o edukacji, ale ma byc to edukacja poprzez zabawe. Na dzien dzisiejszy nie bede go posylac po polskiej szkoly, bo nie spelnia ona moich oczekiwac ( oczywiscie mam na mysli szkole w miescie, w ktorym mieszkam )







A po poludniu pojechalismy na grilla do mojego kuzyna. Milosz nie mogl sie dogadac z Ludwikiem i najlepiej im bylo, jak sie ze soba nie bawili. Fizio mial mu za zle, ze maly mu zabiera piasek, plastikowe kubki albo sciaga czapke z glowy. Ciezko mu bylo wytlumaczyc, ze Ludwik jest mlodszy i dlatego tak sie zachowuje, ze jakos musza sie dogadac. 
Nadia byla za to zachwycona pieskami, bo je kocha - zwlaszcza Maline - czarnego labradora. Jest ta tez Bob - chihuahua. Oba psiaki sa fajne :-) Miloszek tez sie z nimi lubi bawic. 




Dzien 34

Troche lenistwa, troche domowych obowiazkow. Porobilismy zadania. A pozniej znow pojechalam do pracy. Skonczylismy to, co mielismy do zrobienia i na razie nie zapowiada sie, zebym gdzies sie ruszala z domu w celach zarobkowych. 


Po powrocie znalazlam na stole jedzonko, ale Krzysiek narysowal tam cos, co nie nadaje sie na umieszczenie tego na blogu :P Za to mnie rozbawil ;) Najlepsze jednak jest to, ze jak wstal to mnie nie widzial w lozku :D Poszedl na dol, zobaczyl, ze jednak wrocilam do domu, wrocil na gore i juz w lozku bylam :P A nie widzial, bo spalam w Milosza lozeczku i on tam patrzyl, tylko ze ja polozylam sie z innej strony niz zwykle ;D Caly Krzysiek ;) 

Dzien 35

Pospalam z przerwami ( Mamo KUKURYKU piekny dzien, jestem glodny, chce mi sie pic, kocham cie, dam ci buziaczka ). A jak poszlam na dol zrobic sobie kawe, to juz zostalam w kuchni i troszke doglebniej ja posprzatalam. Pozniej pojechalismy z K. na zakupy spozywcze, bo lodowka zaczynala swiecic pustkami.



Dzien 36

Pierwszy dzien od bardzo dawna, kiedy padalo. I to padalo caly czas. W sumie tak bardziej siapilo niz lalo, ale spadl deszcz. Moze moje warzywka zaczna szybciej rosnac. Zabralam sie za male porzadki w zabawkach i ksiazkach Milosza. Na obiad zrobilam warzywne curry z batatami i kalafiorem, ale zamiast ryzu ugotowalam kasze bulgur.



Dzien 37

Postanowilam, ze zrobie sobie slim fit od Ewy Chodakowskiej, bo nie czulam sie na silach, zeby skakac jak kozka :) Dostalam email, ze zostal mi przyznany status osiedlenca na czas nieokreslony. Teraz zostaly mi tylko dzieci, ktore musze podpisac pod swoja albo Krzyska aplikacje.


Na obiad zrobilam zupke warzywna z brukselkami, fasolka szparagowa, kalafiorem, brokulami i szpinakiem. A do tego nalesniki, ktore Fizio pomagal mi smazyc. W miedzyczasie ogladal sobie Baltazara Gabke na moim telefonie i bardzo mu sie spodobala ta bajka. 
Duzo czasu spedzilam na ebay, bo chcemy kupic lozko super king size, ale wiecie ... szukam ladnego, solidnego i niedrogiego - takiego ok. £250, a to nie takie proste, bo jeszcze fajnie jakby mialo szuflady i materac :D I w sumie znow mnie korci, zeby zamowic nowe ksiazki z polskiego ksiegarni, tylko ja lubie kupic duzo w dobrej cenie, a poki co srednio z promocjami. Taki ze mnie sknerus - chyba po ojcu :D :D 

Dzien 38 ( 30/04/20 )

Spalismy z Miloszem prawie do 10 ! Pogoda do poludnia byla sloneczna, ale bardzo wietrzna, a pozniej zaczal lac deszcz. Wkurzylam sie, bo zrobilam pranie i teraz sie bedzie kisic w domu, a nie jest tak zimno, zeby ogrzewanie odpalac. Zrobilam trening Perfect body z E.Chodakowska. Zaplacilam council i zrobilam porzadki w szufladach z dokumentami i pierdolami. No i dodatkowo tak przy okazji zmienilam rachunki za internet na paperless. Wrocil Krzysiek z pracy, wzial sie za swoj trening, a ja za obiad. Na wieczor dzieciaki zazyly kapieli. Zaczelam czytac nowa ksiazke Wieza Milczenia Remigiusza Mroza i jak na razie zapowiada sie dobrze. 




1 komentarz:

  1. Wlasnie sie zastanawialam,czy to gozdziki, bo nie moglam skojarzyc angielskiej nazwy ;)

    OdpowiedzUsuń

FreePrints UK - dobra jakosc za niska cene !

Byl taki czas, ze co miesiac zamawialam sobie zdjecia i jedna fotoksiazke ze strony www.freeprintsapp.co.uk . Tak jak nazwa glosi sa one t...

Szukaj tutaj

UK (365) videoklip (241) recenzja (221) kosmetyki (215) zakupy (200) ksiazka (190) dziecko (100) blogmas (95) funciak (94) Christmas (89) Primark (87) Avon (75) Blackburn (70) wyprzedaze (70) Body Care (63) BM (60) denko (59) prezenty (56) Superdrug (55) do twarzy (55) zwyczaje i tradycje (53) HM (47) edukacja (47) turystycznie (46) foto (45) TK Maxx (42) krem (41) zdrowie (41) ebay (36) kulinarnie (36) TESCO (33) Boots (32) NIVEA (32) do ciala (32) uroda (32) do domu (31) Card Factory (30) Garnier (30) ulubiency (29) pod prysznic (27) natura (26) wlosy (25) GlossyBox (24) higiena jamy ustnej (24) Lidl (23) SH (23) Alterra (22) Sports Direct (21) moda (21) Rossmann (19) The Works (18) lektura dla dzieci (18) polecane filmy (18) Deichmann (16) The Range (16) Wielkanoc (16) zabytki (16) do oczu (15) mascara (15) Halloween (14) swiece zapachowe (14) Dove (13) higiena intymna (13) Simple (12) charity shop (12) free sample (12) lakiery do paznokci (12) muzyka (12) Colgate (11) Clinton Cards (10) DM (10) fitness (9) catrice (8) herbata (8) pedzle (8) cwiczenia (7) egzema (7) inspiracje (7) ecotools (6) eko (6) figura (6) kawa (6) rimmel (6) tag (6) wyzwanie (6) foodhaul (5) katalogi (5) Aldi (4) Blackpool (4) GrazeBox (4) babydream (4) info (4) Niemcy (3) Walentynki (3) Ziaja (3) miesnie brzucha (3) seriale (3) Home Bargains (2) Pierwsza Komunia (2) Polska (2) Sleek (2) VIVO (2) bieganie (2) child benefit (2) cytaty (2) love (2) seks (2) sklepy made in china (2) tangle teezer (2) zasilki (2) BLT (1) Hamburg (1) Manchester (1) PRB (1) child tax (1) paszport (1) wiersz (1) zumba (1)