wtorek, 26 lutego 2013

Prezenciki na 27 urodzinki

W piatek mialam urodzinki.WIDZICIE CO JA PISZE LUDZIE ???? :D W niedziele mialam urodzinki, nie w piatek :P  To juz 27 lat minelo odkad wydalam pierwszy krzyk na tym swiecie ;) Nie bylo hucznej imprezki, bo nie mialam na nia ochoty. Zdecydowanie bardziej wolalam spedzic ten czas z moja rodzinka. Wspolne zakupy w Tesco ( akurat obowiazkowe ;P ), obiadek, a nastepnie wypad na kaczuszki. Pozniej wspolne ogladanie filmow, wyglupy, przytulance i zabawy - tak minal mi ten dzien ! :) Pogoda niestety w Blackburn nas nie rozpieszcza. Byla prawie juz wiosna, ale zima przyszla znow. Zimno, czasem wietrznie i deszczowo. Ot, uroki UK ;) 

Dzisiaj wpadam do Was 'pochwalic' sie urodzinowymi prezentami :) Na pierwszy rzut idzie paczuszka od mojej Wariatki :* 


Nie bede pisac, co dostalam. Sami obejrzyjcie ;) Byly jeszcze dwie rzeczy, ale uznalam je za zbyt osobiste :P W kazdym badz razie K. zaopatrzyla mnie w kosmetyki na pare miesiecy :P No jak wiecie malowac sie nie umiem, wiec bede mogla teraz eksperymentowac z makijazem do woli :) 

Dostalam rowniez paczuszke od mojej Sylwii, ktora sie uparla, ze cos wyslac musi. A ze ja naprawde nie potrzebowalam niczego, to palnelam w zartach o paru lekarstwach, bo akurat chora bylam :P I mi Sylwia wyslala hahaa :) Dziekuje :* 

Mama moja wraz ze swym mezem i moja siostra wyslali karteczke urodzinowa. W ramach prezentu chcieli wyslac pieniazki, ale nie chcialam. Niech mi lepiej moj karton z ksiazkami wysla :P 


Ten patyk owiniety folia to rozdzka Nadii. Robili na zajeciach w szkole :) Zalapala sie tez jej swinka - skarbonka. Skubana sporo juz wazy :) Dziecko nasze zbiera na prezenty dla Mamy i Taty :) I kwiatki dostalam w niedziele. Narcyzy. Niestety do wazony byly za krotkie, ale znalazlam inne rozwiazanie. Dzisiaj juz pieknie rozkwitaja. A plemniczek z eliksirem mlodosci od Klavell czeka ... na odpowiednia okazje ... no jakby moje urodziny nie byly odpowiednia okazja ? :P 

A takie prezenciki wybralam sobie na zakupach z Krzyskiem. On chcial, zebym wziela sobie niewiadomo co, ale ja wzielam to, co naprawde uznalam za konieczne :P 

Paletka ze Sleek Make UP i-Divine au naturel ( W Superdrug kosztuje £7.99 )


Slynna szczotka Tangle Teezer. Skusilam sie na nia po przeczytaniu u Klavell, ze Hani inna szczotka czesac sie nie chce. Ja problemow z czesaniem nie mam, za to Nadia plakala na sam widok szczotki. Teraz innej uzywac nie chce. Sama sie czesze :) W Boots kosztowala £10.99 


Jakis czas myslalam nad zakupem pedzli do makijazu. W naszym Boots wielkiego wyboru nie bylo, wiec wzielam zestaw Eco Tools. Pedzelki znanej i dobrej firmy. Caly zestaw w Boots kosztowal £15.99 


Dodatkowo wybralam sobie jeszcze zestaw zimowych swieczek zapachowych. Nie pomyslalam, zeby wziac Yankee Candle w centrum ;P Jak juz Bob byl taki rozrzutny :P 



Pierwotnie mialam sobie cos kupic w TK Maxx, ale jakos nie mialam ochoty na grzebanie w wieszakach :P Wczoraj otrzymalam rowniez spozniony prezent od mozna by rzec przyjaciol :P 



Wczoraj spedzilam pol dnia sama z Krzysiem. Bylismy w centrum na kawce i pochodzic po sklepach. 


Dziekuje za zyczenia ! Buzka :* 

14 komentarzy:

  1. Nie no prezenty fajowe dostałaś, super :)))
    Pewnie zadowolona jesteś :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wez patrze na fiutka i leje jak glupia :D
    Widze plemnik jeszcze nie oprozniony, boisz sie :P
    Powiedz mi tylko czy te pudry nie sa dla cieie za ciemne? bo bralam takie jak ja mam :D

    Nie no switene preeznty ze szczotki na pewo edziezs zadowolona my z hani ja uwielbiamy, ao pedzlac nic nie mow...bo ja dalej nie wiem jakie brac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze takie normalne sa :P Ja mam teraz bardzo ciemny podklad karmelowy - za ciemny nawet, zle sie w nim czuje :P Takze Twoje pudry to pikus :D Fajny jest tez w kremie :) Szminka z latarka :P Dopiero wczoraj odkrylam, ze ona ma swiatelko :P A nie wypilam. Mialam wypic w niedziele i zapomnialam :P Boje sie, ze mi tam trutke wlalas :P

      Usuń
    2. No dlatego ta szminke wzialam, sobie tez z powodu latarki, bo kolory mi sie nie podobaja, innych nie bylo :D

      Usuń
    3. A ja myslalam, ze Ty szukalas koloru dla mnie :P

      Usuń
  3. Fajne prezenciki...Kacper patrzy na tego leżącego plemnika i mówi "mama a cio to za lyba???? ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha ha dzieci to maja proste skojarzenia :)

      Usuń
  4. Wszystkiego najlepszego!!!Prezenty swietne.Szczotke do wlosow posiadam juz bardzo dlugo i nie wyobrazam sobie zycia bez niej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) Ja juz po pierwszym uczesaniu wiedzialam, ze nie oddam szczotki za zadne skarby :)

      Usuń
  5. Ale Ci fajnie...och zeby tak urodziny byly raz w miesiacu to byloby zawaliscie :)

    XXXX

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, ale pomysl ;P Zamiast co roku, to co miesiac bylabym starsza :P

      Usuń
    2. Wlasciwie to, co miesiac jestem starsza ;P hahah chodzilo mi o to, ze szybciej bym sie zestarzala ;P

      Usuń
  6. Jezuniu tyle fajnych rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń

FreePrints UK - dobra jakosc za niska cene !

Byl taki czas, ze co miesiac zamawialam sobie zdjecia i jedna fotoksiazke ze strony www.freeprintsapp.co.uk . Tak jak nazwa glosi sa one t...

Szukaj tutaj

UK (365) videoklip (241) recenzja (221) kosmetyki (215) zakupy (200) ksiazka (190) dziecko (100) blogmas (95) funciak (94) Christmas (89) Primark (87) Avon (75) Blackburn (70) wyprzedaze (70) Body Care (63) BM (60) denko (59) prezenty (56) Superdrug (55) do twarzy (55) zwyczaje i tradycje (53) HM (47) edukacja (47) turystycznie (46) foto (45) TK Maxx (42) krem (41) zdrowie (41) ebay (36) kulinarnie (36) TESCO (33) Boots (32) NIVEA (32) do ciala (32) uroda (32) do domu (31) Card Factory (30) Garnier (30) ulubiency (29) pod prysznic (27) natura (26) wlosy (25) GlossyBox (24) higiena jamy ustnej (24) Lidl (23) SH (23) Alterra (22) Sports Direct (21) moda (21) Rossmann (19) The Works (18) lektura dla dzieci (18) polecane filmy (18) Deichmann (16) The Range (16) Wielkanoc (16) zabytki (16) do oczu (15) mascara (15) Halloween (14) swiece zapachowe (14) Dove (13) higiena intymna (13) Simple (12) charity shop (12) free sample (12) lakiery do paznokci (12) muzyka (12) Colgate (11) Clinton Cards (10) DM (10) fitness (9) catrice (8) herbata (8) pedzle (8) cwiczenia (7) egzema (7) inspiracje (7) ecotools (6) eko (6) figura (6) kawa (6) rimmel (6) tag (6) wyzwanie (6) foodhaul (5) katalogi (5) Aldi (4) Blackpool (4) GrazeBox (4) babydream (4) info (4) Niemcy (3) Walentynki (3) Ziaja (3) miesnie brzucha (3) seriale (3) Home Bargains (2) Pierwsza Komunia (2) Polska (2) Sleek (2) VIVO (2) bieganie (2) child benefit (2) cytaty (2) love (2) seks (2) sklepy made in china (2) tangle teezer (2) zasilki (2) BLT (1) Hamburg (1) Manchester (1) PRB (1) child tax (1) paszport (1) wiersz (1) zumba (1)