wtorek, 30 kwietnia 2013

Kwietniowy haul zakupowy : ubrania, buty i dodatki ( dla mnie, dla corki i dla rodzinki )

Witajcie :)

Dzisiaj przychodze do Was z wielkim haulem. Bedzie mowa o ciuchach, butach i dodatkach nie tylko dla mnie. Niestety wciaz mam problemy z nagrywaniem, bo w telefonie popsul sie mikrofon i znow trzeba oddac go do serwisu. A aparat, ktory kupilam ma problemy z czytaniem karty 32GB. Wlasciwie nie wiem, czy ma problemy czy ta karta ma jakis defekt. Przepraszam z gory za niezbyt piekna jakosc. Mam nadzieje, ze mikrofon w telefonie uda sie naprawic i bede mogla nim nagrywac, bo jakosc video ma cudowna ;)


I standardowo fotki ( rzeczy, ktore nie pojawily sie w filmiku ) : 

* zwykle czarne leginsy ( £3, Primark ) 


* plecaczek dla Nadusi ( przeceniony na £5, Sports Direct )


* zestaw dwoch opasek H&M dla Nadii ( £1.99 ) 


* opaska dla Nadii ( £2.99, Tesco ) 


* opaska z dwiema spinkami dla Nadii ( Primark, chyba £1, £1.50 ) 


* opaska dla Nadii ( funciak, £1 ) 


* arsenal gumek do wlosow dla Nadii ( Primark, £1 ) 


* ozdobne spinki HK z warkoczykami ( H&M, £1.99 ) 


* druciak dla Nadii do robienia koka ( Body Care, £1 ) 


* spodnie H&M dla mnie, slim regular ( przecena na £7 ) 


* opaska dla Nadii ( H&M, £1 ) 


* kokarda - spinka ( Primark, £1.50 )


Wydaje mi sie, ze pokazalam wszystko ;- )

16 komentarzy:

  1. Jak ja Ci zazdroszczę tego Primark'a!
    Jakbym tam wpadła, to bym nie wyszła do wieczora! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię chodzić z rana w środku tyg, wtedy mało ludzi i tak fajnie spokojnie :)

      Usuń
  2. Jadę do Ciebie ;)
    Ten Twój sweter ombre tobym Ci skradła, dużo mi sie rzeczy podobało :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Sweter ombré wymiata ,IDE szukac ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On u nas był już na przecenach - ostatnie kilka sztuk :)

      Usuń
  4. zazdroszczę ci tego primarka:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach jakie piekne te opaski,spineczki.Zazdroszcze Ci,ze jeszcze mozesz stroic tak swoja coreczke.Moja juz niestety sama wybiera sobie ciuchy a do wlosow o zgrozo poszla w ruch prostownica.Na nic moje gadanie,ze zniszczy wlosy.No dorasta mi dziecko a czasu nie zatrzymam.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to nawet nie chce myslec, jak Nadia stanie sie nastolatka ;) Wtedy dopiero da mi popalic ;P

      Usuń

FreePrints UK - dobra jakosc za niska cene !

Byl taki czas, ze co miesiac zamawialam sobie zdjecia i jedna fotoksiazke ze strony www.freeprintsapp.co.uk . Tak jak nazwa glosi sa one t...

Szukaj tutaj

UK (365) videoklip (241) recenzja (221) kosmetyki (215) zakupy (200) ksiazka (190) dziecko (100) blogmas (95) funciak (94) Christmas (89) Primark (87) Avon (75) Blackburn (70) wyprzedaze (70) Body Care (63) BM (60) denko (59) prezenty (56) Superdrug (55) do twarzy (55) zwyczaje i tradycje (53) HM (47) edukacja (47) turystycznie (46) foto (45) TK Maxx (42) krem (41) zdrowie (41) ebay (36) kulinarnie (36) TESCO (33) Boots (32) NIVEA (32) do ciala (32) uroda (32) do domu (31) Card Factory (30) Garnier (30) ulubiency (29) pod prysznic (27) natura (26) wlosy (25) GlossyBox (24) higiena jamy ustnej (24) Lidl (23) SH (23) Alterra (22) Sports Direct (21) moda (21) Rossmann (19) The Works (18) lektura dla dzieci (18) polecane filmy (18) Deichmann (16) The Range (16) Wielkanoc (16) zabytki (16) do oczu (15) mascara (15) Halloween (14) swiece zapachowe (14) Dove (13) higiena intymna (13) Simple (12) charity shop (12) free sample (12) lakiery do paznokci (12) muzyka (12) Colgate (11) Clinton Cards (10) DM (10) fitness (9) catrice (8) herbata (8) pedzle (8) cwiczenia (7) egzema (7) inspiracje (7) ecotools (6) eko (6) figura (6) kawa (6) rimmel (6) tag (6) wyzwanie (6) foodhaul (5) katalogi (5) Aldi (4) Blackpool (4) GrazeBox (4) babydream (4) info (4) Niemcy (3) Walentynki (3) Ziaja (3) miesnie brzucha (3) seriale (3) Home Bargains (2) Pierwsza Komunia (2) Polska (2) Sleek (2) VIVO (2) bieganie (2) child benefit (2) cytaty (2) love (2) seks (2) sklepy made in china (2) tangle teezer (2) zasilki (2) BLT (1) Hamburg (1) Manchester (1) PRB (1) child tax (1) paszport (1) wiersz (1) zumba (1)