poniedziałek, 24 czerwca 2013

Schwarzkopf GLISS - odzywka do wlosow z plynna keratyna

Jestem bardzo zadowolona z tej odzywki i moge szczerze ja polecic, dlatego tez postanowilam cos o niej napisac. Kupilam ja w Body Care za niecalego funta. Jest to odzywka do wlosow suchych i zniszczonych. Zawiera plynna keratyne, ktora ulatwia rozczesywanie oraz zapewnia gleboka regeneracje i polysk.



Nowa formula odzywki dziala celowo i naprawia uszkodzone obszary na powierzchni i gleboko w srodku wlosa. Zawiera 19 aktywnych skladnikow, ktore daja potwierdzone rezultaty : do 95% mniej polamanych wlosow. Zapach bardzo przyjemny. 

Wlosy po tej odzywce sa elastyczne, miekkie, mniej sie lamia, wygladaja na zdrowe. 

Pojemnosc : 200 ml.



Skladniki : 

Aqua, Cetearyl Alcohol, Quaternium-87, Dimethi cone, Isopropyl Myristate, Propylene Glycol, Polyquaternium-37, Glycerin, Panax Ginseng Root Extract, Lactic Acid, Arginine, Ace tyl Tyrosine, Arctium Majus Root Extract, Hydrolyzed Soy Pro tein, PEG-12 Dimethicone, Polyquaternium-11, Niacinamide, Or nithine HCl, Citrulline, Biotin, Panthenol, Cocodimonium Hydro xypropyl Hydrolyzed Keratin, Hydrolyzed Keratin, Stearamido propyl Dimethylamine, Glyceryl Stearate, Distearoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Ceteareth-20, Citric Acid, Pheno xyethanol, Parfum, Dimethiconol, Methylparaben, Propylene Glycol Dicaprylate/Dicaprate, PPG-1 Tri deceth-6, Cyclomethicone, Vanillin

Polecam ;-)

A Wy uzywacie ? Znacie ja ? 

10 komentarzy:

  1. to tanio. Ja używam szamponów i odżywek tej marki i bardzo sobie cenię, moje włosy nawet fryzjerka teraz chwali

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W UK kosmetyki takich znanych firm wlasnie sa bardzo tanie. J&J mozesz kupic za £1 rowniez, gdzie w Polsce wcale juz takie tanie nie sa. To tez zalezy od sklepow, bo w Boots czy Superdrug ceny sa ciut wyzsze niz w Body Care czy w takim Tesco - gdzie w ogole maja ceny z kosmosu :P

      Usuń
  2. Szampony używam z tej firmy, ale odzywki nie próbowałam, jak znajde w rossmanie to zakupie:)ja mam bardzo puszące sie włosy, jak jest wilgotno, czy po deszczu, to są starszane, szopa jak u Wodeckiego:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tez sie kreca jak jest wilgotno ;) Zwlaszcza te kosmyki przy samym czole ;P Zawsze mialam problem z grzywka, bo sie zakrecala jak u owieczki :) Dlatego zrezygnowalam z grzywki takiej do czola, bo prostownica nie lubie sie bawic, a niestety bym musiala ;)

      Usuń
  3. No własnie u mnie prostownica to podstawa, ale przy wilgotnej pogodzie, to nic nie daje:( ja własnie mam grzywkę i czasami wyglądam, jak baran:)) no ale bez niej to mi łyso jakoś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedys nosilam taka dluzsza grzywke na skos, ktora zaslaniala mi czesc twarzy ;) Teraz wole zaczesywac wszystkie wlosy do tylu i robic wysokiego kucyka albo koka ;) I mysle sobie, czy czasami nie sciac wlosow do szyi, ale wtedy prostownica obowiazkowo ;)

      Usuń
  4. Ja rowniez od nich uzywamam kosmetykow i jestem zadowolona ;) Czasmi tez cos zmienie aby wlosy nie przyzwyczaily sie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz uzywam odzywki Aussie i jestem BARDZO zadowolona. Na pewno wspomne o tych szamponach i odzywkach na blogu w osobnej notce ;)

      Usuń
  5. Mialam,ale po dluzszym stosowaniu zaczela obciazac mi wlosy.Ja zreszta tak mam,ze musze czesto zmieniac szampony i odzywki bo jak za dlugo uzywam to przestaja dzialac korzystnie na moje wlosy.Ps;Czytalam komentarze pod poprzednia notka.Massakra co ta dziewucha wyrabia.Proponuje Ci kasowac od razu te brednie.To nieuleczalny przypadek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo mialam z produktami Tresemme. Na poczatku bylam zachwycona, a pozniej to juz porazka byla, co on z wlosami wyprawial. Zmieniam rowniez szampony i odzywki co jakis czas, zeby wlosy sie nie przyzwyczaily :) Pamietam, ze jako dziecko uzywalam szamponu Wash&Go. Pozniej go wycofali z Polski, a znalazlam go tutaj i od razu wspomnienia wrocily :)
      Tak wiem :P

      Usuń

FreePrints UK - dobra jakosc za niska cene !

Byl taki czas, ze co miesiac zamawialam sobie zdjecia i jedna fotoksiazke ze strony www.freeprintsapp.co.uk . Tak jak nazwa glosi sa one t...

Szukaj tutaj

UK (365) videoklip (241) recenzja (221) kosmetyki (215) zakupy (200) ksiazka (190) dziecko (100) blogmas (95) funciak (94) Christmas (89) Primark (87) Avon (75) Blackburn (70) wyprzedaze (70) Body Care (63) BM (60) denko (59) prezenty (56) Superdrug (55) do twarzy (55) zwyczaje i tradycje (53) HM (47) edukacja (47) turystycznie (46) foto (45) TK Maxx (42) krem (41) zdrowie (41) ebay (36) kulinarnie (36) TESCO (33) Boots (32) NIVEA (32) do ciala (32) uroda (32) do domu (31) Card Factory (30) Garnier (30) ulubiency (29) pod prysznic (27) natura (26) wlosy (25) GlossyBox (24) higiena jamy ustnej (24) Lidl (23) SH (23) Alterra (22) Sports Direct (21) moda (21) Rossmann (19) The Works (18) lektura dla dzieci (18) polecane filmy (18) Deichmann (16) The Range (16) Wielkanoc (16) zabytki (16) do oczu (15) mascara (15) Halloween (14) swiece zapachowe (14) Dove (13) higiena intymna (13) Simple (12) charity shop (12) free sample (12) lakiery do paznokci (12) muzyka (12) Colgate (11) Clinton Cards (10) DM (10) fitness (9) catrice (8) herbata (8) pedzle (8) cwiczenia (7) egzema (7) inspiracje (7) ecotools (6) eko (6) figura (6) kawa (6) rimmel (6) tag (6) wyzwanie (6) foodhaul (5) katalogi (5) Aldi (4) Blackpool (4) GrazeBox (4) babydream (4) info (4) Niemcy (3) Walentynki (3) Ziaja (3) miesnie brzucha (3) seriale (3) Home Bargains (2) Pierwsza Komunia (2) Polska (2) Sleek (2) VIVO (2) bieganie (2) child benefit (2) cytaty (2) love (2) seks (2) sklepy made in china (2) tangle teezer (2) zasilki (2) BLT (1) Hamburg (1) Manchester (1) PRB (1) child tax (1) paszport (1) wiersz (1) zumba (1)