wtorek, 25 czerwca 2013

Primark UK, czerwiec 2013

Post specjalnie dedykowany Primarkomaniaczkom :-) 

Bielizna w Primarku jest przepiekna i znajdziemy tam chyba wszystkie mozliwe rozmiary. Ceny sa przerozne od £3 do £7. Znajdziemy tam biustonosze, majteczki, komplety, gorsety, koszulki nocne - wlasciwie wszystko :-)


Przepraszam z gory za jakosc nagran, ale nagrywam to raczej z ukrycia, zeby nikt mnie nie pogonil :P Zdjecia tez staram sie robic z ukrycia. Wolalam sie nie pytac, czy mozna, bo jakby sie nie zgodzili, to pewnie bym byla pod obserwacja. A tak nikt na mnie uwagi nie zwraca ;) Chociaz kiedys robilam sobie zdjecie podczas przymierzania butow i pracownicy obok nie zareagowali.







A teraz czas na ... BUTY ;-)




Chwilowo wiecej fotek nie posiadam, ale zapraszam pod koniec miesiaca na haul zakupowy, gdzie pokaze pare rzeczy z Primarka ;-) 

16 komentarzy:

  1. Ajj, za tydzień i ja zrobię nalot na Primark!!! Uwielbiam ten sklep i uwielbiam ciuchy z niego ;))
    Teraz już w każdej chwili będę mogła tam pójść, a nie od święta.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nalot na Primark dwa razy w tygodniu ;) Nie dosc, ze ciuchy maja tam tanie i jak dla mnie gatunkowo tez nie najgorsze, to sa tez czesto wyprzedaze. Poza tym maja piekne ubrania dla dzieci, swietne buty, torebki :) Duzo bizu - jesli ktos lubi, bo ja nie nosze ;) Akurat ten nasz nie jest duzy. Juz sobie wyobrazam jaki szal cial bedzie jak wejde do tego w Manchester ;) Krzyskowi w pracy mowili, zeby mnie tam nie zabieral - bo nie wyjdziemy z niego przez 3 dni ;) Nie lubie tylko chodzic w soboty i z reguly nie chodze, bo wtedy sa dzikie tlumy, a ja tego nienawidze ;)

      Usuń
  2. och jak ja zazdroszczę Ci takiego wyboru. Ceny tez są rewelacyjne. Ja szukałam japonek dla mojego Kuby i było ciężko. On ma rozmiar 39 i ma 11 lat.tak więc dziecinne są do rozmiaru 36 męskie od 41.Bidulek jest zawsze zły, że nie ma nic dla niego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurcze to pewnie wysoki jest ? Ja mialam kolege ( sasiada ) wiekszego od siebie o pol metra ;D Chodzilismy do jednej klasy, jeny jak ja sie przy nim glupio czulam - on 2 m wzrostu, a ja krasnal :P I on tez mial za dzieciaka zawsze problem z butami czy spodniami, a najgorzej to chyba mial z bluzami, bo wszystkie mialy za krotkie rekawy :) Cos wymyslilam, ale to na FB sie odezwe ;)

      Usuń
  3. Ajj wszystkie kolory teczy ;) Jak bym tam wpadla....to polowa w koszyku :D

    OdpowiedzUsuń
  4. byłam kiedyś w primarku mają naprawdę super i niedrogie rzeczy;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj zaszalałbym tam :)
    Wszystkie staniczki i majciochy podobają mi się :D
    buty też świetne .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko czesc, niewielka czesc, tego co tam znalezc mozna ;)

      Usuń
  6. Ale wybór, japonki super, wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja tylko w Primarku zakupy ostatnio ubranowe robie :-P

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. A Ty jeszcze Kochana nie dojechalas do tego Primarka u siebie ? :)

      Usuń

FreePrints UK - dobra jakosc za niska cene !

Byl taki czas, ze co miesiac zamawialam sobie zdjecia i jedna fotoksiazke ze strony www.freeprintsapp.co.uk . Tak jak nazwa glosi sa one t...

Szukaj tutaj

UK (365) videoklip (241) recenzja (221) kosmetyki (215) zakupy (200) ksiazka (190) dziecko (100) blogmas (95) funciak (94) Christmas (89) Primark (87) Avon (75) Blackburn (70) wyprzedaze (70) Body Care (63) BM (60) denko (59) prezenty (56) Superdrug (55) do twarzy (55) zwyczaje i tradycje (53) HM (47) edukacja (47) turystycznie (46) foto (45) TK Maxx (42) krem (41) zdrowie (41) ebay (36) kulinarnie (36) TESCO (33) Boots (32) NIVEA (32) do ciala (32) uroda (32) do domu (31) Card Factory (30) Garnier (30) ulubiency (29) pod prysznic (27) natura (26) wlosy (25) GlossyBox (24) higiena jamy ustnej (24) Lidl (23) SH (23) Alterra (22) Sports Direct (21) moda (21) Rossmann (19) The Works (18) lektura dla dzieci (18) polecane filmy (18) Deichmann (16) The Range (16) Wielkanoc (16) zabytki (16) do oczu (15) mascara (15) Halloween (14) swiece zapachowe (14) Dove (13) higiena intymna (13) Simple (12) charity shop (12) free sample (12) lakiery do paznokci (12) muzyka (12) Colgate (11) Clinton Cards (10) DM (10) fitness (9) catrice (8) herbata (8) pedzle (8) cwiczenia (7) egzema (7) inspiracje (7) ecotools (6) eko (6) figura (6) kawa (6) rimmel (6) tag (6) wyzwanie (6) foodhaul (5) katalogi (5) Aldi (4) Blackpool (4) GrazeBox (4) babydream (4) info (4) Niemcy (3) Walentynki (3) Ziaja (3) miesnie brzucha (3) seriale (3) Home Bargains (2) Pierwsza Komunia (2) Polska (2) Sleek (2) VIVO (2) bieganie (2) child benefit (2) cytaty (2) love (2) seks (2) sklepy made in china (2) tangle teezer (2) zasilki (2) BLT (1) Hamburg (1) Manchester (1) PRB (1) child tax (1) paszport (1) wiersz (1) zumba (1)