czwartek, 29 marca 2018

Witton Park Easter Fun Fair 2018

Miloszek nam sie ostatnio pochorowal. Dopadlo go przeziebienie. Mial goraczke, kaszle i ma okropny katar. A do tego marudzi i w nocy nie daje spac, bo sie budzi i placze nie wiedomo z jakiego powodu ;) 

Ogolnie to wesoly z niego maly czlowiek, ale jak choruje, to jest po prostu najwieksza maruda i beksa w okolicy :) Przykleja sie do mnie, nie moge odetchnac, bo chodzi za mna jak cien. Jest bardzo zazdrosny o mnie i zaraz rozdziela mnie z Nadia czy z Krzyskiem. 


Zaczal cos powtarzac, chociaz mama dalej nie mowi. Jak prosze : powiedz mama, to slysze BA BA :D Wiec chyba zostane baba :P 

O Miloszku niedlugo napisze wiecej, bo bedzie podsumowanie kolejnego miesiaca :)

Nadia ma ferie wielkanocne. Korzysta z wolnosci, ile moze. Pracy domowej z angielskiej szkoly ma mnostwo, zwlaszcza z matematyki. Z polskiej jej sie upieklo, bo mieli dwie ostatnie soboty odwolane ze wzg na prosbe dyrekcji college, w ktorej polska szkola ma zajecia. Nadia miala miec test z historii Jagiellonow, na ktory perfekcyjnie nie umiala, wiec teraz ma wiecej czasu na nauke. 

Krzysiek mial kilka dni wolnego, wiec ten czas wykorzystalismy na spacerki, chodzenie po sklepach, kawki, restauracje i tym podobne sprawy. Pogoda byla srednia, ale nie najgorsza. Obecnie mamy wiecej slonca, ale kaprysnie jest. W zeszlym roku w marcu bylo cieplej. 

Korzystaj z okazji napisze kilka slow o naszej zabawie w Wesolym Miasteczku w Witton Parku. Bylismy tam ostatnia niedziele razem z Leszkiem, Iwona, Alankiem i Natalka, a takze z naszym kolega Danielem. 

Dzieciaki bawily sie super. Skorzystaly z wielu atrakcji, procz Milosza, ktory zaraz przed wejsciem usnal i spal w tym halasie bardzo dlugo. Nie marudzil, nie plakal. Byl grzeczny. Pewnie sie zdziwil, jak sie obudzil, bo zasypial i byly tylko domki, a tu budzi sie w srodku jakies imprezki ;D

Krzysiek wybral sie z chlopakami na szybka karuzele, po ktorej zszedl zielony :D A ja dalam sie namowic na cos, co wydawalo mi sie malo straszne i dosc bezpieczne. Ogolnie nie lubie takich atrakcji, nie sprawia mi to przyjemnosci, po karuzelach kreci mi sie w glowie, jest mi niedobrze,a do tego paralizuje mnie strach, ze zaraz wypadne. 

W kazdym razie, gdy to ruszylo i machnelo raz w prawo raz w lewo z wielka sila, to mi sie odechcialo wszystkiego. Tylek mi ciagle podskakiwal, myslalam, ze zaraz fikne koziolka przez te barierki, ktore sie za kazdym machnieciem podnosily i po jakims czasie sie poryczalam, darlam do Boba, ze ma to zatrzymac, ja chce zejsc i tyle mojej zabawy bylo. Bob sie ciagle ze mnie smieje, a ja myslalam, ze tam umre :D I tylko ten strach popsul mi cala zabawe, bo ani mi nie bylo niedobrze, ani sie nie balam predkosci :/ Moze jakbym wiekszy tylek miala i sie tam wpasowala dobrze w to siedzenie, albo ktos jeszcze siedzialby z mojej drugiej strony, to jakos inaczej bym to odczuwala ? Takze nigdy wiecej. Jak widac nie dla mnie takie atrakcje. A jeszcze jak sobie pomysle, ze Nadia chciala na to wejsc, to az mnie zimny pot oblewa. Skoro ja w tym podskakiwalam, to ona chyba by wyfrunela. 











Nadii reakcja na kolor rozowy :P 











5 komentarzy:

  1. wow fantastic fun post dear i love it, love these pictures..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo zdrówka dla Miłoszka!!!
    Ja karuzel i tego typu atrakcji nie lubię...poszlam z 2 lata temu z dzieciakami na taki tor-smok czy jakoś tak, na każdym zakręcie myślałam, że wpadnę z tego toru...masakra. jak z tego zeszłam to powiedziałam...to był ostatni raz. A mój Michaś wtedy 4-latek chciał jeszcze raz i dalej uwielbia takie atrakcje, ale chodzi z tatą:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie lubie. Ostatni raz weszlam na cos 4 lata temu i wyszlam zielona :P Po prostu myslalam, ze ta bedzie spoko, bo sie nie krecila :P Ale jednak to uczucie wypadania mnie tak przerazilo, ze nie wytrzymalam napiecia ;P

      Usuń
  3. i tak Cię podziwiam, że wsiadłaś na jakąkolwiek karuzelę. Ja wsiadam do windy i już mi niedobrze - serio! czuję jak podjeżdża do góry, a mi żołądek z nią :D masakra ;) :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to byla taka karuzela, co sie nie kreci :P Moze ogladalas filmik, to widzialas :) Myslalam, ze bedzie spoko, troche potrzebie w prawo i w lewo :P Ale jak mi sie dupa zaczela w tym podnosic, to ogarnelo mnie przerazenie, ze zaraz wyladuje na posadzce z rozbitym lbem :P

      Usuń

FreePrints UK - dobra jakosc za niska cene !

Byl taki czas, ze co miesiac zamawialam sobie zdjecia i jedna fotoksiazke ze strony www.freeprintsapp.co.uk . Tak jak nazwa glosi sa one t...

Szukaj tutaj

UK (365) videoklip (241) recenzja (221) kosmetyki (215) zakupy (200) ksiazka (190) dziecko (100) blogmas (95) funciak (94) Christmas (89) Primark (87) Avon (75) Blackburn (70) wyprzedaze (70) Body Care (63) BM (60) denko (59) prezenty (56) Superdrug (55) do twarzy (55) zwyczaje i tradycje (53) HM (47) edukacja (47) turystycznie (46) foto (45) TK Maxx (42) krem (41) zdrowie (41) ebay (36) kulinarnie (36) TESCO (33) Boots (32) NIVEA (32) do ciala (32) uroda (32) do domu (31) Card Factory (30) Garnier (30) ulubiency (29) pod prysznic (27) natura (26) wlosy (25) GlossyBox (24) higiena jamy ustnej (24) Lidl (23) SH (23) Alterra (22) Sports Direct (21) moda (21) Rossmann (19) The Works (18) lektura dla dzieci (18) polecane filmy (18) Deichmann (16) The Range (16) Wielkanoc (16) zabytki (16) do oczu (15) mascara (15) Halloween (14) swiece zapachowe (14) Dove (13) higiena intymna (13) Simple (12) charity shop (12) free sample (12) lakiery do paznokci (12) muzyka (12) Colgate (11) Clinton Cards (10) DM (10) fitness (9) catrice (8) herbata (8) pedzle (8) cwiczenia (7) egzema (7) inspiracje (7) ecotools (6) eko (6) figura (6) kawa (6) rimmel (6) tag (6) wyzwanie (6) foodhaul (5) katalogi (5) Aldi (4) Blackpool (4) GrazeBox (4) babydream (4) info (4) Niemcy (3) Walentynki (3) Ziaja (3) miesnie brzucha (3) seriale (3) Home Bargains (2) Pierwsza Komunia (2) Polska (2) Sleek (2) VIVO (2) bieganie (2) child benefit (2) cytaty (2) love (2) seks (2) sklepy made in china (2) tangle teezer (2) zasilki (2) BLT (1) Hamburg (1) Manchester (1) PRB (1) child tax (1) paszport (1) wiersz (1) zumba (1)