piątek, 11 kwietnia 2014

Shopping marcowy : SportsDirect, Primark, TkMaxx, H&M, Card Factory, Body Care, Superdrug, Ebay

Witajcie moi Kochani w kolejnym wyzwaniowym dniu kwietnia. Dzisiaj post bardzo przyjemny, bo zakupowy. Ja lubie ogladac wszelkiego rodzaju haule na YT, wiec mam nadzieje, ze i u mnie Wam sie cos spodoba. 

Nie sa to zakupy w porzadku chronologicznym, ale staralam sie je podzielic na MOJE, KRZYSKA i NADULI. Zacznijmy moze od nowosci Nadusiowych. 

CO NOWEGO DOSTAL DUSIAK ? 

Z racji, ze corka nasza od lutego chodzi do sobotniej polskiej szkoly, trzeba bylo kupic jej porzadny plecak. Nosila maly plecaczek i teczke z Monster High, ale to bylo dla niej za duzo do dzwigania i bylo jej niewygodnie. Zreszta i mi sie zle chodzilo po centrum z jej teczka i zakupami, dlatego gdy w Sports Direct wpadl mi w oko ten plecak, nawet sie nie wahalam przed zakupem. Ok, klamiem, zawahalam sie, bo nie wiedzialam, czy brac Hello Kitty czy Myszke Minnie :-)






Zaraz obok plecakow wisialy leginsy, wiec skusilam sie na takie. Dusi od razu sie spodobaly, bo mialy serduszka i czarno-biale paski, a przeciez Mama tez ma leginsy w czarno-biale paski :)



W H&M byly przeceny, ale na bluzeczki z krotkim rekawem, ktorych mamy pod dostatkiem, wiec odpuscilam i kupilam jej czapke z Hello Kitty.


Jesli jestesmy przy H&M to nie moglam sie oprzec i musialam kupic opaske z korona :D To byl strzal w 10, bo Nadia kaze traktowac sie jak krolewne  ;D


W Primarku wpadla mi w rece blekitna koszula w kropeczki i na zatrzaski, ktora baaaardzo spodobala sie Nadusi. Zdjecia nie mam, bo mi sie robic juz nie chce ;)

To chyba wszystko z ubran i akcesorii, wiec przejdzmy do kosmetykow ... pielegnacyjnych rzecz jasna ! :-)

Sprawdzony szampon i plyn do kapieli w jednym z Simple oraz nowosc - E45 Junior - mleczko do kapieli, ktore sie pieni. Jak powiedzielam Dusi, ze Kleopatra tez sie w mleku kapala, to jaka byla uradowana :D 

Plyn do plukania jamy ustnej - z Monster High oczywiscie :-) 

Nadusia w marcu byla zaproszona na dwa przyjecia urodzinowe. Dla jednej kolezanki wybralam ( Nadia akurat byla w polskiej szkole ) poduszke, a dla drugiej kubeczek. Podobno prezenty trafione w dziesiatke. Dziewczynkom sie bardzo podobaly. Do tego oczywiscie kartki z Card Factory  ;-)

Dla Batool :-) 

Dla Batool 

Dla Rabii :-) 

Co tu jeszcze sie znajdzie dla naszej corci ?

Ksiazka z zadaniami puzzlami. Dusia kocha dinozaury od niemowlaka - i nie przesadzam :) The Works - duzy wybor, niskie ceny, duzo promocji. 
Drewniany Pinokio z Charity Shop za £1.50. Nie moglam go zostawic w sklepie. Jest swietny ;) Uwielbiam drewniane zabawki i wierze, ze rozwijaja dzieciaca wyobraznie. Nadusia jest nim oczarowana :) 

A CO NOWEGO DLA MAMUSI, czyli dla mnie ?

Plyn micelarny z Garniera, o ktorym pojawil sie juz post. 

Balsam antycellulitowy z Avon. Oczywiscie wiem, ze wklepywania samych balsamow nic nie da, ale oprocz tego regularnie uprawiam sport i staram sie odzywiac zdrowo ;-) Mam wrazenie, ze ten balsam naprawde dziala ;) 

Bardzo dobrej jakosci biustonosze z Next, ktore kupilam na wyprzedazy za £8 ( dwa ). Sa idealne. Pieknie eksponuja biust, podnosza go i co lubie najbardziej - nic mi nie ucieka z miseczek. Dopiero w UK dowiedzialam sie, ze mam rozmiar DD. Niestety rzadko moge znalezc w Primarku biustonosze 34DD, bo moze i biust mam spory to jednak jestes drobnej budowy i albo stanik byl na mnie za szeroki, albo miseczki za male :/ 

Kupilam to do sukienek i bluzek bez ramiaczek. Mialo byc ciasne, ale nie splaszczac biustu. Ma wymienne wkladki.

Bielizna wyszczuplajaca :D Cos pod sukienke i do lozka :P W przecenie - £5, Primark 

Zmywacz do paznokci bez acetonu ( tutaj duzo jest wlasnie z acetonem ) i bronzer ( nie dla mnie ). 

H&M dzial dla nastolatek :D Bluze kupilam w przecenie za £5 i chociaz za motywem czaski nie przepadam, to ten mi sie spodobal. Jest z takiej gumowej ''koronki''. 

Troche nowosci z serii '' do domu "

The Range - tam jest raj :D Wpadne kiedys z telefonem i Wam pokaze wiecej dobroci. A tutaj mamy drewniane sztucce i plastikowe zielone do salatek. 

Lakier Sally Hansem Sugar Coat, zestaw do oliwy/oleju i octu, szklanki z recyklingu - TK MAXX 

Mi sie spodobaly. Takie oldschoolowe, za to Bob skomentowal : jak po musztardzie :D 

BOBOWE RZECZY :P

Krem intensywnie nawilzajacy z Nivea Men, antyperspirant Loreal Man, zel pod prysznic Lynx ( polski Axe ) 

Dla Nadii : plyn do plukania ust z Hello Kitty, witaminy w zelkach.
Dla Krzyska : krem Nivea Men, zel do wlosow Schwarzkopf, pasta do zebow Colgate Max White One ( naprawde dziala, to dla nas ) i plyn do plukania ust ( bo jakby go moglo zabraknac Kamila :D ) 

I pozostalosci, czyli mieszanka :-)

Grajaca kartka urodzinowa dla mojego brata 

Chomikowi tez trzeba dogadzac - trocinki i mala przekaska 

Pinezki ( gdyby ktos nie rozpoznal :P )  kupilam do przybijania obrazkow Nadii na tablicy, tyle ze to nie jest korkowa i myslalam, ze mi palec odpadnie, a cierpliowosc stracilam przy kolejnych powyginanych :P 

Funciak, czyli pelna roznorodnosc : koszyczek wielkanocny, mocne worki na smieci, slodkosci z Haribo i bardzo niezdrowie, ale ulubione slomki smakowe Nadii, tym razem bananowe. Zakupy typowo wielkanocne beda w innym poscie ;) 

Pasta Colgate Max White dla nas i witaminki w postaci zelek dla Nadii, tym razem z innej firmy i w innym smaku :) 
Prezentacja :) Na pierwszym zdjeciu mam plaszczyk z New Look, ktory kupilam w Charity Shop za £6 i ktory jest na 12-13 lat :D Dusia na zdjeciu w lazience prezentuje moja gabke konjac, o ktorej pisalam we wczesniejszych notkach. Moje nowe okulary z Primarka za £1, dochodze jednak do wniosku, ze mi nie pasuja :P Tesknie za swoimi muchami z H&M, ktore zostawilam w WC na lotnisku w Leeds :/ 
Jak ktos ma ochote, to zapraszam ( pelen spontan, bez obrobek ).


Kilka zdjec z neta :

Mata. Tutaj obrazki sa biale, natomiast na mojej jak mozecie zauwazyc w filmiku sa szare. 
Rekawiczki na silownie - dla Boba :) 

Wolicie haule zakupowe w postaci filmikow czy postow ? :)


2 komentarze:

FreePrints UK - dobra jakosc za niska cene !

Byl taki czas, ze co miesiac zamawialam sobie zdjecia i jedna fotoksiazke ze strony www.freeprintsapp.co.uk . Tak jak nazwa glosi sa one t...

Szukaj tutaj

UK (365) videoklip (241) recenzja (221) kosmetyki (215) zakupy (200) ksiazka (190) dziecko (100) blogmas (95) funciak (94) Christmas (89) Primark (87) Avon (75) Blackburn (70) wyprzedaze (70) Body Care (63) BM (60) denko (59) prezenty (56) Superdrug (55) do twarzy (55) zwyczaje i tradycje (53) HM (47) edukacja (47) turystycznie (46) foto (45) TK Maxx (42) krem (41) zdrowie (41) ebay (36) kulinarnie (36) TESCO (33) Boots (32) NIVEA (32) do ciala (32) uroda (32) do domu (31) Card Factory (30) Garnier (30) ulubiency (29) pod prysznic (27) natura (26) wlosy (25) GlossyBox (24) higiena jamy ustnej (24) Lidl (23) SH (23) Alterra (22) Sports Direct (21) moda (21) Rossmann (19) The Works (18) lektura dla dzieci (18) polecane filmy (18) Deichmann (16) The Range (16) Wielkanoc (16) zabytki (16) do oczu (15) mascara (15) Halloween (14) swiece zapachowe (14) Dove (13) higiena intymna (13) Simple (12) charity shop (12) free sample (12) lakiery do paznokci (12) muzyka (12) Colgate (11) Clinton Cards (10) DM (10) fitness (9) catrice (8) herbata (8) pedzle (8) cwiczenia (7) egzema (7) inspiracje (7) ecotools (6) eko (6) figura (6) kawa (6) rimmel (6) tag (6) wyzwanie (6) foodhaul (5) katalogi (5) Aldi (4) Blackpool (4) GrazeBox (4) babydream (4) info (4) Niemcy (3) Walentynki (3) Ziaja (3) miesnie brzucha (3) seriale (3) Home Bargains (2) Pierwsza Komunia (2) Polska (2) Sleek (2) VIVO (2) bieganie (2) child benefit (2) cytaty (2) love (2) seks (2) sklepy made in china (2) tangle teezer (2) zasilki (2) BLT (1) Hamburg (1) Manchester (1) PRB (1) child tax (1) paszport (1) wiersz (1) zumba (1)