czwartek, 31 stycznia 2013

Denko grudzien ( 2012 ) - styczen ( 2013 )

Nazbieralo mi sie troszke pudelek przez te dwa miesiace, a ze to juz dzisiaj ostatni dzien stycznia - to trzeba koniecznie przedstawic kolejny projekt DENKO. Filmik wyszedl strasznie dlugi, bo sie rozgadalam i pare razy zacielam ;P Ale to nic ;) Na szczescie widzicie go tylko Wy ;) I oczywiscie moje niesforne wlosy zrobily mi psikusa i mi tak sterczy ten kosmyk :)



Antyperspiranty, deo

1. Garnier mineral Fresh Intense Freshness 48 hr  NON STOP - POLECAM ( TESCO )
2. Playboy Play it lovely /parfum deodorant / - NIE POLECAM ( BODY CARE )
3. Nivea pearl&beauty 48h / anti-perspirant deodorant / - NIE POLECAM ( BODY CARE )



Do twarzy

1. B.B cream Blemish Balm / moze byc uzywany jako korektor / - POLECAM ( BODY CARE )
2. Collection 2000 Naturally Matt Foundation / podklad / - NIE POLECAM ( SUPERDRUG )
3. Probka serum Blue Therapy - jedno uzycie, ciezko ocenic ;)
4. Simple - tonik do twarzy - POLECAM ( BODY CARE )
5. Olejek owocowo-witaminowy do pielegnacji ust WIBO - POLECAM, chociaz sie klei ( Rossmann Polska )
6. Mustela bebe krem na zime dla dzieci - POLECAM ( wygrana )
7. Nivea Visage pure&natural Krem na dzien - POLECAM ( SUPERDRUG )
8. Sensodyne - wybielajaca pasta do zebow wrazliwych - POLECAM ( BODY CARE )




Do ciala

1. E45 dermatologiczny nawilzajacy balsam do skory wrazliwej - POLECAM ( BODY CARE )
2. Nivea pure&natural balsam do ciala z bio olejkiem arganowym POLECAM ( BODY CARE )
3. Shelley intensywnie nawilzajacy balsam do rak i ciala - POL NA POL, WOLE KAKAOWY ( BODY CARE )


Do kapieli/golenia/mycia wlosow

1. Orginal Source scrub do ciala zurawina & miod POLECAM ( TESCO )
2. Simple Baby nawilzajacy plyn do kapieli dla dzieci POLECAM ( funciak )
3. Shelley Pianka(zel) do golenia dla kobiet POLECAM ( BODY CARE )
4. Clairol odzywka do wlosow dla pieknych brunetek podtrzymujaca kolor POLECAM ( w farbie do wlosow )



Kolejne denko za dwa miesiace ( pod koniec marca ), czyli luty i marzec 2013.

Czy uzywalyscie ktorys z wymienionych produktow ? Jak sie  u Was sprawdzily ? :)


Ech ... YT i jego miniaturki :P 

16 komentarzy:

  1. Orginal Source mnie juz od dawien dawna kusi ale u nas nie widzialam - albo slepa jestem...no troche sie nazbieralo, jak u mnie...w sumie tez co 2 miesiace robie, bo lepiej :)
    Ide poogladac filmik teraz...mam nadzieje, ze sie odswiezylas :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Polsce na pewno sa zele ;) Wyslalabym Ci do DE scrub, ale pewnie nie puszcza na granicy :/
      P.S. Musialas nie ;P ? Ja sie nie myje, nie czesze i w ogole nie dbam o siebie ;) Wole naturalne piekno :P

      Usuń
    2. Nie moglam sie powstrzymac :D

      Usuń
    3. U Ciebie to normalne ;)

      Usuń
  2. No to se pooglądałam :) Też używam kremu bb ale z garniera i jak dla mnie jest ok.No piling żurawinowy bo zapach ma obłędny ale u nas kupuje z Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak polgodzinny serial :D Mialam probki z Garnier i tez mi sie podobal ;)

      Usuń
  3. Się rozgadałaś :D
    Ja chyba niczego nie miałam z tego co pokazałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja duzo mowie, kto mnie zna w realu, ten wie, ze geba mi sie nie zamyka ;D

      Usuń
  4. ja pierdykam:) Ty to masz przerób:) powinnaś mieć kartę stałego klienta w drogeriach:)) Mi ta ilość by na pół roku starczyła:)) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he he Ty chyba jeszcze nie widzialas, ile laski pokazuja nieraz zuzytych kosmetykow w ciagu miesiaca ;) A u mnie to byly dwa - nie zapominaj hahaha :D

      Usuń
  5. Uwielbiam cie ogladac hehe sporo tego :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nazbierala sie z dwoch miesiecy ;)
      Dziekuje :)

      Usuń
  6. Fajny filmik :P
    Ten balsam do ciała z Nivea muszę spróbować jak go polecasz :))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawde jest godny polecenia, podobnie jak te kremy z Nivea pure&natural ;)

      Usuń
  7. tych kosmetyków nie znam, całkiem innych używam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uzywam kosmetykow do cery/skory suchej i wlosow puszacych sie ;)

      Usuń

FreePrints UK - dobra jakosc za niska cene !

Byl taki czas, ze co miesiac zamawialam sobie zdjecia i jedna fotoksiazke ze strony www.freeprintsapp.co.uk . Tak jak nazwa glosi sa one t...

Szukaj tutaj

UK (365) videoklip (241) recenzja (221) kosmetyki (215) zakupy (200) ksiazka (190) dziecko (100) blogmas (95) funciak (94) Christmas (89) Primark (87) Avon (75) Blackburn (70) wyprzedaze (70) Body Care (63) BM (60) denko (59) prezenty (56) Superdrug (55) do twarzy (55) zwyczaje i tradycje (53) HM (47) edukacja (47) turystycznie (46) foto (45) TK Maxx (42) krem (41) zdrowie (41) ebay (36) kulinarnie (36) TESCO (33) Boots (32) NIVEA (32) do ciala (32) uroda (32) do domu (31) Card Factory (30) Garnier (30) ulubiency (29) pod prysznic (27) natura (26) wlosy (25) GlossyBox (24) higiena jamy ustnej (24) Lidl (23) SH (23) Alterra (22) Sports Direct (21) moda (21) Rossmann (19) The Works (18) lektura dla dzieci (18) polecane filmy (18) Deichmann (16) The Range (16) Wielkanoc (16) zabytki (16) do oczu (15) mascara (15) Halloween (14) swiece zapachowe (14) Dove (13) higiena intymna (13) Simple (12) charity shop (12) free sample (12) lakiery do paznokci (12) muzyka (12) Colgate (11) Clinton Cards (10) DM (10) fitness (9) catrice (8) herbata (8) pedzle (8) cwiczenia (7) egzema (7) inspiracje (7) ecotools (6) eko (6) figura (6) kawa (6) rimmel (6) tag (6) wyzwanie (6) foodhaul (5) katalogi (5) Aldi (4) Blackpool (4) GrazeBox (4) babydream (4) info (4) Niemcy (3) Walentynki (3) Ziaja (3) miesnie brzucha (3) seriale (3) Home Bargains (2) Pierwsza Komunia (2) Polska (2) Sleek (2) VIVO (2) bieganie (2) child benefit (2) cytaty (2) love (2) seks (2) sklepy made in china (2) tangle teezer (2) zasilki (2) BLT (1) Hamburg (1) Manchester (1) PRB (1) child tax (1) paszport (1) wiersz (1) zumba (1)