czwartek, 1 czerwca 2017

Ulubiency ostatnich miesiecy 2017 - luty, marzec, kwiecien, maj

Witajcie :-) 

Dzisiaj chcialabym sie z Wami podzielic moimi ulubiencami minionych miesiecy. 

LUTY 

Zawsze chcialam sprobowac pizzy z Dominos, poniewaz wygladala przepysznie na ulotkach. Mialam/ mam juz dosc pizzy z muzulmanskich take-away, ktore w ogole smakiem nie przypominaja pizzy jaka znam z Polski i za ktora tesknie :) 

Pizza Dominos jest godna polecenia. Mozna sobie wybrac grubosc ciasta i dodatki oczywiscie. Jest tak pyszna, ze znika natychmiastowo i kazdy czuje smutek hi hi 



Ulubiencem lutego nr 2 jest zmiana koloru wlosow na blond. Mam zrobione sombre, ale juz widac odrosty, wiec czas umowic sie ponownie do fryzjera :-) 



Numerem 3 bedzie moja impreza urodzinowa, choc sam fakt, ze sie starzeje, wcale mnie nie cieszy :P 



MARZEC

W marcu ulubiencow bylo o wiele wiecej niz w lutym. 

Nr 1 to gazeta Retro. Jest to bardzo ciekawy magazyn ukazujacy zycie gwiazd i znanych osobistosci z dawnych lat. Zawiera ciekawe artykuly. Nawet mojemu Krzyskowi ta gazeta przypadla do gustu. Zawsze kupujemy ja w polskim sklepie, jest wydawana co miesiac.

https://prenumerata.ruch.com.pl/system/titles/images/000/056/137/big/retro.jpeg?1485642912

Nr 2 bedzie wystep mojej Nadii w Festiwalu Tanca w King George's Hall, ktory jest juz nasza coroczna marcowa tradycja. Nadia wraz ze swoja szkola wystapila w bollywoodzkiej choreografii. Miala na sobie piekny stroj Hinduski i sceniczny make up. Wygladala slicznie :-) klik

Na urodziny dostalam od kuzyna super telefon HTC Desire Eye i jestem z niego ogromnie zadowolona. Robi piekne zdjecia, ma duzo ciekawych funkcji. Jedyny minus jest taki, ze mam do niego za male dlonie i ciezko operowac uzywajac tylko jednej reki hehe
To jest moj ulubieniec nr 3 !

http://www.htc.com/managed-assets/shared/desktop/smartphones/htc-desire-eye/en_US/htc-desire-eye-US-sketchfab-white.png

Niematerialnym ulubiencem nr 4 beda troche pozniejsze pobudki niz te o 5 rano. Synek wreszcie zaczal dluzej przesypiac noce i wstajemy najczesciej w okolicach 7 rano ;-)

Wciaz lubie ( nr 5 ) grac w dwie gry na komputerze i sa to Royal Story oraz Knights&Brides. Oprocz nich czesto gralam na telefonie w Frozen Mania, Farm Heroes Super Saga oraz Cupcake.

Nr 6 to moje ''jutubowe'' odkrycie,czyli bardzo ciekawy kanal prowadzony przez Polke mieszkajaca na Krecie. 

Fanka Doroty Masłowskiej nie jestem, ale dopiero teraz zrozumialam sens i przekaz jej niektorych piosenek i uwazam, ze swietnie jej to wyszlo. Moje ulubione ( nr 7 ) to oczywiscie ''Chleb'' z Anja Rubik oraz piosenka z Hardkor Disko - swoja droga film tez jest godny polecenia ! 



Kolejnym ulubiencem ( nr 8 ) bedzie smaczne i zdrowe ziolko do picia, czyli czystek

Jestem zakochana w moim nowym kubeczku Best Mum Ever, ktory dostalam na Dzien Mamy od moich dzieciakow. Poprzedni kubek niestety ulegl uszkodzeniu podczas mycia. 


KWIECIEN 

Pierwszym ulubiencem kwietnia bedzie Wielkanoc. Lubie siedziec z rodzinka przy wielkanocnym stole i wcinac zurek :-) Jakos tak przy Wielkanocy mam wiecej energii niz podczas Bozego Narodzenia. 


Drugim ulubiencem beda puzzle od Melissa and Doug, ktore pierwszy raz zobaczylam w muzeum. Jestem nimi zachwycona i na pewno zakupie kilka zestawow dla synka. 


Trzecim ulubiencem bedzie aplikacja Free Prints , ktora polega na tym, ze co miesiac mamy za darmo 45 zdjec i jedna fotoksiazke tylko za koszt przesylki, ktory w przypadku zdjec maksymalnie wynosi £3.99, a fotoksiazki £5.99 - chociaz akurat mozna, by bylo wyslac to taniej :P 



MAJ 

Majowym ulubiencem bedzie zdecydowanie ebay i wydawanie pieniedzy na rzeczy zwiazane z Komunia Nadii i Chrztem Sw. Milosza ;P Przejrzalam ebay wzdluz i wszerz i to nie jeden raz, ale wlasciwie wszystko juz mam.  klik

A drugim ulubiencem sa kawki robione przez moja corcie, ktore smakuja cudownie. Nadula spokojnie moze pracowac w kawiarni :D Polecam kawe Jacobs Velvet 


https://image.ceneo.pl/data/products/32209916/i-jacobs-kawa-rozpuszczalna-velvet-200g.jpg
No i na koniec moim zdecydowanym majowym ulubiencem jest zespol z RPA - Die Antwoord 
Ich muzyka wymiata ;P Moze jest szokujaca, a videoclipy budza skrajne emocje, ale ja ich uwielbiam :D 




2 komentarze:

  1. Miałam ten HTC kilka lat temu, kup koniecznie osłonę na ekran chroniącą,zwykle sa szklane.Chroni przy upadkach od popękania ekranu. Ja nie kupiłam,sadząc ze to gadżet i przy 1 upadku popękał. :( Kawę jacobs velvet chętnie posmakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam kiedy w końcu Tośka mi robi kawę :)

    OdpowiedzUsuń

FreePrints UK - dobra jakosc za niska cene !

Byl taki czas, ze co miesiac zamawialam sobie zdjecia i jedna fotoksiazke ze strony www.freeprintsapp.co.uk . Tak jak nazwa glosi sa one t...

Szukaj tutaj

UK (365) videoklip (241) recenzja (221) kosmetyki (215) zakupy (200) ksiazka (190) dziecko (100) blogmas (95) funciak (94) Christmas (89) Primark (87) Avon (75) Blackburn (70) wyprzedaze (70) Body Care (63) BM (60) denko (59) prezenty (56) Superdrug (55) do twarzy (55) zwyczaje i tradycje (53) HM (47) edukacja (47) turystycznie (46) foto (45) TK Maxx (42) krem (41) zdrowie (41) ebay (36) kulinarnie (36) TESCO (33) Boots (32) NIVEA (32) do ciala (32) uroda (32) do domu (31) Card Factory (30) Garnier (30) ulubiency (29) pod prysznic (27) natura (26) wlosy (25) GlossyBox (24) higiena jamy ustnej (24) Lidl (23) SH (23) Alterra (22) Sports Direct (21) moda (21) Rossmann (19) The Works (18) lektura dla dzieci (18) polecane filmy (18) Deichmann (16) The Range (16) Wielkanoc (16) zabytki (16) do oczu (15) mascara (15) Halloween (14) swiece zapachowe (14) Dove (13) higiena intymna (13) Simple (12) charity shop (12) free sample (12) lakiery do paznokci (12) muzyka (12) Colgate (11) Clinton Cards (10) DM (10) fitness (9) catrice (8) herbata (8) pedzle (8) cwiczenia (7) egzema (7) inspiracje (7) ecotools (6) eko (6) figura (6) kawa (6) rimmel (6) tag (6) wyzwanie (6) foodhaul (5) katalogi (5) Aldi (4) Blackpool (4) GrazeBox (4) babydream (4) info (4) Niemcy (3) Walentynki (3) Ziaja (3) miesnie brzucha (3) seriale (3) Home Bargains (2) Pierwsza Komunia (2) Polska (2) Sleek (2) VIVO (2) bieganie (2) child benefit (2) cytaty (2) love (2) seks (2) sklepy made in china (2) tangle teezer (2) zasilki (2) BLT (1) Hamburg (1) Manchester (1) PRB (1) child tax (1) paszport (1) wiersz (1) zumba (1)