środa, 13 maja 2015

Primark UK wiosna 2015/ spring 2015 / witryny / moda dziecieca

Od czasu do czasu wpadam z wizyta do Primarka i nawet zdarza mi sie zrobic kilka zdjec ;) A oto ubrania, ktore znalezc mozna w okresie wiosennym na dzieciecych wieszakach :-) 







Mysle o sukience maxi dla Nadii :) 










Na koniec wrzucam filmik, ktory nagralam pewnego dnia i pokazalam Wam jak prezentuja sie bluzki zakupione w Primarku na przestrzeni lat/miesiecy/dni uzytkowania. To tak odnosnie jakosci ubran. A  przy okazji bedziecie mogli zobaczyc, jaka w UK panuje moda. 

Buziaki ;* 


5 komentarzy:

  1. Świetne spodnium widzę dla dziewczynek , muszę sie przejechać i kupić coś dla mojej mychy! :) Bo ja to mam już tyle letnich sukienek ze powinnam sobie zrobić bana;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój M. już zaszalał w Primarku, ale z tego co widać było na skype nie będę zachwycona tymi Jego zakupami ;p Ja mam sandałki z tamtego roku i naprawdę bardzo dobrze się trzymają :) Tola koszulki ma już chyba 2 czy 3 sezon i prócz brokatu który zszedł praktycznie w całości po pierwszym praniu to na prawdę super się trzymają. I o dziwo nie wyrozciągane po praniu co zdarza mi się dość często. Osobiście uważam, że w każdej sieciówce czy sklepach trafiają się zarówno porządne gatunkowe rzeczy jak i te ferelne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. p.s. na zmechacenia polecam taką elektyczną golarkę do ciuchów :)) Ja odratowałam mojego M. bluzę, która po chodzeniu i praniu wyglądała jakby miała ze 100lat ;p po wygoleniu zmechaceń no jak nóweczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurczę, ale bym z Milą poszalała :) Kocham sukienki !

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne szorty te dżinsowe we wzorek, natomiast "zmecholone" ciuszki można odświeżyć przez pocieranie zużytą szczoteczką do zębów owiniętą w kawałek gazy, tylko nie za mocno ! Działa tak samo jak golarka. Ja czasem używam stępionej golarki-jednorazówki do golenia nóg ale trzeba bardzo uważać żeby nie zrobić naturalnego "ażurku" ;)

    OdpowiedzUsuń

FreePrints UK - dobra jakosc za niska cene !

Byl taki czas, ze co miesiac zamawialam sobie zdjecia i jedna fotoksiazke ze strony www.freeprintsapp.co.uk . Tak jak nazwa glosi sa one t...

Szukaj tutaj

UK (365) videoklip (241) recenzja (221) kosmetyki (215) zakupy (200) ksiazka (190) dziecko (100) blogmas (95) funciak (94) Christmas (89) Primark (87) Avon (75) Blackburn (70) wyprzedaze (70) Body Care (63) BM (60) denko (59) prezenty (56) Superdrug (55) do twarzy (55) zwyczaje i tradycje (53) HM (47) edukacja (47) turystycznie (46) foto (45) TK Maxx (42) krem (41) zdrowie (41) ebay (36) kulinarnie (36) TESCO (33) Boots (32) NIVEA (32) do ciala (32) uroda (32) do domu (31) Card Factory (30) Garnier (30) ulubiency (29) pod prysznic (27) natura (26) wlosy (25) GlossyBox (24) higiena jamy ustnej (24) Lidl (23) SH (23) Alterra (22) Sports Direct (21) moda (21) Rossmann (19) The Works (18) lektura dla dzieci (18) polecane filmy (18) Deichmann (16) The Range (16) Wielkanoc (16) zabytki (16) do oczu (15) mascara (15) Halloween (14) swiece zapachowe (14) Dove (13) higiena intymna (13) Simple (12) charity shop (12) free sample (12) lakiery do paznokci (12) muzyka (12) Colgate (11) Clinton Cards (10) DM (10) fitness (9) catrice (8) herbata (8) pedzle (8) cwiczenia (7) egzema (7) inspiracje (7) ecotools (6) eko (6) figura (6) kawa (6) rimmel (6) tag (6) wyzwanie (6) foodhaul (5) katalogi (5) Aldi (4) Blackpool (4) GrazeBox (4) babydream (4) info (4) Niemcy (3) Walentynki (3) Ziaja (3) miesnie brzucha (3) seriale (3) Home Bargains (2) Pierwsza Komunia (2) Polska (2) Sleek (2) VIVO (2) bieganie (2) child benefit (2) cytaty (2) love (2) seks (2) sklepy made in china (2) tangle teezer (2) zasilki (2) BLT (1) Hamburg (1) Manchester (1) PRB (1) child tax (1) paszport (1) wiersz (1) zumba (1)