niedziela, 15 września 2013

Krem wygladzajacy Ziaja 25+

Będąc w Polsce na urlopie, kupiłam w Hebe krem mojej ulubionej polskiej firmy kosmetycznej. Używałam mleczko i tonik z Ziaji, a także masło kakaowe do twarzy ( które tez sobie kupiłam ). Niestety Ziaja 25+ już mi się skończył i będę musiała prosić o przysługę koleżankę z Polski, żeby mi zrobiła ich zapas :-) 

Jest to półtłusty krem na dzień i na noc dla osób od 25 roku życia.



Zawiera kompleks witamin : E, C, B3, B5, B6 ; sol sodowa PCA, aktywator odnowy lipidowej.

- wiąże wodę i zapobiega jej nadmiernej utracie 
- trwale nawilża naskórek oraz głębsze warstwy skory 
- skutecznie regeneruje lipo-strukturę naskórka
- chroni przed przedwczesnym starzeniem 

Oprocz tego w jego skladzie znajduje sie mieszanina roslinnych polisacharydow, ktora zwieksza elastycznosc i jedrnosc skory, poprawia gladkosc naskorka, przyspiesza procesy regeneracji , zapobiega powstawaniu zmarszczek. 


Jest to jednocześnie nawilżający krem matujący i wygładzający, dzięki czemu nasza skora pozostaje gładka i nawilżona przez długi czas. 

Zapłaciłam za niego ok. 10 zl ( 50 ml ) 

Zalety wg mnie : 

- ma lekka konsystencje 
- skora rano jest świeża i wypoczęta ( po nocnej aplikacji ) 
- nie podrażnia


Wady : 

- pojemność ;P 
- zapach ( mi nie odpowiadał ) 

Na temat wygładzania zmarszczek wypowiedzieć sie nie mogę, bo użyłam tylko jedno opakowanie. A może Wy go znacie i macie swoje zdanie ?

11 komentarzy:

  1. chyba za stara jestem na ten krem :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ja używam i dla mnie jest ok, tylko fakt ten zapach, zresztą wiele kosmetyków z ziai ma jak dla mnie specyficzny zapach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem nawet jak okreslic ten zapach. No dla mnie jest dosyc drazniacy, chociaz wiadomo mozna sie przyzwyczaic.

      Usuń
  3. moim jedynym kremem jest teraz hipp:P podkradam mojemu dziecku, mnie kremy z ziaji podraznialy wiec juz nawet nie kupuje:( mialam krem od kosmetyczki z clareny z kwasem hialuronowym i byl super tyle ze kosztowal prawie 100 zl, zuzylam 3 opakowania i przezucialam sie na hippa bo jest tak samo delikatny a i kwota jego nie odstrasza:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja na ten akurat za stara jestem ale innych kosmetyków używam,wczoraj kupiłam żel pod prysznic gruszkowy i dla chłopców serię na trądzik.bardzo lubię krem kozie mleko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Slyszalam wiele pozytywnych opinii o tych kremach Kozie Mleko.

      Usuń
  5. miałam krem z tej serii matujący ale właśnie się zastanawiam czy kupować produkty 25+ czy już 30+

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyna mojego brata chwli sobie krem z koziego mleka tej firmy, od lat go stosuje i jak jest ona lub mój brat w Polsce to robi zapas:) także chyba dobry:)

    OdpowiedzUsuń

FreePrints UK - dobra jakosc za niska cene !

Byl taki czas, ze co miesiac zamawialam sobie zdjecia i jedna fotoksiazke ze strony www.freeprintsapp.co.uk . Tak jak nazwa glosi sa one t...

Szukaj tutaj

UK (365) videoklip (241) recenzja (221) kosmetyki (215) zakupy (200) ksiazka (190) dziecko (100) blogmas (95) funciak (94) Christmas (89) Primark (87) Avon (75) Blackburn (70) wyprzedaze (70) Body Care (63) BM (60) denko (59) prezenty (56) Superdrug (55) do twarzy (55) zwyczaje i tradycje (53) HM (47) edukacja (47) turystycznie (46) foto (45) TK Maxx (42) krem (41) zdrowie (41) ebay (36) kulinarnie (36) TESCO (33) Boots (32) NIVEA (32) do ciala (32) uroda (32) do domu (31) Card Factory (30) Garnier (30) ulubiency (29) pod prysznic (27) natura (26) wlosy (25) GlossyBox (24) higiena jamy ustnej (24) Lidl (23) SH (23) Alterra (22) Sports Direct (21) moda (21) Rossmann (19) The Works (18) lektura dla dzieci (18) polecane filmy (18) Deichmann (16) The Range (16) Wielkanoc (16) zabytki (16) do oczu (15) mascara (15) Halloween (14) swiece zapachowe (14) Dove (13) higiena intymna (13) Simple (12) charity shop (12) free sample (12) lakiery do paznokci (12) muzyka (12) Colgate (11) Clinton Cards (10) DM (10) fitness (9) catrice (8) herbata (8) pedzle (8) cwiczenia (7) egzema (7) inspiracje (7) ecotools (6) eko (6) figura (6) kawa (6) rimmel (6) tag (6) wyzwanie (6) foodhaul (5) katalogi (5) Aldi (4) Blackpool (4) GrazeBox (4) babydream (4) info (4) Niemcy (3) Walentynki (3) Ziaja (3) miesnie brzucha (3) seriale (3) Home Bargains (2) Pierwsza Komunia (2) Polska (2) Sleek (2) VIVO (2) bieganie (2) child benefit (2) cytaty (2) love (2) seks (2) sklepy made in china (2) tangle teezer (2) zasilki (2) BLT (1) Hamburg (1) Manchester (1) PRB (1) child tax (1) paszport (1) wiersz (1) zumba (1)