poniedziałek, 5 października 2015

Avon UK 16/2015 + zamowienie z poprzedniego katalogu

Ten katalog naprawde dostalysmy ze sporym opoznieniem - teraz w weekend, gdzie juz w polskim sklepie mozna go bylo spotkac, a polska konsultantka zbierala zamowienia do 28 wrzesnia. No, a jak to sie mawia : co sie odwlecze, to nie uciecze i katalog w koncu dotarl do moich rak wraz z moim skromnym zamowieniem. 



Musze przyznac, ze w katalogu nr 16 naprawde sporo rzeczy wpadlo mi w oko. 







Zamowilam Nails Experts 5 in 1 



Te nogi mnie rozbawily :-) Super sprawa :-) 

Gabeczka z Avon jest calkiem ok :-) 

Pilka do cwiczen 





Ale rzesy :-) 

Piekny zapach 

Tez bardzo ladny zapach

Duzo promocji 



8 komentarzy:

  1. Ja z `16tki nic nie zamówiłam. Nogi sa ekstra..myślałam by dla mamy je zamówić bo obie mamy juz czapy na krzesła ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nogi i te czapki na krzesla to strzal w dziesiatke :D Fajnie to wszystko wyglada :)

      Usuń
  2. Fajna ta patelnia ;) ja nie pamiętam kiedy ostatnio coś zamówiłam z katalogu. Za to cienie do konturowania twarzy od dawna siedzą mi w głowie tylko ciągle mam wrażenie,że nie będę umiała i zrobię sobie wiecej krzywdy niż pożytku zwłaszcza,że mam sporo blizn po trądziku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas akurat tak sie zlozylo, ze mamy bardzo dobry dostep do konsultantki, bo to zona wlasciciela sklepu, w ktorym codziennie cos tam sie kupuje. Jak to sie mowi, praktyka czyni mistrza. Troche pocwiczyc i sie na pewno uda. Ja nie umialam robic kresek na powiekach, ale teraz coraz lepiej mi to wychodzi, chociaz oczywiscie tez sa takie dni, ze za nic w swiecie nie chca wyjsc rowne :)

      Usuń
  3. A ja mam pytanie odnośnie bloga o córce- chętnie go czytałam, porównywałam szkoły angielską i polską (mam dzieci w wieku wczesnoszkolnym), a często też korzystałam z inspiracji ubraniowych Dusi - ale od dłuuuuugiego czasu nie ma do niego dostępu, Czy mogłabym prosić o dostęp do niego?
    Pozdrawiam, Kasia (katinus2@op.pl)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milo mi, ze Nadusiowy blog sie do czegos komus przydal :) Oczywiscie z checia wysle zaproszenie. Wierze, ze nie jestes zadnym blogowym trollem, bo wlasnie przez takiego kogos bloga musialam zamknac :(

      Usuń
  4. W tym Avonie nie długo to będzie można kupić wyposażenie do całego domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do domu nic od nich nie kupuje, bo ceny maja troche nieadekwatne ;) Ale prawda. W katalogach jest wszystko :)

      Usuń

FreePrints UK - dobra jakosc za niska cene !

Byl taki czas, ze co miesiac zamawialam sobie zdjecia i jedna fotoksiazke ze strony www.freeprintsapp.co.uk . Tak jak nazwa glosi sa one t...

Szukaj tutaj

UK (365) videoklip (241) recenzja (221) kosmetyki (215) zakupy (200) ksiazka (190) dziecko (100) blogmas (95) funciak (94) Christmas (89) Primark (87) Avon (75) Blackburn (70) wyprzedaze (70) Body Care (63) BM (60) denko (59) prezenty (56) Superdrug (55) do twarzy (55) zwyczaje i tradycje (53) HM (47) edukacja (47) turystycznie (46) foto (45) TK Maxx (42) krem (41) zdrowie (41) ebay (36) kulinarnie (36) TESCO (33) Boots (32) NIVEA (32) do ciala (32) uroda (32) do domu (31) Card Factory (30) Garnier (30) ulubiency (29) pod prysznic (27) natura (26) wlosy (25) GlossyBox (24) higiena jamy ustnej (24) Lidl (23) SH (23) Alterra (22) Sports Direct (21) moda (21) Rossmann (19) The Works (18) lektura dla dzieci (18) polecane filmy (18) Deichmann (16) The Range (16) Wielkanoc (16) zabytki (16) do oczu (15) mascara (15) Halloween (14) swiece zapachowe (14) Dove (13) higiena intymna (13) Simple (12) charity shop (12) free sample (12) lakiery do paznokci (12) muzyka (12) Colgate (11) Clinton Cards (10) DM (10) fitness (9) catrice (8) herbata (8) pedzle (8) cwiczenia (7) egzema (7) inspiracje (7) ecotools (6) eko (6) figura (6) kawa (6) rimmel (6) tag (6) wyzwanie (6) foodhaul (5) katalogi (5) Aldi (4) Blackpool (4) GrazeBox (4) babydream (4) info (4) Niemcy (3) Walentynki (3) Ziaja (3) miesnie brzucha (3) seriale (3) Home Bargains (2) Pierwsza Komunia (2) Polska (2) Sleek (2) VIVO (2) bieganie (2) child benefit (2) cytaty (2) love (2) seks (2) sklepy made in china (2) tangle teezer (2) zasilki (2) BLT (1) Hamburg (1) Manchester (1) PRB (1) child tax (1) paszport (1) wiersz (1) zumba (1)