niedziela, 10 maja 2015

Ulubiency niekosmetyczni #4 ( kwiecien 2015 )

Mam nadzieje, ze pierwsze dni maja mijają Wam w cudownej atmosferze. To zawsze był mój ulubiony miesiąc z kilku powodów. A dzisiaj wrzucam Wam post o ulubieńcach niekosmetycznych z kwietnia, a troszkę tego będzie ;-)

***

Lubie czytać. To moje hobby od dziecka. Czasami czytam więcej, czasami mniej. Kwiecień nie był zbyt obfity w przeczytane lektury, bo caly miesiac meczylam jedna książkę, która opisałam w tej notce. Mam nadzieje, ze uda mi się zrealizować plan 52 ksiazek w 2015 roku, bo cos na razie to mi wolno idzie ;) 



***

Zdecydowanie byl to miesiac muzyczny z Mr Deep Sense na czele. Uwielbiam ten kanal na YT i znalazlam tam wiele utworow, ktore skradly moje serce.

***

Na anteny powrocil serial Gra o Tron. Koniecznie obejrzyjcie, jesli nie znacie go jeszcze. Nie przypominam sobie, by jakikolwiek serial tak mi sie podobal, pomijajac Plotkare czy 90210, ale to nawet porownania nie ma. Gre o Tron lubi kazdy, kto tylko obejrzal pierwszy odcinek. Nawet moj Krzysiek po 5 min serialu stwierdzil, ze gdyby mial czas, to by go ogladal :)


***

Nadia miala dwutygodniowa przerwe w szkole, wiec nadrobilysmy bajki Walta Disneya. Ach, uwielbiam wszystkie, ale sentyment mam do Pieknej i Bestii oraz Malej Syrenki.


***

Na internetach tez przesiadywalam, a jakze, i wkrecilam sie w dwie gry na FB. Pierwsza to Fish Epic ( ale juz nie gram, bo mnie wkurzyla ) a druga do Clockmaker, do ktorej powrocilam po dlugiej przerwie.



***

Moja ulubiona aplikacja na telefon jest Instagram. Zawsze przegladam sobie wieczorami zdjecia na glownej tablicy ( czyli osob, ktore sledze ), ale i zdjecia, ktore wyskakuja mi w propozycjach. Uwielbiam ogladac przyrode, zabytki, kosmos, ladne makijaze, jedzenie, stylizacje :) Lubie wrzucac na insta zdjecia nawet bardziej niz na FB. Jest wiele zdjec na Instagramie, ktorych nie znajdziecie u mnie na tablicy na Facebooku.



W kwietniu moim ulubionym dodatkiem ubraniowym byla oczywiscie chusta w wasy, ale i siwa torebka z Primarka, ktora jest bardzo pojemna i wygodna. Zmienilam tez na dobre ogumienie z zimowego na wiosenne i wyciagnelam z szafy biale trampki Lee Cooper. Te buty sa tak samo wygodne jak Converse i podobnie pasuja do wielu stylizacji. Nawet jak sa brudne, to sa ladne :D

Wszystko to widzieliscie w poprzednich postach, wiec odpuszcze wstawianie zdjec ;)

***

Prostownica kupiona w lutym spisuje sie idealnie. Czesto prostowalam nia wlosy i ani razu mnie nie zawiodla. 

***

Herbatka odchudzajaca z Big Active jest naprawde skuteczna. Pobudza ona nasz metabolizm i pozwala pozbyc sie toksyn z organizmu, a do tego jest naprawde smaczna i nie boli po niej brzuch. Nie wywoluje zadnych nieprzyjemnych rewolucji zoladkowych.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

FreePrints UK - dobra jakosc za niska cene !

Byl taki czas, ze co miesiac zamawialam sobie zdjecia i jedna fotoksiazke ze strony www.freeprintsapp.co.uk . Tak jak nazwa glosi sa one t...

Szukaj tutaj

UK (365) videoklip (241) recenzja (221) kosmetyki (215) zakupy (200) ksiazka (190) dziecko (100) blogmas (95) funciak (94) Christmas (89) Primark (87) Avon (75) Blackburn (70) wyprzedaze (70) Body Care (63) BM (60) denko (59) prezenty (56) Superdrug (55) do twarzy (55) zwyczaje i tradycje (53) HM (47) edukacja (47) turystycznie (46) foto (45) TK Maxx (42) krem (41) zdrowie (41) ebay (36) kulinarnie (36) TESCO (33) Boots (32) NIVEA (32) do ciala (32) uroda (32) do domu (31) Card Factory (30) Garnier (30) ulubiency (29) pod prysznic (27) natura (26) wlosy (25) GlossyBox (24) higiena jamy ustnej (24) Lidl (23) SH (23) Alterra (22) Sports Direct (21) moda (21) Rossmann (19) The Works (18) lektura dla dzieci (18) polecane filmy (18) Deichmann (16) The Range (16) Wielkanoc (16) zabytki (16) do oczu (15) mascara (15) Halloween (14) swiece zapachowe (14) Dove (13) higiena intymna (13) Simple (12) charity shop (12) free sample (12) lakiery do paznokci (12) muzyka (12) Colgate (11) Clinton Cards (10) DM (10) fitness (9) catrice (8) herbata (8) pedzle (8) cwiczenia (7) egzema (7) inspiracje (7) ecotools (6) eko (6) figura (6) kawa (6) rimmel (6) tag (6) wyzwanie (6) foodhaul (5) katalogi (5) Aldi (4) Blackpool (4) GrazeBox (4) babydream (4) info (4) Niemcy (3) Walentynki (3) Ziaja (3) miesnie brzucha (3) seriale (3) Home Bargains (2) Pierwsza Komunia (2) Polska (2) Sleek (2) VIVO (2) bieganie (2) child benefit (2) cytaty (2) love (2) seks (2) sklepy made in china (2) tangle teezer (2) zasilki (2) BLT (1) Hamburg (1) Manchester (1) PRB (1) child tax (1) paszport (1) wiersz (1) zumba (1)