piątek, 13 lutego 2015

Ulubiency niekosmetyczni # 1 ( styczen 2015 )

Ulubiency niekosmetyczni beda pojawiac sie regularnie i bede mowic o tym, co w danym miesiacu mnie zachwycilo. Mam nadzieje, ze znajdziecie chwilke, by ich poznac :) 

Nie jestem wielka fanka kosmetykow, zdecydowanie wiecej przyjemnosci czerpie z innych rzeczy, np. muzyki, ksiazek, zajec fitness czy zakupow dla mojej Nadii :D


FITNESS 

Styczen uplynal mi pod znakiem domowych treningow z Mel B, a takze wyzwan z tego bloga - wybralam skretosklony, skosne brzuszki, nozyce. Zdecydowanie byli to moi ulubiency. Dzieki cwiczeniom poprawia sie moja pewnosc siebie i samoocena. Czuje sie lepiej, gdy wiem, ze cos dla swojego ciala robie i gdy widze efekty. Oczywiscie na ten temat ukaze sie osobny post :) Moge dorzucic tutaj rowniez moje zajecia fitness, czyli zumbe i BLT, a takze od niedawna joge :)



MUZYKA 

Przy cwiczeniach towarzyszyla mi muzyka. Moja playlista jest bardzo roznorodna gatunkowo. Znajda sie na niej polscy wykonawcy, jak np. Agnieszka Chylinska, a takze utwory trance, minimal, hip-hop, deep house itd. Naprawde slucham wszystkiego, zdarzy sie nawet i disko z pola, chociaz jego wielka fanka nie jestem i mnie taka muzyka zdecydowanie nie kreci :) 
Moim ulubionym utworem w styczniu byl ten ponizej :) 


Ale rowniez wpadl mi w ucho Jamie Woon w przerobce Solomun <3 



JEDZENIE 

Jestem osoba, ktora kocha jesc. I co gorsza ta moja milosc do jedzenia kloci sie z niechecia do bycia gruba. No po prostu nie moge na siebie patrzec, gdy widze faldki tluszczu na swoim ciele ;P Taka juz poschizowana jestem i nic z tym zrobic nie moge ... w sumie moge :P Nie jesc i cwiczyc. Ale jak tu nie jesc, kiedy istnieje cos takiego jak awokado, losos, chipsy bananowe, winogrona, czarne oliwki i pianki :P Nie jem, a przynajmniej bardzo sie staram nie jesc smieciowego jedzenia i ograniczac ilosc niezdrowych tluszczow. W styczniu czesto podjadalam kanapki z wedzonym lososiem i awokado, duze ilosci owocow czy warzyw. Uwielbiam papryke. Ostatnio odkrylam jak smaczna, slodziutka i chrupiaca moze byc czerwona szpiczasta papryka nadziewana greckim serem. Mniaaaam :)



KSIAZKI 

Kocham czytac od malego dziecka. Juz w zerowce czytalam sama, co prawda sylabami, ale sprawialo mi to wiele przyjemnosci. W ciagu swojego nastoletniego zycia przeczytalam mnostwo ksiazek zarowno ze szkolnej czy miejskiej biblioteki. Pozniej na studiach niestety jedynymi ksiazkami jakie czytalam byly naukowe ;P Teraz w UK nadrabiam i z wielka ochota zatapiam sie w lekturze. W styczniu przeczytalam trzy ksiazki : Biala Masajka, Pocalunek Saddama i Oddajcie mi dzieci. Niestety nie wyrobilam sie z czwarta ;) Ale i tak wierze, ze przeczytam wiecej niz 52 ksiazki w tym roku :) Mam nadzieje, ze slyszeliscie juz o akcji Przeczytam 52 ksiazki w 2015 roku. Absolutnie nie chodzi tu o wyscig i przechwalki, a o to, by zachecic ludzi do czytania :)



CIUCHY 

Uwielbiam swoja nowa kurtke z PINK SODA, ktora kupilam na styczniowych wyprzedazach w sklepie BANK. Kocham jej wielki, cieplutki, pomaranczowy futrzasty kaptur, ktory doskonale chroni mnie od wiatru, deszczu i mrozu. Kurtka jest mega ciepla i nie sposob w niej zmarznac. Do tego ma glebokie kieszenie, ktore sa w stanie duzo pomiescic. Mam nadzieje, ze posluzy mi kilka lat :)


Drugim ulubionym ciuchem w styczniu byl moj czarny futrzaczek, czyli wlochaty sweterek z rekawami 3/4, ktory tez kupilam na wyprzedazy w Primarku za £5. Jest cieplutki, mieciutki i ukrywa nadprogramowe centymentry ;P


ZAPACHY 

W styczniu wypalalam w kominku wosk ze swiatecznej swieczki o zapachu rumowego ponczu , ktora nie wypalila sie do konca w swojej oryginalej puszce. Postanowilam wosk wykorzystac, bo pachnie cudownie slodko i tak przyjemnie.


APLIKACJE 

Moj telefon to moj kochanek. Spedzam z nim wiecej czasu niz z laptopem. W sumie musze przyznac, ze troche jestem od niego uzalezniona, glownie od gier Cupcake Thanksgiving i Candy Blast Mania :D A moja ulubiona aplikacja jest Instagram. Zagladam tam zdecydowanie czesciej niz na FB, czy na swoje blogi. Nawet YT poszedl w odstawke. 

SPRZETY DOMOWE 

Nie wiem, czy kubek mozna nazwac sprzetem domowym, ale odkad kupilam go w B&M az za £1, stal sie moim ulubiencem i najczesciej to w nim pije kawke czy herbatke. Jest wykonany z grubej porecalny, ma wytlaczane serducho i wygodny uchwyt.



NIEMATERIALNY ULUBIENIEC STYCZNIA 

Najwiecej jednak przyjemnosci sprawil mi w tym miesiacu tygodniowy urlop Krzyska, ktory wykorzystalismy na wspolne wypady na kawke do miasta, zakupy i przytulanki od rana do wieczora. To kocham najbardziej :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

FreePrints UK - dobra jakosc za niska cene !

Byl taki czas, ze co miesiac zamawialam sobie zdjecia i jedna fotoksiazke ze strony www.freeprintsapp.co.uk . Tak jak nazwa glosi sa one t...

Szukaj tutaj

UK (365) videoklip (241) recenzja (221) kosmetyki (215) zakupy (200) ksiazka (190) dziecko (100) blogmas (95) funciak (94) Christmas (89) Primark (87) Avon (75) Blackburn (70) wyprzedaze (70) Body Care (63) BM (60) denko (59) prezenty (56) Superdrug (55) do twarzy (55) zwyczaje i tradycje (53) HM (47) edukacja (47) turystycznie (46) foto (45) TK Maxx (42) krem (41) zdrowie (41) ebay (36) kulinarnie (36) TESCO (33) Boots (32) NIVEA (32) do ciala (32) uroda (32) do domu (31) Card Factory (30) Garnier (30) ulubiency (29) pod prysznic (27) natura (26) wlosy (25) GlossyBox (24) higiena jamy ustnej (24) Lidl (23) SH (23) Alterra (22) Sports Direct (21) moda (21) Rossmann (19) The Works (18) lektura dla dzieci (18) polecane filmy (18) Deichmann (16) The Range (16) Wielkanoc (16) zabytki (16) do oczu (15) mascara (15) Halloween (14) swiece zapachowe (14) Dove (13) higiena intymna (13) Simple (12) charity shop (12) free sample (12) lakiery do paznokci (12) muzyka (12) Colgate (11) Clinton Cards (10) DM (10) fitness (9) catrice (8) herbata (8) pedzle (8) cwiczenia (7) egzema (7) inspiracje (7) ecotools (6) eko (6) figura (6) kawa (6) rimmel (6) tag (6) wyzwanie (6) foodhaul (5) katalogi (5) Aldi (4) Blackpool (4) GrazeBox (4) babydream (4) info (4) Niemcy (3) Walentynki (3) Ziaja (3) miesnie brzucha (3) seriale (3) Home Bargains (2) Pierwsza Komunia (2) Polska (2) Sleek (2) VIVO (2) bieganie (2) child benefit (2) cytaty (2) love (2) seks (2) sklepy made in china (2) tangle teezer (2) zasilki (2) BLT (1) Hamburg (1) Manchester (1) PRB (1) child tax (1) paszport (1) wiersz (1) zumba (1)