czwartek, 16 maja 2013

Primarkowa moda dla dziewczynek

Kolezanka poprosila mnie o zrobieniu zdjec sukienek dla Dziewczynek w Primarku. Przy okazji pokaze je i Wam :) Dodatkowo na zdjecia zalapala sie piekna biala jeansowa kamizelka w kwiatki, ktora bardzo mi sie spodobala i wyladuje w szafie Nadusi ;)  




A dla starszych dziewczynek mam video :) 


Pomyslalam, ze dorzuce jeszcze foto moich skromnych zakupow. Ostatnio wole wydawac na Nadusie - zreszta od zawsze wolalam kupowac dziecku niz sobie ;) 

2 x T-shirt po £3 ( sale ), japonki ( £3 ) oraz parasolka ( £4 ) 

18 komentarzy:

  1. o mamo jakbym wpadła do tego primarka to by mi kasy brakło heh :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaaaponki? Jezu ja sie zastanawiam gdzie te japonki..hahahaha...tak na tej koszulce leza ze myslalam, ze to taka z nadrukiem japonek...hahahaha...nie moge :)

    Oj jeszcze troszke, jeszcze troszke dni odliczam i w Primarku poszaleje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Asia dobrze ze wstawilas zdjecia to moze i ja sie skusze na jedna sukieneczke hahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wez sie nie smiej, bo ja w Primarku na dziale dla nastolatek sie spokojnie moge ubierac :P

      Usuń
  4. Ja tez wole corcie stroic niz siebie:)A zreszta u mnie to jest tak,ze jak kupie sobie cos nowego to mloda zaraz wyczai i z mojej szafy przeklada do swojej:)Trza sie kryc z nowymi zdobyczami haha:)Lubie Twoje wpisy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, strasznie mi miło :) oj pamiętam jak sie mamie podkradalo, a to spodnie, a to bluzeczka, o kosmetykach nie wspomnę :) tylko z butami miałam problem, bo mama miała stopę o dwa rozmiary większą :) a teraz to mama podkradala mi ciuchy, jak byłam u niej na wakacjach :)

      Usuń
    2. O wlasnie buty!Z tym chociaz spokoj u mnie.Ja rozmiar stopy o 3 numery wiekszy od corci,wiec moje buty moga sie czuc bezpiecznie:)

      Usuń
    3. Nigdy nie wiadomo :) Nadia nieraz potrafi swedzic mi obcasy i po pokoju chodzić :) hi hi

      Usuń
  5. Ostatnia kiecka po lewej cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaa jakie cudne ubranka :)
    Świetne te Twoje zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam sie, ze jak wychodze z Krzyskiem na zakupy, to mi sie nawet nie chce po Primarku chodzic, bo on nie cierpi tego sklepu i jak widze ta jego mine ... :D

      Usuń
    2. To tak jak moj haha:)

      Usuń
    3. No bo on zawsze mnie denerwuje : co Ty chcesz kupic ? A po co tam idziesz ? A dlugo tu bedziemy ? To moze ja pojde do innego sklepu, np. JD albo Blue Inc - tam to on moze siedziec i czas mu sie nie dluzy, za to ja mam dosc :P

      Usuń
  7. jezuuuu chyba bym oszalała w tym sklepie..szczególnie przy stoisku z biżuterią :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahha no wlasnie to moj najmniej ulubiony dzial :D

      Usuń

FreePrints UK - dobra jakosc za niska cene !

Byl taki czas, ze co miesiac zamawialam sobie zdjecia i jedna fotoksiazke ze strony www.freeprintsapp.co.uk . Tak jak nazwa glosi sa one t...

Szukaj tutaj

UK (365) videoklip (241) recenzja (221) kosmetyki (215) zakupy (200) ksiazka (190) dziecko (100) blogmas (95) funciak (94) Christmas (89) Primark (87) Avon (75) Blackburn (70) wyprzedaze (70) Body Care (63) BM (60) denko (59) prezenty (56) Superdrug (55) do twarzy (55) zwyczaje i tradycje (53) HM (47) edukacja (47) turystycznie (46) foto (45) TK Maxx (42) krem (41) zdrowie (41) ebay (36) kulinarnie (36) TESCO (33) Boots (32) NIVEA (32) do ciala (32) uroda (32) do domu (31) Card Factory (30) Garnier (30) ulubiency (29) pod prysznic (27) natura (26) wlosy (25) GlossyBox (24) higiena jamy ustnej (24) Lidl (23) SH (23) Alterra (22) Sports Direct (21) moda (21) Rossmann (19) The Works (18) lektura dla dzieci (18) polecane filmy (18) Deichmann (16) The Range (16) Wielkanoc (16) zabytki (16) do oczu (15) mascara (15) Halloween (14) swiece zapachowe (14) Dove (13) higiena intymna (13) Simple (12) charity shop (12) free sample (12) lakiery do paznokci (12) muzyka (12) Colgate (11) Clinton Cards (10) DM (10) fitness (9) catrice (8) herbata (8) pedzle (8) cwiczenia (7) egzema (7) inspiracje (7) ecotools (6) eko (6) figura (6) kawa (6) rimmel (6) tag (6) wyzwanie (6) foodhaul (5) katalogi (5) Aldi (4) Blackpool (4) GrazeBox (4) babydream (4) info (4) Niemcy (3) Walentynki (3) Ziaja (3) miesnie brzucha (3) seriale (3) Home Bargains (2) Pierwsza Komunia (2) Polska (2) Sleek (2) VIVO (2) bieganie (2) child benefit (2) cytaty (2) love (2) seks (2) sklepy made in china (2) tangle teezer (2) zasilki (2) BLT (1) Hamburg (1) Manchester (1) PRB (1) child tax (1) paszport (1) wiersz (1) zumba (1)