niedziela, 1 września 2013

Nowy portfel David Jones

Kilka dni temu ''przeprowadzilam sie'' do nowego portfela. Stary mial juz 2 lata i przez ten czas dzielnie mi sluzyl. Niestety wszystko ma swoj koniec i bialy portfel ze slodkim misiem musial ustapic miejsca niebieskiemu z David Jones. 

Ciekawa jestem, czy tylko ja mam tendencje do chomikowania smieci w portfelu. Pelno paragonow, kuponow - mialam w nim nawet ususzone kwiatki hahaha 

 
Nosilam w nim stare karty do bankomatu i jakies wizytowki tez sie tam znalazly. Moj portfelik byl grzeczny i nie marudzil, ale w koncu sie poprul :D 


Mysle jednak, ze jak na portfel za 6 zl z taniego sklepu, trzymal sie bardzo dlugo w nienaruszonym stanie. 

Pare dni temu wyruszylam na poszukiwania nowego. Zaszlam do Primarka, ale nie mieli wielkiego wyboru. Ja chcialam, zeby byl maly i poreczny ( zebym mogla go schowac do listonoszki ), zeby mial duzo przegrodek i miejsce na zamek, gdzie bede mogla schowac monety. No i najwazniejsze bylo dla mnie to, zebym mogla w nim ulokowac zdjecia Krzyska i Nadii. 

W Primarku byly male i poreczne z miescem na monety, ale bez miejsca na zdjecia. Pozniej przypomonialam sobie, ze przeciez w TK MAXX maja portefele w rozsadnych cenach i tam na pewno cos znajde. 

Wybralam dwa, a Dusia dokonala ostatnecznego wyboru. 


Ten ma baaaardzo duzo przegrodek. 





Jest starannie wykonany. Podoba mi sie jego kolor i sposob zapiecia. 



Jest w nim tyle miejsca, ze polowa z tych przegrodek poki co pozostala pusta :-) 

Portfel kosztowal £9.99, a jego cena regularna to £16.99 - ale w TK Maxx mozna wiele rzeczy nabyc taniej :-) Nawet nie wiedzialam, ze to taka dobra firma :-) 

Mam nadzieje, ze bedzie mi sluzyl dlugie lata :-)

4 komentarze:

  1. fajny kolorek. Mam bardzo podobny portwel, tzn kształt i kieszinki identyczne, kupiłam u nas w hausie na wyprzedaży za 20 zeta i świetnie mi służy:)

    OdpowiedzUsuń

FreePrints UK - dobra jakosc za niska cene !

Byl taki czas, ze co miesiac zamawialam sobie zdjecia i jedna fotoksiazke ze strony www.freeprintsapp.co.uk . Tak jak nazwa glosi sa one t...

Szukaj tutaj

UK (365) videoklip (241) recenzja (221) kosmetyki (215) zakupy (200) ksiazka (190) dziecko (100) blogmas (95) funciak (94) Christmas (89) Primark (87) Avon (75) Blackburn (70) wyprzedaze (70) Body Care (63) BM (60) denko (59) prezenty (56) Superdrug (55) do twarzy (55) zwyczaje i tradycje (53) HM (47) edukacja (47) turystycznie (46) foto (45) TK Maxx (42) krem (41) zdrowie (41) ebay (36) kulinarnie (36) TESCO (33) Boots (32) NIVEA (32) do ciala (32) uroda (32) do domu (31) Card Factory (30) Garnier (30) ulubiency (29) pod prysznic (27) natura (26) wlosy (25) GlossyBox (24) higiena jamy ustnej (24) Lidl (23) SH (23) Alterra (22) Sports Direct (21) moda (21) Rossmann (19) The Works (18) lektura dla dzieci (18) polecane filmy (18) Deichmann (16) The Range (16) Wielkanoc (16) zabytki (16) do oczu (15) mascara (15) Halloween (14) swiece zapachowe (14) Dove (13) higiena intymna (13) Simple (12) charity shop (12) free sample (12) lakiery do paznokci (12) muzyka (12) Colgate (11) Clinton Cards (10) DM (10) fitness (9) catrice (8) herbata (8) pedzle (8) cwiczenia (7) egzema (7) inspiracje (7) ecotools (6) eko (6) figura (6) kawa (6) rimmel (6) tag (6) wyzwanie (6) foodhaul (5) katalogi (5) Aldi (4) Blackpool (4) GrazeBox (4) babydream (4) info (4) Niemcy (3) Walentynki (3) Ziaja (3) miesnie brzucha (3) seriale (3) Home Bargains (2) Pierwsza Komunia (2) Polska (2) Sleek (2) VIVO (2) bieganie (2) child benefit (2) cytaty (2) love (2) seks (2) sklepy made in china (2) tangle teezer (2) zasilki (2) BLT (1) Hamburg (1) Manchester (1) PRB (1) child tax (1) paszport (1) wiersz (1) zumba (1)