czwartek, 11 sierpnia 2016

Tag Mamy byc

Dawno nie było u mnie żadnego tagu, wiec zapraszam na moje małe zwierzenia :-)

1. Ile masz dzieci i w jakim wieku?

Mam dwoje dzieci. Corka ma 8 lat, a syn 5 tygodni i trzy dni. 


2.W jakim wieku zostałaś mamą?

Miałam 22 lata, gdy po raz pierwszy zostałam mama. 



3.Czym najbardziej martwisz się ( poza zdrowiem) jeśli chodzi o dziecko/dzieci?

Jak większość rodziców martwi mnie niemal wszystko : czy będą szczęśliwe, czy będzie im się układać w sprawach uczuciowych i zawodowych, czy będą żyć w czasach pokoju, czy nie spotka ich nic złego ... 



4. Opisz w kilku zdaniach jak wygląda Twój standardowy dzień.

Jak Nadia idzie do szkoły to : Milosz budzi mnie i chce jeść, po karmieniu ogarniam siebie, później budzę Nadie, ona się szykuje do szkoły, a ja ubieram Miloszka. Schodzę na dol, robię Nadii śniadanie, po śniadaniu odprowadzam ja do szkoły. Jak jest ładna pogoda, to idę z Małym na spacer. W domu robię to, co każda kura domowa : sprzątania, gotowanie, zajmowanie się Miloszkiem. Po 15.00 wychodzę po Dusie, zaliczamy plac zabaw, a w domu znów zajmuje się najmłodszym członkiem rodziny. Wieczorem wrzucam dzieci do kąpieli, jak Milosz nie marudzi, to siedzę z nim u Dusi i czytam jej książkę. A gdy Nadia ma wakacje, to w sumie niewiele się zmienia, może tyle, ze więcej czasu spędzamy na spacerowaniu w trójkę. 


5. Ile czasu w ciągu dnia masz tylko dla siebie i na co go poświęcasz?

Kiedy miałam tylko Nadie, miałam tez duzo więcej czasu dla siebie i swoje przyjemności. Teraz tego czasu mam naprawdę mało i wykorzystuje go na czytanie książek, surfowanie po internecie czy długa kąpiel z małym salonem SPA. Po wakacjach wracam na swoje zajęcia fitness. 

6. Podaj jakąś radę w kwestii organizacji czasu.

Nie jestem zwolenniczka dawania rad, ale polecam robić wszystko od razu i niczego nie odkładać na potem. Oczywiście jak nam dzieci na to pozwalają. 


7. Co Ci pomaga w momencie kiedy masz dość? Co wtedy robisz?

Zostawiam dzieci z ich tatusiem i wychodzę do innego pomieszczenia albo na świeże powietrze odetchnąć. Ale rzadko mam dość ;-P Jakos potrafię trzymać nerwy na wodzy. 


8. Jaki komentarz osób trzecich Cię najbardziej denerwuje odnośnie wychowania i opieki nad dzieckiem?

Ciężko mi to stwierdzić, ponieważ nie dostaje takich rad/komentarzy. Moi bliscy powstrzymują się od tego :-) Ale podejrzewam, ze wkurzałoby mnie, gdyby ktoś mi mówił, jak powinnam wychowywać swoje dzieci :-) 


9. Co najbardziej zaskoczyło Cię w macierzyństwie?

Myślę, ze to, ze można pokochać taka istotkę miłością bezgraniczna i bezinteresowna ; cieszyć się i wzruszać z najmniejszej drobnostki :-)


10. Dlaczego warto być mamą?

Nie umiem odpowiedzieć na to pytanie. Tego nie da się porównać do niczego innego. Bycie mama to cudowne uczucie, chociaż macierzyństwo to ciężki kawałek chleba. Warto dla tego uśmiechu, buziaka, przytulenia ... dla tego niesamowitego uczucia, tej więzi, jaka łączy rodzica z dzieckiem. Ja tylko spojrzę na swoje dzieci i wiem, ze nie cofnęłabym czasu za nic w świecie. 


4 komentarze:

  1. Rety jaki slodziak Miloszek♡♡♡
    Nadusia tak juz urosla😍
    Kochana wszystkiego naj, buziole😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :)
      Wyrosla, wyrosla ... pyskuje jak trzeba ;-)
      A synus slodki, az do schrupania :-)

      Usuń
  2. Z pyskowaniem to chyba taki wiek😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby z wiekiem przeszlo, ale podobno to tak nie dziala ;P

      Usuń

FreePrints UK - dobra jakosc za niska cene !

Byl taki czas, ze co miesiac zamawialam sobie zdjecia i jedna fotoksiazke ze strony www.freeprintsapp.co.uk . Tak jak nazwa glosi sa one t...

Szukaj tutaj

UK (365) videoklip (241) recenzja (221) kosmetyki (215) zakupy (200) ksiazka (190) dziecko (100) blogmas (95) funciak (94) Christmas (89) Primark (87) Avon (75) Blackburn (70) wyprzedaze (70) Body Care (63) BM (60) denko (59) prezenty (56) Superdrug (55) do twarzy (55) zwyczaje i tradycje (53) HM (47) edukacja (47) turystycznie (46) foto (45) TK Maxx (42) krem (41) zdrowie (41) ebay (36) kulinarnie (36) TESCO (33) Boots (32) NIVEA (32) do ciala (32) uroda (32) do domu (31) Card Factory (30) Garnier (30) ulubiency (29) pod prysznic (27) natura (26) wlosy (25) GlossyBox (24) higiena jamy ustnej (24) Lidl (23) SH (23) Alterra (22) Sports Direct (21) moda (21) Rossmann (19) The Works (18) lektura dla dzieci (18) polecane filmy (18) Deichmann (16) The Range (16) Wielkanoc (16) zabytki (16) do oczu (15) mascara (15) Halloween (14) swiece zapachowe (14) Dove (13) higiena intymna (13) Simple (12) charity shop (12) free sample (12) lakiery do paznokci (12) muzyka (12) Colgate (11) Clinton Cards (10) DM (10) fitness (9) catrice (8) herbata (8) pedzle (8) cwiczenia (7) egzema (7) inspiracje (7) ecotools (6) eko (6) figura (6) kawa (6) rimmel (6) tag (6) wyzwanie (6) foodhaul (5) katalogi (5) Aldi (4) Blackpool (4) GrazeBox (4) babydream (4) info (4) Niemcy (3) Walentynki (3) Ziaja (3) miesnie brzucha (3) seriale (3) Home Bargains (2) Pierwsza Komunia (2) Polska (2) Sleek (2) VIVO (2) bieganie (2) child benefit (2) cytaty (2) love (2) seks (2) sklepy made in china (2) tangle teezer (2) zasilki (2) BLT (1) Hamburg (1) Manchester (1) PRB (1) child tax (1) paszport (1) wiersz (1) zumba (1)