wtorek, 26 listopada 2013

Moja skromna kolekcja lakierow do paznokci

Kiedys u jednej vlogerki na YT widzialam fajny gadzet, ktory moze posluzyc nam jako wzornik lakierow.



Zacznijmy od lakierow z firmu MUA, ktore dostepne sa w Superdrug i kosztuja tylko funta. Lakiery sa bardzo trwale ( 5 dni wytrzymuja spokojnie ), nie odpryskuja ( troszke tylko sciera sie na koniuszkach paznokci ). Z kryciem roznie bywa, zwykle nakladam 2 warstwy. Maja ladna, elegancka buteleczke ( bardzo podobna do Essie ). 


Kolejne dwa lakiery kupilam w sklepie Body Care. Odcien Sunset Trip wygladal ladnie w buteleczce, ale na paznokciu juz mi sie nie podobal. Drugi ujdzie, ale tez szalu nie robi. Sa nietrwale, ale niedrogie. Dawno nimi nie malowalam paznokci. 


Mam tez kilka lakierow, ktore dostalam w prezencie.  Wszystkie te lakiery sa srednio trwale. A glitter sciera sie od razu ha ha :-) ( bo to EYELINER hahaha nie moge normalnie sama sie z siebie smieje ;D ). Wlasnie mnie Klavell w komentarzu uswiadomila ;D Nie wiem, dlaczego majac go tyle razy w reku i czytajac eyeliner nie zajarzylam, ze to eyeliner :D 


Lakiery z P2 bardzo mi sie spodobaly i ciesze sie, ze Klavell wybrala dla mnie ten zielony odcien, bo bedzie idealny na swieta :D i moj ulubiony topper z Essence. 


Razem ze mna do UK przybyly lakiery z Polskie. Jeden ( niebieski ) z Wibo niestety juz zasechl, ale czarny wciaz trzyma sie swietnie, a mam je juz ze dwa lata. Pokazywalam je TUTAJ. A ten delikatny prawie przezroczysty roz dostalam od przyjaciolki, ktora chciala zachecic mnie do malowania paznokci hi hi i sie udalo ;-) 


Mam rowniez dwa lakiery z Rimmel, ale oba po czasie zrobily sie paskudne :( Ten czerwony brokatowy nabral konsystencji plasteliny, a sliczny koralowy strasznie sie ciagnie i zle sie nim juz maluje paznokcie. 



I trzy lakiery z roznych firm : mietusek z Avon ( slabe krycie ), Nails Inc ( odpryskuje bardzo szybko, nietrwaly i schodzi platami, a nie sa to najtansze lakiery ) oraz perlowy roz z funciaka ( od kolezanki ) 


Czas na odzywki itp. 

Zelowa baza pod lakier z Avon. Nie mam do niej zastrzezen, bardzo szybko schnie. Patons - utwardzacz do paznokci. Beznadzieja. Pisalam o nim TUTAJ. 


Zel do usuwania skorek dostalam od Klavell, ale bardzo rzadko go uzywam. Za to odzywke Eveline 6 in 1 uwielbiam. Bardzo ladnie zadbala o moje paznokcie. Pozostawia na nich piekny mleczny odcien bieli, ladnie lsnia i szybko rosna, sa twardsze, nie rozdwajaja sie. Uzywam jej juz bardzo dlugo i nie mialam zadnej przykrej sytuacji. Wiem, ze ta 8 in 1 ma rozne opinie w internecie. Niestety w Polsce nigdzie nie moglam znalezc 6 in 1 :/ 


A ze sprzetow to mam w posiadaniu dwa szklane pilniczki :-) 


Kolekcja jak widac bardzo skromna, jednak uznalam, ze nie bede jej poszerzac, bo naprawde ta ilosc lakierow, jaka obecnie posiadam, jest dla mnie wystarczajaca. 

19 komentarzy:

  1. Ja mam tą 8w 1 i 9w 1 i są ok.Ja sobie chwalę.
    Nie pamiętam kiedy miałam pomalowane paznokcie lakierem choć mam ich sporo to leżą bo jednak wolę naturalne tzn.odżywka mi starczy - mleczny kolor najlepiej mi psuje.Własnie taki jaki nadaje Eveline ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. no nie wiem czy skromna, jak dla mnie to more than enough :) ja mam chyba trochę mniej a i tak nie daje rade ich wykorzystywać :)
    pozdrowki,
    Asia, mama Zo. Ig.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym miala pewnie mniej, ale dostalam w prezencie, to sie uzbieralo :-) A paznokcie i tak rzadko maluje ;)

      Usuń
  3. Nie moge...hahahah....wybacz juz sie nie smieje...Asico Moja Droga Ukochana - gliter siera sie od razu bo to eyeliner do kresek na powiekach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jaaaa przeciez pisze, ze EYELINER :D nie moge sama z siebie :D

      Usuń
  4. Asica I love u ! ;**** heheheh posikalam sie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz co :D Ja nie wiem, nie mam pojecia, jak ja to czytalam i nie zajarzylam ;D Bylam przekonana, ze to taki lakier do zdobienia paznokci :D No, ale fajnie, ze mam nowy eyeliner :D A tak mi sie przypomnialo od razu, jak Krzysiek kupil smietane Elmea z truskawka, myslac ze to jogurt truskawkowy :D

      Usuń
  5. Ja mam 4: inglot 04 wybielający, inglot do końcówek, bordowy z rimmel i sally hansen odżywka. That's it !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z mojej kolekcji pozbylam sie trzech : dwa juz nie nadaja sie do malowania, a trzeci okazal sie eyelinerem :D

      Usuń
  6. Ja mam 2 - czerwony z inglota i bezowy z rimmela. i top coat z essie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo zwykle tak jest, ze ma sie ich pelno, a uzywa tylko 2-3 kolorow ;- )

      Usuń
  7. Ja uwielbiam malować paznokcie:) odżywka z eveline jest świetna, zarówno ta Twoja, jak i ta 8w1.Ładna kolekcja:) ja teraz poszalałam, w rossmanie są u nas wszystkie lakiery - 40% więc uzupełniłam swoja kolekcję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Slyszalam wlasnie o tej promocji w Rossmanie :-) To Ci sie fajnie trafilo :) Ja ubolewam nad tym, ze jak mi sie skonczy ta odzywka, to bedzie problem, zeby ja gdzies zdobyc :/

      Usuń
  8. ja bym tego na bank nie nazwała małą kolekcją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj na YT ogladalam filmik, gdzie laska miala 70 lakierow ;D

      Usuń
    2. Wiem kogo filmik, ale mógłby też być to mój :D Ostatnio trochę oddałam koleżance, więc może już 70-sciu nie ma:) A teraz było -40% w rossmanie, także :P

      Usuń
    3. take sie znow do 70-sciu uzbieralo :D

      Usuń
  9. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

FreePrints UK - dobra jakosc za niska cene !

Byl taki czas, ze co miesiac zamawialam sobie zdjecia i jedna fotoksiazke ze strony www.freeprintsapp.co.uk . Tak jak nazwa glosi sa one t...

Szukaj tutaj

UK (365) videoklip (241) recenzja (221) kosmetyki (215) zakupy (200) ksiazka (190) dziecko (100) blogmas (95) funciak (94) Christmas (89) Primark (87) Avon (75) Blackburn (70) wyprzedaze (70) Body Care (63) BM (60) denko (59) prezenty (56) Superdrug (55) do twarzy (55) zwyczaje i tradycje (53) HM (47) edukacja (47) turystycznie (46) foto (45) TK Maxx (42) krem (41) zdrowie (41) ebay (36) kulinarnie (36) TESCO (33) Boots (32) NIVEA (32) do ciala (32) uroda (32) do domu (31) Card Factory (30) Garnier (30) ulubiency (29) pod prysznic (27) natura (26) wlosy (25) GlossyBox (24) higiena jamy ustnej (24) Lidl (23) SH (23) Alterra (22) Sports Direct (21) moda (21) Rossmann (19) The Works (18) lektura dla dzieci (18) polecane filmy (18) Deichmann (16) The Range (16) Wielkanoc (16) zabytki (16) do oczu (15) mascara (15) Halloween (14) swiece zapachowe (14) Dove (13) higiena intymna (13) Simple (12) charity shop (12) free sample (12) lakiery do paznokci (12) muzyka (12) Colgate (11) Clinton Cards (10) DM (10) fitness (9) catrice (8) herbata (8) pedzle (8) cwiczenia (7) egzema (7) inspiracje (7) ecotools (6) eko (6) figura (6) kawa (6) rimmel (6) tag (6) wyzwanie (6) foodhaul (5) katalogi (5) Aldi (4) Blackpool (4) GrazeBox (4) babydream (4) info (4) Niemcy (3) Walentynki (3) Ziaja (3) miesnie brzucha (3) seriale (3) Home Bargains (2) Pierwsza Komunia (2) Polska (2) Sleek (2) VIVO (2) bieganie (2) child benefit (2) cytaty (2) love (2) seks (2) sklepy made in china (2) tangle teezer (2) zasilki (2) BLT (1) Hamburg (1) Manchester (1) PRB (1) child tax (1) paszport (1) wiersz (1) zumba (1)