wtorek, 17 lutego 2015

Primark : listopad, grudzien/2014 oraz styczen,luty/2015

Od pewnego czasu Primark nie jest juz moim stalym obowiazkowym punktem podczas zakupow. Niestety, ale ceny wydaja mi sie mocno zawyzone. Zwykle wole kupic cos w H&M, bo ubrania stamtad sluza nam latami. Jesli juz zawitam w Primarku, to niezawsze mam ochote na robienie zdjec. Nie wiem, co Was interesuje, a fotografowanie wszystkiego na wieszakach jest meczace. Moze macie jakies zdjeciowe zamowienia ? Byloby mi latwiej, gdybym wiedziala, na czym skupic swoja uwage ;) 

Rozowa ramoneska dla dziewczynki ( £16 ) 

































Zdjecia pochodza z roznych miesiecy, od listopada do lutego wlacznie :) 

11 komentarzy:

  1. Piżamki najlepsze...uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie cieplutkie ;) Mam kilka pizamek polarowych i sa mieciutkie wciaz, cieplutkie i milutkie ;P

      Usuń
  2. Kiedys, bardzo czesto kupowalam w Primarku, ale teraz sama widzisz, ze ceny i jakosc nie ida w parze, jak kiedys... Tak, jak pisze Klavell - pizamy sa fajne, skarpetki no i czasem jakies dodatki czy torebki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odnosze wrazenie, ze z roku na rok ciuchy sa coraz drozsze i gorsze. Wiem, ze Primark to nie jest zadna luksusowa marka i szokuja mnie ceny bardzo czesto, bo za ta cene wole isc sobie do H&M, gdzie po prostu wiem, ze ciuch starczy na pare lat, mam ta pewnosc, bo z Primarkowymi to nigdy nie wiadomo, chociaz ja mam to szczescie, ze prawie wszystkie ubrania mi sluza dlugo :)

      Usuń
  3. Jak tak oglądam te Twoje zdjęcie z Primarka to albo coś mi się bardzoooooooooo podoba albo wręcz nie mogę na ten ciuch patrzeć :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam to samo. Czasami robie fotke jakiegos ciucha, bo uznaje go za mega przeokropny :P

      Usuń
    2. O widzisz np.te buty są dla mnie takie mega przeokropne :D

      Usuń
    3. Dla mnie sa takie sobie,ani mi sie specjalnie nie podobaja ani nie wzbudzaja obrzydzenia :) Poza tym w zyciu bym sobie nie kupila butow na takiej szpili,bo bym sie w nich zabila :D

      Usuń
  4. Dawno nie byłam.W sumie tylko pierwszym razem jak byłam to fajne rzeczy byly dla dzieci a potem porażka.
    Nie mój styl.
    Mam piżamy z tej serii w te czarno białe kwiaty tylko ja mam granatowe w kolorowe kwiaty, są ok ale koronka przy koszulce mega drapie.
    Te rękawiczki w te zwierzątka to materiał okropny i te buty mega tandetne :P
    Ale myślę że niebawem pojadę bo czasami dla mnie coś się trafi fajnego
    Ja teraz w Next zmawiam cały czas, w HM to też dawno dawno nie byłam, może jak online będzie u mnie to zamawiać będę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tandetne czy nie to kwestia gustu, a to kazdy ma inne :) Jednym sie podoba, drugim nie - dlatego to jest fajne, bo na ulicach mozna spotkac przeroznie ubranych ludzi ;) Zwlaszcza tu w UK :D Czasami mam ochote wyciagnac telefon i poprosic kogos o zgode na zdjecie, bo jestem zdziwiona doborem ubran itp. :D
      W Next to kupuje jedynie na wyprzedazy i tez nie za duzo, jakos szczegolnie te ciuchy mi sie nie podobaja. Za to moj Krzysiek ma tam upatrzony jeden model bialego t-shirtu i co tydzien kupuje sobie nowy :D Mi sie w Primarku na poczatku nic nie podobalo, dopiero po paru miesiacach w UK zaczelam sie przekonywac do tego stylu, chociaz i teraz jest bardzo duzo ubran, ktore absolutnie nie sa w moim guscie :)

      Usuń
    2. Kochana ja wiem że my mamy inne gusta i Tobie z Next się nie podobają ubrania a mnie jak najbardziej :D
      Przede wszystkim jakość i cenowo też spoko.

      Usuń

FreePrints UK - dobra jakosc za niska cene !

Byl taki czas, ze co miesiac zamawialam sobie zdjecia i jedna fotoksiazke ze strony www.freeprintsapp.co.uk . Tak jak nazwa glosi sa one t...

Szukaj tutaj

UK (365) videoklip (241) recenzja (221) kosmetyki (215) zakupy (200) ksiazka (190) dziecko (100) blogmas (95) funciak (94) Christmas (89) Primark (87) Avon (75) Blackburn (70) wyprzedaze (70) Body Care (63) BM (60) denko (59) prezenty (56) Superdrug (55) do twarzy (55) zwyczaje i tradycje (53) HM (47) edukacja (47) turystycznie (46) foto (45) TK Maxx (42) krem (41) zdrowie (41) ebay (36) kulinarnie (36) TESCO (33) Boots (32) NIVEA (32) do ciala (32) uroda (32) do domu (31) Card Factory (30) Garnier (30) ulubiency (29) pod prysznic (27) natura (26) wlosy (25) GlossyBox (24) higiena jamy ustnej (24) Lidl (23) SH (23) Alterra (22) Sports Direct (21) moda (21) Rossmann (19) The Works (18) lektura dla dzieci (18) polecane filmy (18) Deichmann (16) The Range (16) Wielkanoc (16) zabytki (16) do oczu (15) mascara (15) Halloween (14) swiece zapachowe (14) Dove (13) higiena intymna (13) Simple (12) charity shop (12) free sample (12) lakiery do paznokci (12) muzyka (12) Colgate (11) Clinton Cards (10) DM (10) fitness (9) catrice (8) herbata (8) pedzle (8) cwiczenia (7) egzema (7) inspiracje (7) ecotools (6) eko (6) figura (6) kawa (6) rimmel (6) tag (6) wyzwanie (6) foodhaul (5) katalogi (5) Aldi (4) Blackpool (4) GrazeBox (4) babydream (4) info (4) Niemcy (3) Walentynki (3) Ziaja (3) miesnie brzucha (3) seriale (3) Home Bargains (2) Pierwsza Komunia (2) Polska (2) Sleek (2) VIVO (2) bieganie (2) child benefit (2) cytaty (2) love (2) seks (2) sklepy made in china (2) tangle teezer (2) zasilki (2) BLT (1) Hamburg (1) Manchester (1) PRB (1) child tax (1) paszport (1) wiersz (1) zumba (1)