niedziela, 3 lutego 2013

Doughnut ring do włosów, czyli sposób na idealnego koka :)

Od pewnego czasu chodzilo za mna zrobienie sobie koka. Nosilam kiedys koczki zrobione spinka - metalowa klamra, ale jednak nie do konca podobalo mi sie to, ze widac spinke. W Primarku skusilam sie na gumke, ktora swoim wygladem bardzo przypomina druciak do szorowania garnkow ;) Zreszta tak ja wlasnie nazywam :)



Moj druciak kosztowal £1. Jest delikatny, nie szarpie wlosow, a koka przy jego uzyciu mozna zrobic w ekspresowym tempie - wystarczy tylko pocwiczyc. Fryzura utrzymuje sie przez caly dzien, a jej poprawienie to tez chwila moment. Za pierwszym razem mialam problem, bo wlosow to mi nie brakuje na glowie :) Wygladalo to niezbyt estetycznie, bo wystawaly kosmyki. Za drugim razem bylo juz lepiej, bo wiedzialam, co zrobilam zle przy podejsciu nr 1 ;)



Jedyna wada druciaka jest to, ze po sciagnieciu bardzo boli mnie glowa i wygladam jak prawdziwa Czarownica ;P No, ale z tym drugim problemu nie ma, bo siegam po szczotke i moge sie doprowadzic do ladu. Glowa za to przez jakis czas mnie boli, bo jednak wlosy na takim druciaku sa naciagniete.






Slyszalam, ze duzo dziewczyn zamiast 'druciaka' uzywa np. skarpetki

Musze sama zastosowac ten patent ze skarpetka :) 

18 komentarzy:

  1. ja stosuję skarpetkę:))wyszło spontanicznie miałam ochotę na tego koka pewnego dnia a że w H&M nie było wypełniaczy to popszperałam w necie i znalazłam ten patent ze skarpetką:))już nawet nie myślę o kupieniu wypełniacza:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem, czy skarpetka utrzyma moje wlosy :)

      Usuń
  2. Fajnie wyglądasz w tym koku :)
    Ja kupiłam wczoraj wypełniacz ale dla Wiki i gumkę z kokardką ...bo mała podoba mi się w takim koku a zawsze jej się rozwalał :) Siebie jakoś nie widzę w koku ale może kwestia przyzwyczajenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) ja koka tez codziennie nie nosze ;) Teraz ide na zumbe, wiec zrobilam sobie, zeby bylo mi wygodniej i zeby mnie wlosy nie wkurzaly :) Dla Nadusi tez kupie, tylko poczekam az jej wloski odrosna ;)

      Usuń
    2. Zresztą świetny pomysł z tym kokiem na zumbe :) Ja też się wybieram od poniedziałku(następnego)na zumbe więc i może ja się przekonam do tego koka u siebie na głowie :)

      Usuń
    3. Naprawde sie sprawdzil. Wytrzymal 60 min intensywnych cwiczen ;)

      Usuń
  3. nie słyszałam o skarpetce, muszę spróbować :) a druciak mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. dzisij w sklepie ogladal, chce HAni kupic :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale śmiechowe - nigdy nie widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kiedys widzialam cos podobnego na filmikach z YT i akurat w Primarku to znalazlam, wiec pomyslalam, ze £1 to nie majatek, a moze akurat sprawdzi sie :) I tak sie wlasnie stalo ;)

      Usuń
  6. Juz wieki nad tym myslalam zeby kupic sobie to, ale moja siostra mi pokazala jak to sie robi skarpetka hihi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie to jednak maja wyobraznie ;) Ja bym nie wpadla na to, zeby sobie koka na skarpetke robic ;)

      Usuń

FreePrints UK - dobra jakosc za niska cene !

Byl taki czas, ze co miesiac zamawialam sobie zdjecia i jedna fotoksiazke ze strony www.freeprintsapp.co.uk . Tak jak nazwa glosi sa one t...

Szukaj tutaj

UK (365) videoklip (241) recenzja (221) kosmetyki (215) zakupy (200) ksiazka (190) dziecko (100) blogmas (95) funciak (94) Christmas (89) Primark (87) Avon (75) Blackburn (70) wyprzedaze (70) Body Care (63) BM (60) denko (59) prezenty (56) Superdrug (55) do twarzy (55) zwyczaje i tradycje (53) HM (47) edukacja (47) turystycznie (46) foto (45) TK Maxx (42) krem (41) zdrowie (41) ebay (36) kulinarnie (36) TESCO (33) Boots (32) NIVEA (32) do ciala (32) uroda (32) do domu (31) Card Factory (30) Garnier (30) ulubiency (29) pod prysznic (27) natura (26) wlosy (25) GlossyBox (24) higiena jamy ustnej (24) Lidl (23) SH (23) Alterra (22) Sports Direct (21) moda (21) Rossmann (19) The Works (18) lektura dla dzieci (18) polecane filmy (18) Deichmann (16) The Range (16) Wielkanoc (16) zabytki (16) do oczu (15) mascara (15) Halloween (14) swiece zapachowe (14) Dove (13) higiena intymna (13) Simple (12) charity shop (12) free sample (12) lakiery do paznokci (12) muzyka (12) Colgate (11) Clinton Cards (10) DM (10) fitness (9) catrice (8) herbata (8) pedzle (8) cwiczenia (7) egzema (7) inspiracje (7) ecotools (6) eko (6) figura (6) kawa (6) rimmel (6) tag (6) wyzwanie (6) foodhaul (5) katalogi (5) Aldi (4) Blackpool (4) GrazeBox (4) babydream (4) info (4) Niemcy (3) Walentynki (3) Ziaja (3) miesnie brzucha (3) seriale (3) Home Bargains (2) Pierwsza Komunia (2) Polska (2) Sleek (2) VIVO (2) bieganie (2) child benefit (2) cytaty (2) love (2) seks (2) sklepy made in china (2) tangle teezer (2) zasilki (2) BLT (1) Hamburg (1) Manchester (1) PRB (1) child tax (1) paszport (1) wiersz (1) zumba (1)