poniedziałek, 25 maja 2015

Eurowizja 2015

Od dziecka uwielbialam ogladac to wydarzenie. Kiedys pamietam, ze prawie kazdy wykonawca spiewal piosenke w swoim ojczystym jezyku, z czasem jednak angielski zdominowal to show. Do szalu doprowadza mnie natomiast punktacja, gdzie sasiad glosuje na sasiada i wieksza role odgrywa aspekt polityczny niz talent muzyczny. 

Szkoda, ze piosenka Moniki Kuszynskiej zostala tak slabo oceniona, bo moim zdaniem naprawde byla to ladna ballada. 


A oto lista utworow, ktore wpadly mi w ucho ;) 


Slowenia 


Izrael 


Gruzja - Nadia byla nia oczarowana. Stwierdzila, ze idealnie pasowalaby do zlej wiedzmy z Winx :D 


Lotwa - Moj nr 1 :D 


Belgia 


I o dziwo spodobala mi sie chyba po raz pierwszy piosenka Wielkiej Brytanii. 


Za to piosenka reprezentanta Szwecji bardzo przypominala mi utwor Davida Guetty Lovers on the Sun :P 



A Wy ogladacie Eurowizje ? Jesli tak, to czy miesliscie swoich faworytow ? :) 

10 komentarzy:

  1. Oglądałam tylko urywkami, ale to przez przypadek ;) Pamiętam lata,kiedy ten konkurs to było COŚ, kiedy zasiadałam z mamą i siostrami przed tv i oczu oderwać nie mogłyśmy. Jak z dziadkami komentowaliśmy utwory, artystów itd. Teraz konkurs zszedł na przysłowiowe psy. Szkoda, że Monika zajęła tak niskie miejsce :(( a piosenka,która wygrała mnie osobiście nie powala.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Nadia uwielbia wszelkie te wizualizacje ;) Ogladala ze mna do konca :) Mi tez jakos szczegolnie Szwecja nie zachwycila, bylo wiele lepszych ;)

      Usuń
  2. Ja Eurowizję oglądałam odkąd pamiętam... nie było by roku żeby nie obejrzała.. niestety w tym roku nie obejrzałam bo jestem w DE,a nie mam telewizora no i nawet czasu nie było na szukanie online.. nawet nie wiem kto wygrał:( też zawsze jak oglądam to mam swoich faworytów ;)
    ale fakt z roku na rok ta Eurowizja jest coraz gorsza...
    Jak na Polskę to i tak świetnie że Monika doszła do finału ;) no i my jako Polacy nigdy nie wygramy Eurowizję:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygrala Szwecja ;) Pozniej Rosja i Wlochy. Te glosy to juz zadno zaskoczenie, z reguly wiadomo juz z gory, kto na kogo bedzie glosowal ;/ W zeszlym roku Slowianki wypadly lepiej niz Monika, ale racje dobrze, ze w ogole Polska doszla do finalu :)

      Usuń
  3. Nie oglądałam w tym roku Eurowizji.Chętnie przejrzę co polecasz;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś oglądałam co roku, teraz wkurza mnie właśnie to głosowanie na sąsiadów. Widziałam urywkami. Według mnie piosenka Moniki była świetna, choć osobiście bardziej podoba mi się polska wersja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, a ja polskiej wersji nie slyszalam. Odsluchalam utwor Moniki, bo na FB mialam pelno info na tablicy, ze przeszla do finalu ;) Najlepszy byl angielski komentator Monika KUZYNSKA :D

      Usuń
  5. Ja osobiście głosowałam na "3 tenorów"- Włochy, natomiast co do sposobu oceniania - masz świętą rację - każdy głosuje na ulubionego sąsiada no i trzeba to zmienić, a swoją drogą to niska ocena dla nas świadczy o tym, że nikt nas naprawdę nie lubi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wychodzi na to, ze Rosje wszyscy kochaja :) :P No, ale naprawde to tylko pokazuje, ze nie jestesmy zbyt szanowani w Europie. Chociaz Slowianki z biustem na wierzchu zaszly dalej niz Monika :P

      Usuń

FreePrints UK - dobra jakosc za niska cene !

Byl taki czas, ze co miesiac zamawialam sobie zdjecia i jedna fotoksiazke ze strony www.freeprintsapp.co.uk . Tak jak nazwa glosi sa one t...

Szukaj tutaj

UK (365) videoklip (241) recenzja (221) kosmetyki (215) zakupy (200) ksiazka (190) dziecko (100) blogmas (95) funciak (94) Christmas (89) Primark (87) Avon (75) Blackburn (70) wyprzedaze (70) Body Care (63) BM (60) denko (59) prezenty (56) Superdrug (55) do twarzy (55) zwyczaje i tradycje (53) HM (47) edukacja (47) turystycznie (46) foto (45) TK Maxx (42) krem (41) zdrowie (41) ebay (36) kulinarnie (36) TESCO (33) Boots (32) NIVEA (32) do ciala (32) uroda (32) do domu (31) Card Factory (30) Garnier (30) ulubiency (29) pod prysznic (27) natura (26) wlosy (25) GlossyBox (24) higiena jamy ustnej (24) Lidl (23) SH (23) Alterra (22) Sports Direct (21) moda (21) Rossmann (19) The Works (18) lektura dla dzieci (18) polecane filmy (18) Deichmann (16) The Range (16) Wielkanoc (16) zabytki (16) do oczu (15) mascara (15) Halloween (14) swiece zapachowe (14) Dove (13) higiena intymna (13) Simple (12) charity shop (12) free sample (12) lakiery do paznokci (12) muzyka (12) Colgate (11) Clinton Cards (10) DM (10) fitness (9) catrice (8) herbata (8) pedzle (8) cwiczenia (7) egzema (7) inspiracje (7) ecotools (6) eko (6) figura (6) kawa (6) rimmel (6) tag (6) wyzwanie (6) foodhaul (5) katalogi (5) Aldi (4) Blackpool (4) GrazeBox (4) babydream (4) info (4) Niemcy (3) Walentynki (3) Ziaja (3) miesnie brzucha (3) seriale (3) Home Bargains (2) Pierwsza Komunia (2) Polska (2) Sleek (2) VIVO (2) bieganie (2) child benefit (2) cytaty (2) love (2) seks (2) sklepy made in china (2) tangle teezer (2) zasilki (2) BLT (1) Hamburg (1) Manchester (1) PRB (1) child tax (1) paszport (1) wiersz (1) zumba (1)