sobota, 8 czerwca 2013

Ebay-owe zdobycze ubraniowe dla Nadii

Chcialabym Wam pokazac ubrania, ktore wylicytowalam dla Nadii na ebay.co.uk. Z wiekszosci jestem zadowolona, ale byly tez dwie bluzki, ktore mialy zolte plamy, o ktorych nie bylo mowy w opisie. Na szczescie jakos sobie z nimi poradzilam. Bedzie filmik ! :-)



PRIMARK ( 99 p. ) 


ZARA 


RIVER ISLAND ( £1.84 )


CHEROKEE ( 99 p. )


GEORGE ( 75 p. ) 


MINI BODEN ( £1.24 )


GEORGE ( 99 p. ) 


H&M ( £1.04 ) 


PRIMARK ( 99 p. ) 


DISNEY ( 99 p. ) 


GEORGE ( £1.04 ) 


MINI BODEN ( £1.41 )


NEXT ( £1.04 )


PRIMARK ( rozowe ) i jakies dwie nieznane marki ( £1.70 )


Nie wiem z czego, dowiecie sie pewnie na filmiku :-)
( 99 p. )


Teraz Dusi nie brakuje niczego do ubrania. Ostatnio bylam tez w H&M i kupilam jej 2 pary krotkich spodenek i jedne dluzsze. Kupilam jej tez fartuszek do szkoly, dlugie skarpetkowe podkolanowki i majteczki. Teraz trzeba jej tylko kupic czerwony cienki kardigan do szkoly oraz jakies sportowie obuwie.

Robicie zakupy na ebay, allegro itp. ? :-) 

12 komentarzy:

  1. Ja bardzo dużo kupuje na allegro. Ciuchy, meble, sprzęt rtv, buty, firany, jakieś akcesoria do huśtawki tarasowej. Wszystko co uważam, że jest mi potrzebne, a nie mam czasu iść normalnie do sklepu, bo jednak pracuję;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, ze jak ktos pracuje od rana do wieczora to ani czasu ani ochoty nie ma na latanie po sklepach ;) Dobrze, ze mozna zrobic zakupy online ;)

      Usuń
  2. fajne te ciuszki, najfajniejsza ta mgiełka:) tez często i dużo kupuje na allegro, ale ciuchy to trochę się boje, ze nie będą pasowały, za to buty to często.
    Fajna maskotka w tle, ta pomarańczowa:) i bardzo oryginalne imię dla chomika:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dla siebie nie kupuje, wole pochodzic po sklepach :P
      Maskotka z Charity Shop :-)
      A imie chomik dostal po mnie :P Podobne uzebienie ;P

      Usuń
  3. Ja na ebayu kupuje duzo ksiazek, ogolnie lubie licytowac :) a własnie sobie uswiadomilam ze nigdy nie kupilam tam zadnego ubrania, nie wiem w sumie czemu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Licytowac wlasnie nie lubie, bo sie wkurzam, jak przegram a jestem na cos napalona :P Ale z drugiej strony fajnie cos dorwac za grosze, tylko te koszty przesylki nieraz sa tak duze, ze momentami sie po prostu nie oplaca :/

      Usuń
  4. Jestem uzależniona od allegro :) Wszystko dosłownie wszystko kupuje na allegro:) O wiele lepszy wybór niż u nas w sklepach(małe miasteczko a sklepy nie mają zbyt fajnego asortymentu).
    Świetne zakupy.
    Tą tuniczkę George z haftami widziałam ostatnio w SH ale rozm był zbyt duży jak na Wiktorię :)
    Ty taka sama maniaczka zakupowa jeśli chodzi o ciuchy dla Córki jak Ja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zebys wiedziala. Nic mi tak nie sprawia radosci, jak kupowanie rzeczy dla Nadii ;-)

      Usuń
  5. bardzo fajne te ciuszki:)
    ja kiedyś kupowałam na allegro dosłownie wszystko teraz trochę mniej ale lubię lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dla siebie nie lubie kupowac w internecie, ale dla Nadusi - czemu nie ;)

      Usuń

FreePrints UK - dobra jakosc za niska cene !

Byl taki czas, ze co miesiac zamawialam sobie zdjecia i jedna fotoksiazke ze strony www.freeprintsapp.co.uk . Tak jak nazwa glosi sa one t...

Szukaj tutaj

UK (365) videoklip (241) recenzja (221) kosmetyki (215) zakupy (200) ksiazka (190) dziecko (100) blogmas (95) funciak (94) Christmas (89) Primark (87) Avon (75) Blackburn (70) wyprzedaze (70) Body Care (63) BM (60) denko (59) prezenty (56) Superdrug (55) do twarzy (55) zwyczaje i tradycje (53) HM (47) edukacja (47) turystycznie (46) foto (45) TK Maxx (42) krem (41) zdrowie (41) ebay (36) kulinarnie (36) TESCO (33) Boots (32) NIVEA (32) do ciala (32) uroda (32) do domu (31) Card Factory (30) Garnier (30) ulubiency (29) pod prysznic (27) natura (26) wlosy (25) GlossyBox (24) higiena jamy ustnej (24) Lidl (23) SH (23) Alterra (22) Sports Direct (21) moda (21) Rossmann (19) The Works (18) lektura dla dzieci (18) polecane filmy (18) Deichmann (16) The Range (16) Wielkanoc (16) zabytki (16) do oczu (15) mascara (15) Halloween (14) swiece zapachowe (14) Dove (13) higiena intymna (13) Simple (12) charity shop (12) free sample (12) lakiery do paznokci (12) muzyka (12) Colgate (11) Clinton Cards (10) DM (10) fitness (9) catrice (8) herbata (8) pedzle (8) cwiczenia (7) egzema (7) inspiracje (7) ecotools (6) eko (6) figura (6) kawa (6) rimmel (6) tag (6) wyzwanie (6) foodhaul (5) katalogi (5) Aldi (4) Blackpool (4) GrazeBox (4) babydream (4) info (4) Niemcy (3) Walentynki (3) Ziaja (3) miesnie brzucha (3) seriale (3) Home Bargains (2) Pierwsza Komunia (2) Polska (2) Sleek (2) VIVO (2) bieganie (2) child benefit (2) cytaty (2) love (2) seks (2) sklepy made in china (2) tangle teezer (2) zasilki (2) BLT (1) Hamburg (1) Manchester (1) PRB (1) child tax (1) paszport (1) wiersz (1) zumba (1)